Die was de wokeheid ver vooruitquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel gezongen door een man
Best gezellig, maar ik vind haar andere nummers leuker.quote:
Laat je de deur toch gewoon nog een halfuurtje dicht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:48 schreef PippenScottie het volgende:
Nu hopen dat het bezoek er niet om 3 uur klokslag al is.
Jaaa, deze zocht ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:50 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een verre achterneef van me had daar een juwelierszaak begin vorige eeuw.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben ooit in Sausolito geweest.
Ik weleens in Terneuzenquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben ooit in Sausolito geweest.
Enige keer dat ik erop heb gestemd (vorig jaar), ging ie eruitquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Schandalig dat ie er ooit uitgevallen is....
Leuk om te zien dat mijn verzameling nog steeds gebruikt wordtquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als er bezoek is en ik ben het een beetje zat, ga ik soms even naar boven en op mijn bed liggen. Jullie zijn Fokkers, jullie snappen dit wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat je de deur toch gewoon nog een halfuurtje dicht.
Ik had een oudtante die ging op haar eigen verjaardag om 20u naar bed ofzo terwijl de rest gewoon bleef tot de late uurtjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als er bezoek is en ik ben het een beetje zat, ga ik soms even naar boven en op mijn bed liggen. Jullie zijn Fokkers, jullie snappen dit wel.
Ik kom daar best vaak mijn oudste dochtertje tegen. Dan liggen we even samen, tot we weer fut hebben om met mensen te praten.
Bazinquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had een oudtante die ging op haar eigen verjaardag om 20u naar bed ofzo terwijl de rest gewoon bleef tot de late uurtjes
Ging je toen off script?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij het derde album van The Script wel afgehaakt..
#lifegoalsquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had een oudtante die ging op haar eigen verjaardag om 20u naar bed ofzo terwijl de rest gewoon bleef tot de late uurtjes
quote:
Ik bij het derde nummer en dat was dit volgens mij. Helpt ook niet mee dat een ex mij hiermee ging vervelenquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bij het derde album van The Script wel afgehaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |