Maskertje op en gaan!quote:
Haha, je zei komen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maskertje op en gaan!Kan je dichterbij komen....
Hihi, ik zei komen
Meer reclame, minder Gijsquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:06 schreef waxmask het volgende:
damn duren die reclames nu veel langer dan voorheen?
Ja en? Die kwam vandaag ook....quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
En dat nog wel op de geboortedag van Jezus
Ik heb het idee dat ze er inderdaad een minuutje aan vast hebben geplakt per uur.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:06 schreef waxmask het volgende:
damn duren die reclames nu veel langer dan voorheen?
Van Billie Eilish ook, net uit helemaal niets bijzonders aan, de jeugd snapt het nog niet helemaal geloof ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:00 schreef Isorden het volgende:
Staat die laatste muzikale scheet van John Mayer er ook al in joh? damn....
Dit is een van de weinige nummers van Mayer die ik wel goed vind. Nummer van Ellish ken ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Van Billie Eilish ook, net uit helemaal niets bijzonders aan, de jeugd snapt het nog niet helemaal geloof ik![]()
Dat is toch gewoon A Forest. En daarna gewoon nog wat albumtracks van Disintegration en Lullaby. En dan pas dit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:09 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik weer
De mooooooiste Cure![]()
![]()
I WILL ALWAYS LOVEEEEE YOU _o_
Staat toch op het beste album allertijden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:10 schreef tong80 het volgende:
Hallo. Ben er ook weer. Ken dit nummer niet.
Was gisterenochtend al.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze er inderdaad een minuutje aan vast hebben geplakt per uur.
Hey Ouwe Tongquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:10 schreef tong80 het volgende:
Hallo. Ben er ook weer. Ken dit nummer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |