Sinds de afzuigkap is gesneuveld hangt er ook écht een ventilator op die plek, het kreng werkt al 15 jaar, ter wijl de afzuigkappen het geen 5 jaar volhieldenquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik lees net dat het verstandig is je afzuigkap aan te zetten om te ventileren. Lol.
Deze is beter dan die van vanochtend. Nog steeds kut, maar beter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef Berkery het volgende:
Prince hield wel van bling: Diamonds, pearls, gold
Wij hebben een afzuigkap die kan zuigen, niet normaal. Trekt in een seconde je huis leeg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sinds de afzuigkap is gesneuveld hangt er ook écht een ventilator op die plek, het kreng werkt al 15 jaar, ter wijl de afzuigkappen het geen 5 jaar volhielden
Ik vind deze niet slecht, zeker voor Prince begrippen, wel vrij langdradig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is beter dan die van vanochtend. Nog steeds kut, maar beter.
Dat is wel apart ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Beetje gekke situatie hier, mn huisarts had wél toestemming gekregen om patiënten tussen 18 en 45 te vaccineren, maar de rest kon gewoon naar de GGD. Dus ik had mn booster donderdag morgen al
Een vrouw afzuigkap noemen is niet aardig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben een afzuigkap die kan zuigen, niet normaal. Trekt in een seconde je huis leeg.
Gelukkig post je dit s middags.. anders kan iemand dit verkeerd uitleggen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben een afzuigkap die kan zuigen, niet normaal. Trekt in een seconde je huis leeg.
Oepsquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig post je dit s middags.. anders kan iemand dit verkeerd uitleggen.
Ik vind voornamelijk nummers met The Revolution nog wel te pruimen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind deze niet slecht, zeker voor Prince begrippen, wel vrij langdradig.
Idd langdradigquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind deze niet slecht, zeker voor Prince begrippen, wel vrij langdradig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |