de concurrentie was niet enorm toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit wel de meest geslaagde tot nu toe
Ja, een weekje.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:05 schreef Isorden het volgende:
Nog mensen hier die #Whamageddon wel overleeft hebben?
daar trok men zich vorig jaar ook bar weinig van aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sterker nog, het mag helemaal niet dit jaar.
Alsof ze t erom deden!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je kreeg er ook nog een demonische lach in die promo gratis bij he
Het was af geweest als hij de laatste tonen van Bohemian Rhapsody aan het eind gepingeld had…quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit wel de meest geslaagde tot nu toe
illegaal spul zeker?, boefje!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar trok men zich vorig jaar ook bar weinig van aan
En ik heb ook eea liggen
True truequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit kønnen ze in Zweden niet hoor
Wel 1x meer dan de afgelopen 13 jaar bij elkaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Britneybitch staat maar 1x in de lijst
Ik vind "Alle nonnen zogen jou" beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |