Billie is ongetwijfeld één van de beteren in het genre, maar ik heb er gewoon niet zo veel mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Everything I Wanted is prachtig, dit had niet echt gehoeven al is het nog wel aardig als het loskomt.
aan r2 heeft het niet gelegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef cafca het volgende:
Hier had ook een liedje over zwemmen kunnen staan.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef cafca het volgende:
Of gewoon Del Shannonquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef cafca het volgende:
Opblaaskrokodil van Ome Henk mist inderdaad weer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef cafca het volgende:
Altijd tegen Mart.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef cafca het volgende:
Dat zegt wel wat over rest van het uurtjequote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee hoor prima nummer beter dan de dertien in dozijn pop meuk dit uur
Bij dat soort nummers denk ik altijd aan mensen die op kantoor werken en waar dan “veilig” sky radio aanstaat en je dus 245x ed Sheeran hoort tijdens je werkdagquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over rest van het uurtje
Nee, serieus. Dit is op zich niet slecht, niet mijn ding ook, maar liever dit dan iedere scheet van Jason, John, Bruno etc.
Autootje rijden is geen sport en Red Bull-petjes zijn geen mensen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op de stream noemt iemand 2021 het beste jaar ooit "want onze Max is wereldkampioen". Dan ligt de lat voor een goed jaar ver buiten jezelf
Allebei coronaplaten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nummer gebaseerd op Can't Stand Losing You of Don't Stand So Close To Me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |