Dat klopt wel aardig ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
Hoe meer je geraakt wordt door maatregelen, hoe minder last je hebt van een besmetting.
Destijds was er nog heel veel onzeker. Kabinet nam niet snel maatregelen. Half Nederland boos.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voordat de patiënt zero werd bekend gemaakt, had ik al geen vertrouwen in die kabouter.
COR / De amateurs van het RIVM
quote:Lockdown of niet, in Sneek gaat het kerstfeest door
Voor het tweede jaar op rij is er een lockdown tijdens de kerst. Dat betekent ook dat veel kerkdiensten opnieuw niet kunnen doorgaan of online worden aangeboden. Maar er zijn ook kerken die de deuren wel degelijk openen.
"De kerk is helemaal versierd, de kerststal staat. Dus het kerstfeest gaat door", zegt pastoor Peter van der Weide van de Sint Martinuskerk in Sneek bij Omrop Fryslân.
Vanochtend om 06.00 uur verzorgde Van der Weide een dageraadsviering waarbij vijftig mensen aanwezig mochten zijn. "Vroeger begon de echte nachtmis om 04.00 uur 's ochtends. Daar ging iedereen dan ook naar toe", aldus Van der Weide. "Dan was het donker en sneeuwde het altijd, dus daar zit een bepaald gevoel bij van romantiek. Zo is het idee ontstaan om 's ochtends vroeg een viering te doen."
Niet haten op de baard van de koningquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wim-Lex mag zich ook wel een keertje scheren. Heeft zelfs dezelfde handbewegingen als Hugo (lol).
ik heb niet gekeken maar begrepen dat we ondanks de tegenstellingen samen door een deur moeten mits die breed genoeg isquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet haten op de baard van de koning![]()
![]()
Ik sta mijn boodschappenlijstje te maken en kind te vermaken dus ook niet gekekenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken maar begrepen dat we ondanks de tegenstellingen samen door een deur moeten mits die breed genoeg is
tekort door de bochtquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Destijds was er nog heel veel onzeker. Kabinet nam niet snel maatregelen. Half Nederland boos.
Nu was er ook veel onzekerheid over omikron. Kabinet nam wél snel maatregelen. Half Nederland boos.
Klopt. Fear sells!quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:16 schreef Pistolero het volgende:
Nu.nl dacht, te veel goed nieuws over Omicron zo met kerst kunnen we niet hebben, dus laten we even een publiceren waarin we er weer een negatieve draai aan geven:
https://www.nu.nl/uitleg-(...)r-gevaarlijk-is.html
Rol van de media blijft erg vermoeiend en kwalijk.
Waarschijnlijk de tweede keer de andere helft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Destijds was er nog heel veel onzeker. Kabinet nam niet snel maatregelen. Half Nederland boos.
Nu was er ook veel onzekerheid over omikron. Kabinet nam wél snel maatregelen. Half Nederland boos.
In wat voor wereld leven deze mensen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:28 schreef Johannes788 het volgende:
https://twitter.com/ruben(...)713068500406272?s=21
😂
Gaat lekker met de ziekenhuiscijfers! Onder de 2000quote:
Dat lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk voor een gezonde man van 41. Maar de bangmakerij moet natuurlijk doorgaan hè. De media speelt weer een kwalijke rol hier.quote:Op zijn eigen Instagramaccount heeft zijn vrouw ook gereageerd. Hierin ontkent zij dat haar man is overleden aan Covid-19.
Maar wie zijn er, behalve bejaarden die dat ook voor een griepje zijn, bang?quote:
waar is hij dan wel aan overleden? want als het geen zelfmoord, overdosis of ongeluk was, is elke dodelijke ziekte 'vrij onwaarschijnlijk' voor een gezonde man van 41 (maar niet onmogelijk).quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:04 schreef leolinedance het volgende:
’Corona-ontkenner en ’sterkste man van België’ overleden aan gevolgen van covid’
https://www.telegraaf.nl/(...)n-gevolgen-van-covid
[..]
Dat lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk voor een gezonde man van 41. Maar de bangmakerij moet natuurlijk doorgaan hè. De media speelt weer een kwalijke rol hier.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:04 schreef leolinedance het volgende:
’Corona-ontkenner en ’sterkste man van België’ overleden aan gevolgen van covid’
https://www.telegraaf.nl/(...)n-gevolgen-van-covid
[..]
Dat lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk voor een gezonde man van 41. Maar de bangmakerij moet natuurlijk doorgaan hè. De media speelt weer een kwalijke rol hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |