quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst nog ff LLDL, en na First Dates door naar Big Brother maar vrees dat ik dat niet afkijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
zitten we er klaar voor?![]()
@:DKUp
@:tja77
@:3rr0r
@:NoCigar
@:Pisces29
@:perrin
@:Hexagon
https://www.rtlboulevard.(...)niet-volgend-seizoenquote:
Dat was de bedoeling volgens mijquote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat is het seizoen? Tot de zomerstop?
Als het goed is is dit aflevering 55/86quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat is het seizoen? Tot de zomerstop?
Sorry, no events right now. But really cool stuff is coming up soon.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)niet-volgend-seizoen
Die theatertour zal wel niet zijn doorgegaan. Of is er ergens iets te vinden van een optreden?
Tja wat verwachtte die lul dan, Corona is wegquote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sorry, no events right now. But really cool stuff is coming up soon.
Zo te zien is alles gecancelled dus zal wel aanblijven.
[ afbeelding ]
Ja heel fijn en dan zo die leuke mensen uit een aftands Brabants dorp en zielige figuren uit het oosten.quote:
Met haar accent sluit je ook echt iedereen buiten Groningen/Fries/Drenthe uit.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
ze vind hem helemaal niks, weer iemand die verwacht dat er een brad pitt op het witte paard komt binnen galoperen.
de groningers
Ze willen Daniël de Ridder en ze krijgen een dikke lompe boer.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
ze vind hem helemaal niks, weer iemand die verwacht dat er een brad pitt op het witte paard komt binnen galoperen.
de groningers
Opperdoezerquote:
Zo juistquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
beter over aardappels dan over dode mensen of reizuh hebben
T-shirt en tondeuse-look.quote:
Ik heb sinds ik op mezelf ben gaan wonen (gekookte) aardappelen afgezworen. Dat hou ik toch al vrij stabiel vol nu zo’n 12 jaar.quote:
Een valse homo lach haaaahaaaahaaaquote:
Met Marcel Schouten.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:43 schreef Dierckxsens het volgende:
Hij weet ze wel te vinden in het frikandellenbos
"wat doe jij in het weekend"quote:Op maandag 3 januari 2022 19:43 schreef Dierckxsens het volgende:
Hij weet ze wel te vinden in het frikandellenbos
Volgens mij compenseert ze dat met haar levensloop.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:46 schreef Fosive het volgende:
Krullenmevrouw is wel net iets te knap voor meneer
Oh is er weer? Was wat anders aan het doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
zitten we er klaar voor?![]()
@:DKUp
@:tja77
@:3rr0r
@:NoCigar
@:Pisces29
@:perrin
@:Hexagon
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Gert-Jan mag niet meer alleen in 1 kamer met een koorknaap zijn.
En user @Cocoquote:Op maandag 3 januari 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
We missen eigenlijk alleen @:pisces29 en @:lenny_leonard nog
Hij volgt de succesvolste versierles die ik ooit hoorde. "Luister naar haar en maak haar aan het lachen"quote:Op maandag 3 januari 2022 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Die Friese boer heeft wel zelfvertrouwen zo
Peniskapsel…quote:Op maandag 3 januari 2022 19:53 schreef Caland het volgende:
Ze vindt peniskapsel echt totaal niet boeiend
Idd terwijl ze het al wist en laten betalen. weer 2 tientjes weten te besparen.quote:
Duikbrilmontuur, totally trending.quote:
ze kan het alimentatie geld al proevenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Zij heeft weer iemand gevonden die haar drachtig kan maken
Ze moest nog wachten op haar date en ze zag twee boerenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
die vrouw op de achtergrond keek niet zo happy.
Dat wordt even lekker de aardappeltjes rooienquote:Op maandag 3 januari 2022 19:59 schreef Rickocum het volgende:
Die knijpt die biologische komkommer er zo af met haar vagijnm
lekker in de kas.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
Over 9 maanden 3 kinderen bij 4 verschillende mannen.
Zo dat was snel die ditquote:Op maandag 3 januari 2022 20:01 schreef Rickocum het volgende:
Wat cringeZo'n buitenlander die matige grapjes maakt
-edit-
Damn, 3 jaar. Doet ie wel heel netjes.
HAAAHAAAHAAAquote:
ik mis de haahaahaaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef DKUp het volgende:
Getrouwd, kinderen en kwam later uit de kast.
Zoals zo vaak
HAAHAAHAA, daar was ie weerquote:
een koorjochie.quote:
Ja een prijswinnende asielzoekerquote:Op maandag 3 januari 2022 20:14 schreef Fosive het volgende:
Die vader is in 3 jaar advocaat geworden?
Gelachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Over een paar maanden zit ze tot haar nek begraven in een woestijn terwijl een heel dorp is samengekomen om haar te stenigen
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Over een paar maanden zit ze tot haar nek begraven in een woestijn terwijl een heel dorp is samengekomen om haar te stenigen
Hebben ze in den haag alweer televisie dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
VRIENDEN
Waarom wijst niemand mij er even op dat dit weer begonnen is?
Doe niet zo stoer Flippiequote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hebben ze in den haag alweer televisie dan?
We wisten niet of deze aflevering wel boven je ondergrens zou komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:15 schreef Haags het volgende:
VRIENDEN
Waarom wijst niemand mij er even op dat dit weer begonnen is?
Naja zegquote:
Ja wat een engnek is dat zegquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in de rivieren en enge filmpjes opnemen
Dikkerd gespotquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja dit dus, koolhydraatbommen zijn het.
Ja, @Caland Uiterst teleurstellend dat @Lenny_Leonard weer niet weet wat netjes afmelden is.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
We missen eigenlijk alleen @:pisces29 en @:lenny_leonard nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |