Je ging naar Zweden toch? Voor werk oid?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
We waren serieus benaderd door "Het Roer Om", maar bedankt
Trap. Er. Niet. In.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar helaas stoppen ze pas in 2025
Ik zie het ja:quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, dat is van die van Psychedelic Furs
quote:Love Spit Love was an alternative rock band founded in 1992 by singer Richard Butler during the 1990s hiatus of the Psychedelic Furs.
Deze post is een olifant in een porseleinkast.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd dat The Elephant Song weer in de lijst komt.
Ik vertrek is veel leuker, gaan we met de ik vertrek bingo naar jullie kijken…quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Liever Nelly dan Kamalquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Woensdag en donderdag zat mijn stresslevel wel even over het maximale heen ja, dus dit is echt even goed voor mij (ons) denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig, is al stressvol genoeg, dus met kerst beetje rustig aan en genieten is dan wel fijn
Dan gaan de andere bandleden rustig verder met leven in de anonimiteit... Chris Martin daarentegen zal wel solo gaan. Ril.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Laten we dat hopen. Geloof er niks van.
Dat ben ik met je eens, al is deze cover ook niet slecht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:49 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Bruce Springsteen is beter.
Dat gaat hij nu toch al.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan gaan de andere bandleden rustig verder met leven in de anonimiteit... Chris Martin daarentegen zal wel solo gaan. Ril.
In de Nostalgie Top 1000 hoorde ik die voor het eerst in jaren weer eens.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen al geen nieuwe onderneming waar wij NUL verstand van hebben, dus daar gaat het al misquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vertrek is veel leuker, gaan we met de ik vertrek bingo naar jullie kijken…
Waar gaan jullie heen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vertrekken 2 januari en komen hopelijk 3 januari aan, als COVID-19 geen roet in het eten gooit.
Normaal hoor ik nu gewoon lekker op de bank te hangen met laptop op schoot en niks te doen ... Nu ben ik ondertussen de keukenkastjes aan het uitruimen
Ow dat is al snel zeg.... alles daar is geregeld?quote:
Bij Ikea?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beginnen al geen nieuwe onderneming waar wij NUL verstand van hebben, dus daar gaat het al mis
@:Viv heeft daar gewoon werk in loondienst en ik ga de eerste maanden op huizen jagen en daarna kan ik als het nodig in de zorg werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |