De tel kwijt?quote:
Ik dacht idd iets met oliebol.quote:
Alsof dit topic niet volgepost is voordat de eerste en tweede over zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht idd iets met oliebol.
Kerst voorbij, oliebollentijd!
Maar zo snel hoeven we straat niet te vergeten
Voor D. is kerst voorbij zei hij het vorige topic.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof dit topic niet volgepost is voordat de eerste en tweede over zijn.
allemaal spammers hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Uit het oog is niet uit het hart natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht idd iets met oliebol.
Kerst voorbij, oliebollentijd!
Maar zo snel hoeven we straat niet te vergeten
Ik ben er ook alweer klaar meequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor D. is kerst voorbij zei hij het vorige topic.
Maar kerst is eigenlijk ook alleen kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ook meer met Yule/Joel/midwinterfeestquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben er ook alweer klaar mee
True, maar ik laat me geen twee verplichte vrije dagen in dit koude seizoen ontnemen omdat het officieel geen kerst is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kerst is eigenlijk ook alleen kerstavond
Ik heb nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk. Vond en vind ik doodzonde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Ben je een achterhoeker van oorsprong?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk. Vond en vind ik doodzonde.
Wat we vroeger wel gedaan hebben is carbidschieten, dat dan weer wel.
Toen mijn ouders erachter kwamen de deksels van de melkbussen over de N44 vlogen was het overigens weer snel gedaan met de pret.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |