Adele is dan ook geen artiestquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je hoort wat Adele hiervan heeft gemaakt... die snapt de intentie van dit nummer niet helemaal.
Dan moeten ze eerst maar Corona curenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:11 schreef Gretzl het volgende:
Het wordt in 2022 hoog tijd dat ik The Cure live ga zien. Staan aardig hoog op m'n oneindige bucketlist, zeker top 10
Ik had gewoon heen moeten gaan in 2019. Toen in de kroeg live naar Pinkpop gekeken, geweldig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:11 schreef Gretzl het volgende:
Het wordt in 2022 hoog tijd dat ik The Cure live ga zien. Staan aardig hoog op m'n oneindige bucketlist, zeker top 10
Nu je het zegtquote:
Ene W.Houston heeft er ook iets van in haar liedje zitten...quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
Die hook en tekst "I will always love you" zit ook in:
Nog altijd 200 plaatsen te hoogquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me nog mee hoe laag dit staat voor de hoeveelheid draaiminuten die dit nr kreeg
Ze moeten gewoon geen platen van het jaar ervoor in de top2000 opnemen, maar dat heb ik vaker gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me nog mee hoe laag dit staat voor de hoeveelheid draaiminuten die dit nr kreeg
quote:Beroepsnaam meier, uit Latijn maior: rentmeester, opzichter, hofmeester, vertegenwoordiger van de heer bij het bestuur van een domein; beheerder van een hofstede (hofmeier), pachter van een boerderij. Vergelijk ook uit Latijn maior het Franse woord maire en het Engelse woord mayor 'burgemeester'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |