quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, was alleen. Blauwe hoodie, witte achtergrond.
Soul doet het niet heel goed in de top 2000.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooooh 'Let's Stay Together' van Al Green gemist![]()
Prachtig nummer! Wat de fuck zó laag???
Ik ben bang dat ze me dan steeds motherfucker gaan noemen. Dat zou op zich wel waar zijn, maar niet helemaal wat je je kinderen wil meegeven qua opvoeding.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de scène in die pawnshop laat zien, zit je wel goed denk ik
Nice! Heb dit jaar gestemd of MCR, maar helaasquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh daar ga ik heen, over 100 jaar.
1:09 uur ongeveerquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]@:gretzl kan er een gif van maken als hij het tijdstip weet.
Dagoduck gaat nog wel vaker in beeld komen volgende weekquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]@:gretzl kan er een gif van maken als hij het tijdstip weet.
Blijft schandalig dat alleen dat uitgemolken Paranoid van Black Sabbath erin staat....quote:
Ga gewoon mee dan, als ik naar Rotterdam ga, vrijwillig, kan jij het ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nice! Heb dit jaar gestemd of MCR, maar helaas
Tja.. zolang ze niet de dominee gaan uithangen met een pistool in de hand zit je nog save denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze me dan steeds motherfucker gaan noemen. Dat zou op zich wel waar zijn, maar niet helemaal wat je je kinderen wil meegeven qua opvoeding.
War Pigsquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft schandalig dat alleen dat uitgemolken Paranoid van Black Sabbath erin staat....
Dan wel “I don’t love you”quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef Evenstar het volgende:
Het is geen slecht nummer, maar ook geen Top2000 waardig nummer.
Had ik toch echt 1000x liever My Chemical Romance gehad ofzo.
vind dat niet eens een van hun beste nummers.Is me iets te simpel en veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft schandalig dat alleen dat uitgemolken Paranoid van Black Sabbath erin staat....
Moet dan uit Zweden komen hequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ga gewoon mee dan, als ik naar Rotterdam ga, vrijwillig, kan jij het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |