Dat kan denk ik wel dan, die melding komt dan boven in je scherm te staan. Ik weet niet hoe goed hij daarop let eigenlijk. Ben nog nooit in zijn PM's geslidequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een Pm sturen, zou dat werken?
Nu niet, maar zodra hij uit de jail is ofzo?
Ik weet ook niet meer waarom toen wel, maar als je nooit antwoord krijgt hou je er ook snel weer mee opquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan denk ik wel dan, die melding komt dan boven in je scherm te staan. Ik weet niet hoe goed hij daarop let eigenlijk. Ben nog nooit in zijn PM's geslide
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waarom toen wel, maar als je nooit antwoord krijgt hou je er ook snel weer mee op
Die heeft suzi leuk gemaakt.quote:
Suzi Heldinquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft suzi leuk gemaakt.
Geef even linkjequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even de de nieuwe versie in de op dan van de kerstuinhuis
Jou missen we nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier ben ik! En wie is de ander? Greys?
ojaquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
draakin en sessie zijn erbij gezet
doeiquote:
Donequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worst van Hema in mijn nek, lekker manquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Waarom over een uurtje?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
Nog 1 uur en ik mag weer Wham luisteren, als Solid maar zolang wegblijft
Vanwege Whammageddonquote:
Ahah, en dat start vanaf 23:39?quote:
Nee dat start 1 december en eindigt kerstavond 12 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, en dat start vanaf 23:39?
Als ik niet in een klein dorp zat waar iedereen om 22:00 gaat slapen had ik het op volume 450 door de boxen laten brullenquote:
Er is een regel dat zegt, don't be a dickquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik niet in een klein dorp zat waar iedereen om 22:00 gaat slapen had ik het op volume 450 door de boxen laten brullen
I have the biggest dick in town, telt dat ook?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is een regel dat zegt, don't be a dick
Dus jij wil een dick zijn?
Ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
En een foto maken van mijn collectie dit jaar
@:stoorzendert
@:haags
nicequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia @:suzi1
Het gaat nog laat worden....dj jantje gaat ook nog een keer draaien voor Sound Rush
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen gewoon lekker klussen, lekker man
Ik ga boek lezen en een toetje maken voor gezellig samen etenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen gewoon lekker klussen, lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |