Deze staat zover ik weet al jaaaren rond de 1700-1800 range.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze hadden we niet vandaag al moeten horen
quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb al dagen niet geslapen of gegeten
Ik laat alleen maar hele vieze natte scheten.
Ja, dat is Dopesmoker. Volgens mij duurt dat zelfs een uur, nooit geluisterdquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
D'r zit toch ook vaak n nummer van 45 minuten in ofzo?
Ha ha ha. Ik dacht vroeger dat Rowan Atkinson een vrouw was. Was op zaterdag altijd stappen en las de naam in de gids.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn zusje dacht lange tijd dat Toto uit Afrika kwam.
quote:Vriend Emma Heesters moest wennen aan 'elke keer feest' in bed: 'Bij hem pak ik de jarretels'
De vriend van Emma Heesters (25) heeft er behoorlijk aan moeten wennen dat het met haar 'elke keer feest is' in bed. De zangeres draagt al graag luxe lingerie als ze alleen slaapt, maar doet er een schep bovenop wanneer ze bij Anderlecht-voetballer Wesley Hoedt is. ,,Dan komen de jarretels tevoorschijn.''
Smaak komt met de jaren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:41 schreef Gunner het volgende:
M’n dochter (8) vond het raar dat er maar 1x Emma heesters in de lijst stond. Ze vond dat er alleen maar saaie mensen stemden
Gelukkig hierna Ugly Kid Joe
Een aanwijzend voornaamwoord.quote:
tja.. niet mijn smaakquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:41 schreef Gretzl het volgende:
https://www.ad.nl/show/vr(...)63a772fb95&auth_rd=1![]()
Wes heeft het maar goed voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |