quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet gender bashen peacekunnen ook vrouwelijke mannen geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef Zorro het volgende:
Nummers, gitaar, Ritchie Black more
Dat ie er meer kan en zo.
Dat soort erg leuke dingen.
oke alleen vrouwen en laxus13 hebben hier op gestemd..quote:
Zeker. Week vrij, lekker uitslapen. (Serieus, de keren dat ik nog mn wekker zet voor de Top 2000 zijn zeldzaam, ik zie t wel waar ik bij wakker word)quote:
Volgens mij niet, maar die kwam vorig jaar ook ergens halverwege de lijst ineens binnenstormenquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
is ons aller @:Essnhills al gesignaleerd??![]()
Eerst even de zelf orering over z'n mashup doorstaan…quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat Bart de komende twee uur alle platen door elkaar gaat draaien
Nee, dus u kunt de pielemuis nog even in de broek houdenquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik werd om 8 uur wakkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Week vrij, lekker uitslapen. (Serieus, de keren dat ik nog mn wekker zet voor de Top 2000 zijn zeldzaam, ik zie t wel waar ik bij wakker word)
Ik verwacht toch wel een paar doodsbedreigingen voor peaceman. Tegenwoordig kan en mag niets meer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet gender bashen peacekunnen ook vrouwelijke mannen geweest zijn
sterkte aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:53 schreef Zorro het volgende:
Nou dan ga ik maar even.
ALs ik niet meer terugkom: Het was leuk jullie nog even gesproken te hebben in mijn laatste minuten op deze wereld.
Ja, die moest ook eerst alle duizenden mentions afquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar die kwam vorig jaar ook ergens halverwege de lijst ineens binnenstormen
Heb op een ander nummer gestemd van hem (zoals altijdquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke alleen vrouwen en laxus13 hebben hier op gestemd..
nou ik heb een beetje gemixed gedronken gisterenquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je wordt oud peace, geen Dors-katertje?
Als zij opduikt komt het postrecord meteen in zichtquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
ach internet is toch anoniem, ja toch....toch? toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een paar doodsbedreigingen voor peaceman. Tegenwoordig kan en mag niets meer.
ff de post stats van vorig jaar nagekeken...quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die moest ook eerst alle duizenden mentions af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |