Ik hoop wel uit de categorie "ik doe niet meer mee"quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk dat straks wat BN ers zich uitspreken via instagram en Twitter
Misschien ook wel een rap door Ali Bquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk dat straks wat BN ers zich uitspreken via instagram en Twitter
De vrouw is het hiermee eens. Ikzelf niet trouwens, geelquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik prefereer de blauwe. Maar geel mag ook.
Daarom heet je ook Pino en niet Big Birdquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik prefereer de blauwe. Maar geel mag ook.
Pukkelpop 2013. Waar ie "How are you Brussels" riep.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:12 schreef Zwansen het volgende:
Eminem
Ooit live gezien. Overigens is dit niet een van z’n beteren.
Southern Man is dan ook niet het beste nummer van Ome Neil. Aan de andere kant, da's ook niet echt een criterium om in de top 2000 te komen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging voor 34 stemnummers dit jaar, maar Southern Man is eruit geflikkerd.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom heet je ook Pino en niet Big Bird
Verdomme daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vrouw is het hiermee eens. Ikzelf niet trouwens, geel
(Wat betreft Pino's heb je dan wél weer gelijk)
Nee, The needle and the damage done is beter, maar die staat er ook niet meer in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Southern Man is dan ook niet het beste nummer van Ome Neil. Aan de andere kant, da's ook niet echt een criterium om in de top 2000 te komen.
Nederland is....quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, The needle and the damage done is beter, maar die staat er ook niet meer in.
Hey Hey My My (Into the Black) stond als zijn beste in de Snob iddquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Southern Man is dan ook niet het beste nummer van Ome Neil. Aan de andere kant, da's ook niet echt een criterium om in de top 2000 te komen.
En bedankt hequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, The needle and the damage done is beter, maar die staat er ook niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |