Is koekoek gemaakt..quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, maar haar recente beelden doen me wel echt vermoeden dat ze toch behoorlijk koekkoek is
Nee, Amerikaanse.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, maar haar recente beelden doen me wel echt vermoeden dat ze toch behoorlijk koekkoek is
Geen idee hoe dat voelt, dus we nemen het maar van je aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Voelt wel een beetje alsof ik in de gaybar ben beland.
Electric Six staat er dan helaas weer niet inquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Zo lang je Zoom er niet bij aanzet, is er geen enkele belemmering…quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:46 schreef cafca het volgende:
Ik krijg hiervan wel de neiging foute dansjes te gaan doen...
Hoe voelt dat danquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Nu voel ik me oudquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:46 schreef ok01 het volgende:
Dit uur wordt gesponsord door m'n middelbare school playlist
Zoom erbij aanzetten hoeft ook geen belemmering te zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je Zoom er niet bij aanzet, is er geen enkele belemmering…
Verrek. Die moet ik ook nog inplannen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:46 schreef asco het volgende:
Verdomme, dit is mijn alcoholkerstbalansdag.
Voel me nu al beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |