Ben je nou betoeterdquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dit doet toch pijn aan je oren....
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In een verrassende wending van de avond, Diaan slaapt vanavond op de bank
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PzKpfw het volgende:
Zo het eerste uur zit er alweer bijna op, nog vele te gaan. Voor nu zeg ik welterusten mensen en fijne feestdagen
Ook slaapze en fijne feestdagenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PzKpfw het volgende:
Zo het eerste uur zit er alweer bijna op, nog vele te gaan. Voor nu zeg ik welterusten mensen en fijne feestdagen
quote:
Ik denk het niet... ik ga eerder naar bed dan peaceman schat ik zo in...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PzKpfw het volgende:
Niet dat mijn gitaarspel op de zoom er vorig jaar zo geweldig uitzag. Was gewoon matige playback.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
op de stream staat iemand dit op een garde te spelen. Die heeft behalve zn eigen trompet duidelijk nog nooit een saxofoon vastgehad.
Het is wel een mooie om te gaan slapen, begin volgend uur is wat minder.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat iemand hier tof aan kan vinden
neem koffiequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:57 schreef ok01 het volgende:
Ik wil eigenlijk Tom Jones nog meemaken, maar ik vrees dat ik tijdens Birdy zo in slaap flikker
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben jij van de Jazzpolitie?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou een poging kunnen doen, maar begrijpen doe je het toch nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat iemand hier tof aan kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |