Dat kan denk ik wel dan, die melding komt dan boven in je scherm te staan. Ik weet niet hoe goed hij daarop let eigenlijk. Ben nog nooit in zijn PM's geslidequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een Pm sturen, zou dat werken?
Nu niet, maar zodra hij uit de jail is ofzo?
Ik weet ook niet meer waarom toen wel, maar als je nooit antwoord krijgt hou je er ook snel weer mee opquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan denk ik wel dan, die melding komt dan boven in je scherm te staan. Ik weet niet hoe goed hij daarop let eigenlijk. Ben nog nooit in zijn PM's geslide
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom toen wel, maar als je nooit antwoord krijgt hou je er ook snel weer mee op
Die heeft suzi leuk gemaakt.quote:
Suzi Heldinquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft suzi leuk gemaakt.
Geef even linkjequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even de de nieuwe versie in de op dan van de kerstuinhuis
Jou missen we nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier ben ik! En wie is de ander? Greys?
ojaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
draakin en sessie zijn erbij gezet
doeiquote:
Donequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worst van Hema in mijn nek, lekker manquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Waarom over een uurtje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
Nog 1 uur en ik mag weer Wham luisteren, als Solid maar zolang wegblijft
Vanwege Whammageddonquote:
Ahah, en dat start vanaf 23:39?quote:
Nee dat start 1 december en eindigt kerstavond 12 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, en dat start vanaf 23:39?
Als ik niet in een klein dorp zat waar iedereen om 22:00 gaat slapen had ik het op volume 450 door de boxen laten brullenquote:
Er is een regel dat zegt, don't be a dickquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik niet in een klein dorp zat waar iedereen om 22:00 gaat slapen had ik het op volume 450 door de boxen laten brullen
I have the biggest dick in town, telt dat ook?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is een regel dat zegt, don't be a dick
Dus jij wil een dick zijn?
Ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
En een foto maken van mijn collectie dit jaar
@:stoorzendert
@:haags
nicequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia @:suzi1
Het gaat nog laat worden....dj jantje gaat ook nog een keer draaien voor Sound Rush
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen gewoon lekker klussen, lekker man
Ik ga boek lezen en een toetje maken voor gezellig samen etenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Zet 'm niet direct op FOK! hoorquote:
Je gedraagt je er iig wel naar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I have the biggest dick in town, telt dat ook?
Mocht het afzijn dan kan je bij mij verder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Denk het niet hoorquote:
Ik heb een dm brievenbusje als je wilt delen. Hoeft niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mocht het afzijn dan kan je bij mij verder.
oh oh ooooooohquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
doet hij nou een soort sefa na met z'n outfit?
Project, kan ik weinig over mededelenquote:
Tsja, ik ben de toekomstig groot hertog en moet wereld wijs worden en ben dus het wilde westen gewend tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je gedraagt je er iig wel naar.
Na 22.00 uur nog wakker zijn in jouw dorp, hoe durf je!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Project, kan ik weinig over mededelen
beetje ska welquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:45 schreef engine het volgende:
[..]Nee....volgens mij hebben ze dit altijd aan.
Als ik dat als digibeet voor elkaar krijg, DM ik je meteenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet hoor
[..]
Ik heb een dm brievenbusje als je wilt delen. Hoeft niet hoor
ohquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:45 schreef engine het volgende:
[..]Nee....volgens mij hebben ze dit altijd aan.
groot hertog slechts?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ik ben de toekomstig groot hertog en moet wereld wijs worden en ben dus het wilde westen gewend tegenwoordig
omgquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
DJ JANTJE KERSTBASS - 24 December 2021
Ja inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef Sestra666 het volgende:
ik hou van fruit, je bent mijn druifje
Jij vindt het net zo leuk als ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef engine het volgende:
Ik moet uitkijken met m'n stoel met wieltjes....al 2x bijna de kerstboom omver gereden
De titel Groot Hertog der Limburgen krijg ik pas als mijn vader overlijd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
groot hertog slechts?![]()
Ik was van plan koningin te worden![]()
Hier: https://www.ad.nl/werk/pi(...)e-het-doet~af2b4974/
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij vindt het net zo leuk als ik.
foh real?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De titel Groot Hertog der Limburgen krijg ik pas als mijn vader overlijd.
Tot nu toe ben ik zijn Konijnlijke Hoogheid
Ik hou van je.quote:
Dat eiland is al door 40+ geclaimdquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
groot hertog slechts?![]()
Ik was van plan koningin te worden![]()
Hier: https://www.ad.nl/werk/pi(...)e-het-doet~af2b4974/
Jazeker ben ik zijne Konijnlijkheidquote:
O dat verre zuidelijke arme land? Limbabwequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De titel Groot Hertog der Limburgen krijg ik pas als mijn vader overlijd.
Tot nu toe ben ik zijn Konijnlijke Hoogheid
heb je ook een andere genre?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ach is toch gesjellig zo samen muziekje luisteren
Door de 40+ draakquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ach is toch gesjellig zo samen muziekje luisteren
Binnenkort weer optreden van de streamers....maar even kijken welke kerstdag dat is.quote:
Jij woont tegenwoordig buiten Europa?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat verre zuidelijke arme land? Limbabwe
Het is hier EU dacht ik, ik woon in Zuid-Scandinaviëquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij woont tegenwoordig buiten Europa?![]()
De Eend is je eerste adjudant van de keizerlijke garde.quote:
Dan woon jij binnen de grenzen van mijn Konijngrijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is hier EU dacht ik, ik woon in Zuid-Scandinavië
Dat is je eren titelquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Eend is je eerste adjudant van de keizerlijke garde.
juust die bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef engine het volgende:
Flipsideeeee![]()
![]()
![]()
jammer dat @:freshfruit er niet is mc boogshe
Ik ga even los op m'n stoeltjequote:
Mooi, ga maar op mijn bordje liggen dan, tijd voor het einde der flappiesquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan woon jij binnen de grenzen van mijn Konijngrijk
Hier en daar gooi ik armpje in de lucht ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker wiebelen op de stoel ja toch
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ook een stukje konijng?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:59 schreef Sestra666 het volgende:
jullie jagen mensen weg met die herrie
Je vergeet de oppermachthebber der treintjes en de heilige parkieten en badeendjes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is je eren titel![]()
Je werk titel is Maarschalk der strijdkrachten, Generaal der luchtmacht en Groot Admiraal der Vaderlandse vloot![]()
Kom maar met wat betersquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:59 schreef Sestra666 het volgende:
jullie jagen mensen weg met die herrie
Wat ik beter vind zal jou smaak niet zijn.quote:
Waarschijnlijk waar. Al kan ik ook wel naar andere muziek luisteren hoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik beter vind zal jou smaak niet zijn.
Fijne feestdagen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Merry Christmas lieverds!
[ afbeelding ]
Bambi dan?quote:
Oh ziet er lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr uit!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die nou nog steeds niet op?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je dat glas nou nog niet leeg?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Poah! Waar ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Op een onbewoond eiland...quote:
Patroon heilige der parkieten en badeendjesquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet de oppermachthebber der treintjes en de heilige parkieten en badeendjes.
Ik zie mensen op de achtergrondquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland...![]()
![]()
Gniet ervan deze kerstdagen deisy!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn haar bediendenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie mensen op de achtergrond
ho ho hoooooquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ken ik eigenlijk niet van jantje maar lekker hoor!!!quote:
Ik ken alleen de Jantjes, die traden op met Boudewijn de Groot.quote:
ow yeahhhquote:
* SBE zegt straks slapjestijd.quote:
Dus de rest van het jaar op standje 450 en hakken, rammen, tanken, vlammen tot in het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Ik heb gister m'n buurman voor de eerste keer dit jaar gesprokengeen klachten over geluidsoverlast gehoord.....volume kan nog wel beetje omhoog dus
Als je stoel per minuut op de muziek een meter verschuift dan staat de muziek net wat te hard.quote:
nehhhquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus de rest van het jaar op standje 450 en hakken, rammen, tanken, vlammen tot in het nieuwe jaar![]()
![]()
Kan hij lekker mee genieten van een goede showquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
nehhh![]()
Het is hier zo gehorig. Als de buurman niest zeg ik gezondheid
Ja denk het. Weet nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan hij lekker mee genieten van een goede show
Weet ik veel. Als jij tudududududuuuu zegt moet ik aan een heel ander nummer denken.quote:
Ik ga de hele kamer doorquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je stoel per minuut op de muziek een meter verschuift dan staat de muziek net wat te hard.
geluid was even wegquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Als jij tudududududuuuu zegt moet ik aan een heel ander nummer denken.
Liever dit:quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:37 schreef engine het volgende:
I can't get no sleep![]()
DJ Jantje lekker bezig
quote:
TUTUTUUTUTUDUUUUUUUquote:
quote:
Je mag ook onder mijn vleugeltje schuilen.quote:
Jij altijd.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
het mooie is, is dat het echt is
klopt ja is mooiquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja prachtige kerel. Toen hij laatst uit het niets ineens 600 kijkers had was ook zo'n momentik vind leuk
OK ik ben hier de weg kwijt.quote:
fluim is onze vriendinquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK ik ben hier de weg kwijt.
Ook dat is typisch Jantjequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
we hebben het NU compleet technisch onder controle
Eyy ik zie je in de chatquote:
Hoofdprogrammaquote:
Ik niet. Maar wel weer een kerstboomquote:
jaaaaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even en @:FreshFruit kan hier weer lekker gifjes komen spammen
Eene M.Rutte heeft een hele mooi op de markt gebracht dit jaar met de tekst "Happy NiX-Mag"quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef engine het volgende:
Ik kreeg vandaag een papieren kerstboompje met led lichtjes van 10 cm ofzo. Moesten 3 AA batterijen in....na een half uur leeg
haal je die toch even van zolder soesjequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef suzi1 het volgende:
ik heb een mooie neppe zwarte van bijna 2 meter. maar die ligt op zolder
Man man manquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef engine het volgende:
Ik kreeg vandaag een papieren kerstboompje met led lichtjes van 10 cm ofzo. Moesten 3 AA batterijen in....na een half uur leeg
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef engine het volgende:
te weinig plekquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haal je die toch even van zolder soesje
klinkt als een leuk speeltjequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Zelfs muis heeft een 'boompje' van 10cm die het langer doet dan 30 minuten op 2 AA batterijen
Achja, ze moet toch iets als mijn 45cm niet voor handen zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt als een leuk speeltje
Let's get down to businessquote:
Ik weet even niet wat je bedoeld...maar denk niet kraantje pappie want dat herken ik wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:43 schreef Schakeltopia het volgende:
wie is dit nou ook alweer, kraantje pappie?
quote:
toch welquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat je bedoeld...maar denk niet kraantje pappie want dat herken ik wel.
hey heemaatjequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
Hé, hoe lang duurt die rave, man?
Twintig uur?
Tering, zo kort?
Hé man, ik moet wel met licht thuiskomen
Anders herkent m'n moeder me niet in 't donker
hey jonge heeb je lekker relaxte kerstavond?quote:
nice klinkt goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben de ASOT top 50 aan het terugluisteren van donderdag. Winnaar verrast me niet eens
ja ff afstand genomen van werk tot woensdag. Kwam niks zinnigs meer uit mijn toetsenbord deze weekquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey jonge heeb je lekker relaxte kerstavond?
lekker aan het sjillen?
prima toch! beetje tijd voor jezelf maken af en toequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ff afstand genomen van werk tot woensdag. Kwam niks zinnigs meer uit mijn toetsenbord deze week
Ik luister muziek hierquote:
Gezellig Top2000 ?quote:
Neequote:
De wereld mag vergaan, zolang het café en het bier maar blijven bestaan!quote:
Die ga ik later nog luisteren kan mooi in mijn foute lijst zo te zien.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee..al was het serieus request topic hier best leuk. Al was het niet erg druk.
Ja dat past wel in een fout lijstjequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ga ik later nog luisteren kan mooi in mijn foute lijst zo te zien.
GENOTENquote:
Oa basshunter de tokkies katja schuurman met de jeugd en snollebolleke staan daar ook in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat past wel in een fout lijstje
[..]
GENOTEN
Ik vond het weer gezellig vanavondquote:
Dat is een van de specialiteiten van deze SCquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het weer gezellig vanavond![]()
![]()
zeker weten man. lekker slapen kerelquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond het weer gezellig vanavond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |