God straft onmiddelijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ging dus pan en slagwerk halen en toen werd ik gekickt.
Wel halve liter HJ gescoord.
Ik miste mijn galstenen ook wel op dat moment ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nierstenen zijn fijner dan dat walsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon een strijd wie er op de bank gaat slapen vanavond
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee hoor. Ik vind deze ook heel mooi...
Gelukkig nog iemand die me spotte.quote:
Sowieso welquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk word je vaak verrast op iets leuks.
Jajoh, mayonaise!quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik realiseer me dat ik Pulp Fiction al te lang niet heb gezien.
Mijn Pippies zijn zes en acht, zijn zij al klaar voor Pulp Fiction?
Te oudquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ligt aan je kinderen. Sommige kunnen er goed tegen. Lennon is niet zo snel geschokt. Die kan dat prima hebben. Nu, maar jaren geleden ook al.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Houden ze van mayo op hun patat?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou wachten tot 12+quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Met gitaar en een stuk of twee andere mensen toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die me spotte.
Isorden GODquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:20 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook gewoon War Pigs kunnen staan...
Same.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:20 schreef Kopiko het volgende:
Nee, deze ken ik dus echt niet.
Niet haten
geniaal fragmentquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Houden ze van mayo op hun patat?
Weest verstandig en begin met de gekuisde versie: Pip Fiction.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies zijn zes en acht, zijn zij al klaar voor Pulp Fiction?
Wees er blij mee, zo goed is hij niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:20 schreef Kopiko het volgende:
Nee, deze ken ik dus echt niet.
Niet haten
Zolang je maar niet de scène in die pawnshop laat zien, zit je wel goed denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dansjeeequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:21 schreef Gretzl het volgende:
JaaaaaaaAAAAAAA [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, was alleen. Blauwe hoodie, witte achtergrond.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met gitaar en een stuk of twee andere mensen toch?
nederland is smakeloos dit datquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooooh 'Let's Stay Together' van Al Green gemist![]()
Prachtig nummer! Wat de fuck zó laag???
heb je er op gestemd?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
komt Tina niet nog met dat nummer ook?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
dat hoop ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt Tina niet nog met dat nummer ook?
Oeh daar ga ik heen, over 100 jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:22 schreef Evenstar het volgende:
Het is geen slecht nummer, maar ook geen Top2000 waardig nummer.
Had ik toch echt 1000x liever My Chemical Romance gehad ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |