Stel dat nummer had In A Chicago Minute geheten, dan had iedereen dit nummer vergeten....quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:51 schreef Kopiko het volgende:
Ondanks de 9/11-hype vind ik deze erg mooi.
Maar dan wel Wout alleen zonder Frankquote:
Naja, Jeroen van Inkel is erger...die vind zichzelf vooral heel erg leuk, geweldig en heul grappigquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gijs denkt nog steeds dat ie countdown presenteert
Absoluutquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef Fred_B het volgende:
Nog eentje die volgend jaar gered moet worden.
Dutch Eagles zijn welquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit jaar, toen het nog net mocht, The Dutch Eagles gezien
Damn
Nee dat vind ik dan weer niks.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef peaceman het volgende:
die uitvoering met die geluidsfragmenten ertussen.. kippenvel
A Homburg Minute zou niet eens over een stad gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stel dat nummer had In A Chicago Minute geheten, dan had iedereen dit nummer vergeten....
Idem... aangezien dit nummer niks met dat alles te maken heeft..quote:
Behalve ik1!1!!!1!!!1!!!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stel dat nummer had In A Chicago Minute geheten, dan had iedereen dit nummer vergeten....
Is dat die verrekijker?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
En terug naar de muziek. Lancering geslaagd.
microscoopquote:
Sorry, dat is een beetje een inside joke hier in de topic...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:53 schreef Piebe het volgende:
[..]
Nee. Zijn bandmaatje Glenn Frey wel.
Of ik moet iets gemist hebben, de afgelopen 18 uur
Terwijl 'ie dat nooit gedaan heeftquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gijs denkt nog steeds dat ie countdown presenteert
ik zwijgquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sorry, dat is een beetje een inside joke hier in de topic...
Moet je maar aan peaceman vragen
Nee maar dat denkt ie wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Terwijl 'ie dat nooit gedaan heeft
Zeker. Ik had er van te voren al veel goede verhalen over gehoord. En dat waren geen leugens...quote:
Neem aan dat je het nu hebt over:quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Terwijl 'ie dat nooit gedaan heeft
quote:Gijs denkt
U-oh...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:52 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
En terug naar de muziek. Lancering geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |