Ding komt zeker nog uit Frankrijkquote:Op maandag 21 maart 2022 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Verlichting heeft nog nooit gewerkt van die aanhanger
Komt nog, ze krijgen eerst op het oog een hoog bedrag en dan gaan daar alle vaste kosten vanaf.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
Auto voor 500.
Over verzekering en wegenbelasting geen woord.
Ik geloof niet dat dat echt is, maar in scène gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:56 schreef JanGroen het volgende:
Martien snapt het bieden op Marktplaats ook niet helemaal: vraagprijs ¤ 25, dus bied maar ¤ 35.
Begint ook best wel vervelend te wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:57 schreef JanGroen het volgende:
Alles is in scène gezet. Geloof je echt dat Martien zo in het dagelijks leven is? Net als dat “schrikken” van ieder geluidje of het “niet lekker voelen” omdat hij een maand in de bijstand moet leven. Allemaal toneelspel van hem.
Tof man, de muziek snoeihard, raam open en dan halve liters klappen op de vensterbak in de voortuin.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:00 schreef xzaz het volgende:
Dat hele '1 maand' irriteert me ook alweer mateloos. Juist de vaste lasten zijn vervelend dat zou je nooit kunnen ervaren met 1 maand. Het is gewoon een soort van kamperen voor een maand in een ander huis.
Ik bedoel je zou de buren maar zijn...
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:56 schreef JanGroen het volgende:
Martien snapt het bieden op Marktplaats ook niet helemaal: vraagprijs ¤ 25, dus bied maar ¤ 35.
Als je kijkt naar hun hele financiele huishouding dan zou het me niks verbazen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat echt is, maar in scène gezet
Je zit in Martiens geval voor 50% in de dodenhoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:57 schreef JanGroen het volgende:
Alles is in scène gezet. Geloof je echt dat Martien zo in het dagelijks leven is? Net als dat “schrikken” van ieder geluidje of het “niet lekker voelen” omdat hij een maand in de bijstand moet leven. Allemaal toneelspel van hem.
Oke... hier ga ik heel veel negatieve reactie op krijgen: ik heb een vergelijkbaar inkomen en slaap op een tweedehandsbed met een tweedehandsmatras, prima te doen hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind het ook wel weer vermakelijk. Helemaal geen gordijnen ofzo, dus ben benieuwd hoe ze er straks bijzitten. Volgens mij hadden ze toch eerst een stofzuiger gekocht in die kringloop die defect ging om vervolgens een nieuwe te kopen van Bosch (die je dan maar een maandje gaat gebruiken). Lijken geld over te hebben van dat 1500 budget. Benieuwd waar ze straks die matrassen van gaan betalen. Werd wel gemopperd dat ze een bed hadden gekocht terwijl ze ook op pallets konden gaan slapen volgens Maxime. Nou ga maar eens een maand op een goedkoop matras en op pallets slapen. Mijn rug gaat in een weekendje Landal al naar de gadver in zo'n bed.
Ow sorry zo bedoelde ik het niet. Maar in jouw geval heb je dan toch een matras en een bed die gewoon goed ligt voor jou. Ik heb zelf ook geen duur matras of bed. Maar doelde meer op dat je wel een bed nodig hebt, want anders ga je toch sowieso last krijgen van je lichaam.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke... hier ga ik heel veel negatieve reactie op krijgen: ik heb een vergelijkbaar inkomen en slaap op een tweedehandsbed met een tweedehandsmatras, prima te doen hoor!
Een nieuw matras kan ik simpelweg (nu) niet betalen, ben ervoor aan het sparen
Snap je welquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry zo bedoelde ik het niet. Maar in jouw geval heb je dan toch een matras en een bed die gewoon goed ligt voor jou. Ik heb zelf ook geen duur matras of bed. Maar doelde meer op dat je wel een bed nodig hebt, want anders ga je toch sowieso last krijgen van je lichaam.
Ja... het is inmiddels een hobby die er ooit is ingeslopen.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tof man! Wist niet eens dat veel van die Meiland gifjes van jouw hand waren.
Meid, wat leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja... het is inmiddels een hobby die er ooit is ingeslopen.
Hier staan de Meiland gifs van mijn hand:
https://gfycat.com/@:mikeymo/collections/2ds2c3P6/martien-meiland
Wat gooeeeeeeeeeed!quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ja... het is inmiddels een hobby die er ooit is ingeslopen.
Hier staan de Meiland gifs van mijn hand:
https://gfycat.com/@:mikeymo/collections/2ds2c3P6/martien-meiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |