Wij vorig jaar mei nog.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Swarte RuijterDit voorjaar daar gegeten en overnacht.
Nee, idd, uit eten zit er niet inquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alles dicht vind ik niet veel normaal.
Met vrienden gaan we normaal gesproken altijd ergens in een goed restaurant dineren.
Al 2 jaar achtereen gereserveerd bij De Swarte Ruijter in Holten, maar tot nu aan toe hebben we dat nog niet mogen beleven.
Nu wordt het vandaag weer een afhaal-/afmaak diner…
Wij in juni. Moesten we om 22u klaar zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij vorig jaar mei nog.
Fijn plekje…
Dat is toch gewoon normaal Nederlands?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:08 schreef Eightyone het volgende:
Ik krijg de neiging de accenten van die kinderen na te doen.
Misschien spreekt ze dat normaal nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon normaal Nederlands?
To is al op leeftijdquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:10 schreef MadMaster het volgende:
Zou Marco B. ook toverkracht hebben?
Slechts aangerand.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:10 schreef MadMaster het volgende:
Zou Marco B. ook toverkracht hebben?
Yep, wij hadden toen en nu ook een kamer erbij geboekt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij in juni. Moesten we om 22u klaar zijnMaar was top weer toen en we hadden een kamer dus op ons eigen terrasje het diner kunnen afsluiten. Ontbijt was overigens ook geweldig.
Ik heb bij dit nummer dat ik het liedje wel ken maar de titel en artiest niet. Had eerst iets van Soul verwacht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft stiekem een heel lekker liedje
Niks stiekems aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft stiekem een heel lekker liedje
Ik vergeet hem altijdquote:
Steppin' Out Tonight van Beckie Bell misschien?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit nummer dat ik het liedje wel ken maar de titel en artiest niet. Had eerst iets van Soul verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |