In het artikel en in het onderwerp van het artikel staat: "Autocoureur Lewis Hamilton heeft zich ontdaan van al zijn 26 miljoen volgers op Instagram."quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daar sta je nogal bekend om, satire
wie ben jij, z'n moeder?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
In het artikel en in het onderwerp van het artikel staat: "Autocoureur Lewis Hamilton heeft zich ontdaan van al zijn 26 miljoen volgers op Instagram."
Een artikel dat niet door chevy gepost is. Dan mag chevy toch wel 'meespelen' met die onzin? Of is een chevy die reageert kwalijker dan een onzin-artikel wat direct aantoonbaar onjuist is?
Letterlijk een nekkenbrekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
https://streamable.com/mljj10
Zullen ze bij Red Bull leuk vinden...
had het gezien ja met Nelsinho, hij lijkt wel wat stijfjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het ergert mij dar men hier elke keer iets zoekt om over te janken bij chevy. Zelfs zo’n nepartikel is meer dan voldoende, de inhoud is blijkbaar acceptabel tenzij chevy het gebruikt want dan is het ineens onacceptabel. Kom op zeg wat een niveauquote:
Je mag je ergeren hoor maar daar heb ik dan weer weinig mee te maken, dat de Masi's hier de reglementen ook op de juiste manier toepassen ga ik wel vanuit, zijn ook zat posts waar ik me aan erger of die ik onjuist vind maar dat is geen criterium, we zullen ermee moeten leven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het ergert mij dar men hier elke keer iets zoekt om over te janken bij chevy. Zelfs zo’n nepartikel is meer dan voldoende, de inhoud is blijkbaar acceptabel tenzij chevy het gebruikt want dan is het ineens onacceptabel. Kom op zeg wat een niveau
En ik mag daar als lezer prima iets van zeggen, ga anders lekker in DM los
6 weken gips kan nog net...quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Op 1e plaats: hele fijne kerstdagen!
En op 2e plaats: Lewis Hamilton.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Dit gaat natuurlijk tot de allerlaatste druppel uitgemolken worden. Volgend seizoen Mercedes dominant en als Hamilton dan weet te winnen van Verstappen en “absolute wereldcoureur” Russell, dan heeft hij pas echt de heldenstatus.quote:
welk onrecht ?quote:
Dit ja....quote:Op maandag 27 december 2021 07:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk tot de allerlaatste druppel uitgemolken worden. Volgend seizoen Mercedes dominant en als Hamilton dan weet te winnen van Verstappen en “absolute wereldcoureur” Russell, dan heeft hij pas echt de heldenstatus.
Misschien moet hij eens met de mental coach van Van Barneveld gaan praten, dat is ook al zo een slechte verliezerquote:
Ik weet het niet, denk toch wel dat hij een serieus (mentaal) probleem heeft als hij dacht dat verliezen er niet meer in zat, maar de kans dat het net zo spannend wordt als dit jaar lijkt me ook wel klein.quote:Op maandag 27 december 2021 07:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk tot de allerlaatste druppel uitgemolken worden. Volgend seizoen Mercedes dominant en als Hamilton dan weet te winnen van Verstappen en “absolute wereldcoureur” Russell, dan heeft hij pas echt de heldenstatus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |