Dat kan denk ik wel dan, die melding komt dan boven in je scherm te staan. Ik weet niet hoe goed hij daarop let eigenlijk. Ben nog nooit in zijn PM's geslidequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een Pm sturen, zou dat werken?
Nu niet, maar zodra hij uit de jail is ofzo?
Ik weet ook niet meer waarom toen wel, maar als je nooit antwoord krijgt hou je er ook snel weer mee opquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan denk ik wel dan, die melding komt dan boven in je scherm te staan. Ik weet niet hoe goed hij daarop let eigenlijk. Ben nog nooit in zijn PM's geslide
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom toen wel, maar als je nooit antwoord krijgt hou je er ook snel weer mee op
Die heeft suzi leuk gemaakt.quote:
Suzi Heldinquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft suzi leuk gemaakt.
Geef even linkjequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even de de nieuwe versie in de op dan van de kerstuinhuis
Jou missen we nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier ben ik! En wie is de ander? Greys?
ojaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
draakin en sessie zijn erbij gezet
doeiquote:
Donequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worst van Hema in mijn nek, lekker manquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |