ja ja...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik echt het kerstgevoel. Of het kwam omdat @:meneerHJM een dansje deed op Beyonce, per ongeluk uiteraard.
meeste vind ik vreselijk dus primaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt er zelfs eentje uit de lijst te zijn verdwenen.
Girls don't run the T2000quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt er zelfs eentje uit de lijst te zijn verdwenen.
Leuk, zo'n liedje voor de keeper van Ajax. Of gaat dit om de verontwaardiging om zijn dopinggebruik?quote:
Hier ook door die reclamequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn fok tript m af en toe bij comments laden
Ja hier ook. Maar dat heb ik ook weleens in andere topics.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijntquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
je kent dit?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Wel een van de leukere nummers van Beyoncé dit
dat wel, meesten van d'r zijn baggerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Wel een van de leukere nummers van Beyoncé dit
Ja, Beyonce en Jay dachten vast aan hem, jaren vantevoren. Kssstquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, zo'n liedje voor de keeper van Ajax. Of gaat dit om de verontwaardiging om zijn dopinggebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |