Die is beter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
beetje in de categorie Words - F.R David
Ik hoor liever niks van Lordequote:Op zaterdag 25 december 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
Hoor toch liever de Flume remix van Tennis Court van Lorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze hadden even gewacht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:37 schreef Zorro het volgende:
Zo daar ben ik weer
Niks gemist neem ik aan?
Voordeel van dat nummer is dat je d'r amper hoortquote:
Woeps...quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, je spreekt haar artiestennaam gewoon uit als "Lord" (op dezelfde wijze als de mannelijke term dus).
Mensen die Lordie zeggen zijn in de war met een of andere Finse metalband
Mooi. Erg sympathiek.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordeel van dat nummer is dat je d'r amper hoort
Zeker. Lorde heeft zoveel unieke nummers. Heel bijzondere artiestquote:
oeh, jaloers... wil ik ook ooit heen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in Nieuw-Zeeland geweest. Komt wel dichtbij zo.
Phil Collins komt pas veel later met dat nummerquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Call me in the air tonight, oh Lorde
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
oeh, jaloers... wil ik ook ooit heen!
Much jealous.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in Nieuw-Zeeland geweest. Komt wel dichtbij zo.
Haar Live Lounge cover van Collins' classic vind ik echt briljant. Die wel eens gehoord?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Coming in the air tonight, oh Lorde
Bijna nog naar Fat Freddy's Drop concert geweest daar, maar mijn ouders wilden niet. En AC/DC, maar mijn moeder wilde niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Much jealous.
Geweldig muziekland wel Nieuw-Zeeland.
was dat maar waar, dan misten er niet zoveel nummersquote:
Fat Freddy's Dropquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna nog naar Fat Freddy's Drop concert geweest daar, maar mijn ouders wilden niet. En AC/DC, maar mijn moeder wilde niet.
Of er stond nog 1000 nummers aan bagger extra inquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
was dat maar waar, dan misten er niet zoveel nummers
Maar dan zou er ook weer net zoveel brol bijkomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
was dat maar waar, dan misten er niet zoveel nummers
Haus Am See moet nog komenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat ik Home By The Sea heb gemist
Nu ben ik woest.
tijd dat je het land uitgezet wordtquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef Evenstar het volgende:
Kom er net achter dat ik niet eens op The Black Keys heb gestemd dit jaarfaal
Deze 3000?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |