Toen dit uitkwam was ik al geen tiener meer tho....quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, zo'n nummer dat je als tiener in de clubs hoorde.
Wanneer kwam dit uit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was ik al geen tiener meer tho....
Geen DAB+ voor de House Mafia of wel? Anders een docu? Of een campagne-anthem van Greta?quote:
Dat bedoel ik, VanVelzen kijkt daar over alles en iedereen heen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gemiddeld 3 centimeter korter dan Nederlanders.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, VanVelzen kijkt daar over alles en iedereen heen.
Toen was ik een negentiener.quote:
ja toen was ik 17, komt perfect overeenquote:
Heb ik het toch 9 jaar kunnen ontwijkenquote:
Spinazietaart met mozarella/tomaat én eigengemaakte basilicum van een plantje bij mn ouders. Was lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen een beetje lekker gegeten?
*Burp*quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ik het grootste deel van het jaar een black jack zeg maar (ben pas in december jarigquote:
Er ligt nog een restje kapsalon voor als ik straks honger heb.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef DW457 het volgende:
Yup, gekozen voor de Glen Talloch en oeh, wat ruikt ie goed!
Eigengemaakte basilicum?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Spinazietaart met mozarella/tomaat én eigengemaakte basilicum van een plantje bij mn ouders. Was lekker
Die Bunnahabhain van mij anders ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef DW457 het volgende:
Yup, gekozen voor de Glen Talloch en oeh, wat ruikt ie goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |