Konijntjes zijn immers lekker en sexyquote:
Morgen weerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
normaal zou ik aan fresh vragen of hij ook even dansende katz.gif plaatst
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef maily het volgende:
Hoelang blijven mentions staan eigenlijk?
heel belangrijk!quote:
Hoe bedoel je? Hoelang ze blijven staan in de meldingreeks?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef maily het volgende:
Hoelang blijven mentions staan eigenlijk?
Oke. Dan heeft @FreshFruit morgen wat te doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Tot iemand online komt zou ik nu antwoorden maar weet niet zeker of dat de vraag is.
Volgens mij heeft hij de quote en mention meldingen uit staan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Oke. Dan heeft @:FreshFruit morgen wat te doen
ja ofnie @FreshFruitquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
He jammer ......quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de quote en mention meldingen uit staan.
@Limoentjuh had er ooit 600 ofzo toen ze een tijdje niet online was geweestquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Als hij ze aan had staan had ik hem snoei en snoei hard iedere dag 450 keer gementionedquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
@:limoentjuh had er ooit 600 ofzo toen ze een tijdje niet online was geweest
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Da's wel zuurquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mis @Limoentjuh nog wel eensquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mention haar eens 600 keer?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis @:limoentjuh nog wel eens
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die maand dat @Haags en ik haar meerdere keren per dag gingen mentionen en ze 900+ mentions hadquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet genoeg dus, of het is inmiddels een kloonquote:
Wauwquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die maand dat @:haags en ik haar meerdere keren per dag gingen mentionen en ze 900+ mentions had![]()
![]()
Hij reageert ook nooit op een dm komt dat daardoor?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een sukkel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe noem je mijn broeder?[ afbeelding ]
Dat moet het zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet genoeg dus, of het is inmiddels een kloon
Yes komt daardoor. Daar krijgt hij daardoor ook geen actieve melding van. Als je hem een DM stuurt moet je hem er op het 'openbare' gedeelte van het forum op wijzen in een post die hij zietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij reageert ook nooit op een dm komt dat daardoor?
haha juistquote:
Hij had er ook een paar 100 per dag ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@Limoentjuh heeft zich suf gesopt op die mentionsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was wel mooi.
Of niet dan @:limoentjuh
Ik snap het wel van hemquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had er ook een paar 100 per dag ofzo.
En hierna nog Sound Rush....quote:
Of een Pm sturen, zou dat werken?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes komt daardoor. Daar krijgt hij daardoor ook geen actieve melding van. Als je hem een DM stuurt moet je hem er op het 'openbare' gedeelte van het forum op wijzen in een post die hij ziet
Pas maar op wat je zegt straks heb je ook een ban.quote:
Zeker weten. Zo wist ze hoeveel we van haar houden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:limoentjuh heeft zich suf gesopt op die mentions
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt straks heb je ook een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |