Edit; filmpje toegevoegdquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door hun ingehuurd wordt want in dit filmpje zie je in de eerste tien seconden de eigenaar van het moederbedrijf. En dat is niet Rob.
Het geld lijkt tegen de plinten te klotsen bij het elfkoppige eenverdienersgezin Buddenbruckquote:Op donderdag 30 december 2021 00:02 schreef Dutch_view het volgende:
Die Yorien weet zich ook echt als een nietsnut te gedragen![]()
Maatschappelijke bijdrage 0,0
Beetje de neppe rapper uithangen en claimen dat zn teksten geïnspireerd zijn uit zijn levenservaring
Wil die arme Rob hem ook nog een studio geven![]()
RIP geld![]()
Nou ja, die Kosso ofzo kan er blijkbaar een prima boterham mee verdienen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:02 schreef Dutch_view het volgende:
Beetje de neppe rapper uithangen en claimen dat zn teksten geïnspireerd zijn uit zijn levenservaring
RIP geld![]()
Kinderbijslag? Kinderkortingen enz?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:08 schreef Fosive het volgende:
Het geld lijkt tegen de plinten te klotsen bij het elfkoppige eenverdienersgezin Buddenbruck
Eerst maar eens ondertitelenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:58 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie? Staat Yoriën binnen drie jaar in de Top 2000 met een van zijn tracks?
Ik ook niet...quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Eerst maar eens ondertitelen
Ik verstond er echt niks van
Leeghoofden gonna be leeghoofden.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik ook niet...normaal ondertitelen ze alles van die mompelaars, maar dit was misschien voor de ondertitelaars niet te volgen
![]()
Ik verstond alleen een stukje waarin hij zei dat hij bekend was van de tv en dat meiden daar wat van vinden, ben benieuwd of hij op een huis vol doelt, dat geeft namelijk nou niet echt een lekker beeld van hem
Ik had teletekst 888 aan. Er stond: "onverstaanbare rap"quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Eerst maar eens ondertitelen
Ik verstond er echt niks van
Denk dat dat dan eerder zo'n geïsoleerd Braddieschuurtje met een microfoon wordt.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:02 schreef Dutch_view het volgende:
Wil die arme Rob hem ook nog een studio geven
Studiootje kan mooi naast het zwembad.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:02 schreef Dutch_view het volgende:
RIP geld![]()
Ik vermoed dat het salaris van Yoriën bij de lokale coffeeshop wordt uitgegeven en niet barmhartig in de huishoudpot wordt gestoptquote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Kinderbijslag? Kinderkortingen enz?
Mss wonen ze ook wel goedkoop.
En volgens mij werkt onze rappert toch ook voor/met zijn pa?
Ik krijg altijd het gevoel dat dat vooral voor de show is, kijk ons eens veel geld hebben, maar dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het geld lijkt tegen de plinten te klotsen bij het elfkoppige eenverdienersgezin Buddenbruck
Als het tegen de plinten klotst heb je geen rechtsgestuurde XC90 uit 2004 nodig, dan kun je gewoon een paar euro meer uitgeven voor een linksgestuurde.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat dat vooral voor de show is, kijk ons eens veel geld hebben, maar dat het wel meevalt.
Vind vooral bijzonder dat ze altijd maar lief zijn voor die kinderen, maar dat zal wel vakkundig knip en plak werk zijn.....quote:Op donderdag 30 december 2021 13:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat dat vooral voor de show is, kijk ons eens veel geld hebben, maar dat het wel meevalt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik had teletekst 888 aan. Er stond: "onverstaanbare rap"
Ik ben vorig seizoen al afgehaakt na de eerste afleveringquote:Op donderdag 30 december 2021 13:33 schreef golfer het volgende:
De uiterste houdbaarheidsdatum van dit programma begint wel ernstig in zicht te komen.
Groenvoorzieninggenotquote:Op donderdag 30 december 2021 10:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Interessant dat je dat zo ziet, niet dat ze onaardig doen tegen de kinderen, maar in de eerste seizoenen vond ik wel dat ze nogal konden snauwen soms, en nog steeds zie ik niet echt gezelligheid of een bepaald soort aandacht voor de kinderen. Niet onaardig ofzo, maar het komt soms over alsof er wel aandacht is voor het gezin maar niet zo voor de kinderen individueel. En de 'grapjes' vind ik nou ook niet echt leuk, vaak een soort sneer erinquote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind vooral bijzonder dat ze altijd maar lief zijn voor die kinderen, maar dat zal wel vakkundig knip en plak werk zijn.....
De hele dag voor je poten lopen, irritant doen + gebroken nachten ik vind het knap dat ze niet de hele dag lopen te bekken.
Zijn de beelden niet gewoon gespiegeld? Weet ik niet hoor, niet gezien nogquote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het tegen de plinten klotst heb je geen rechtsgestuurde XC90 uit 2004 nodig, dan kun je gewoon een paar euro meer uitgeven voor een linksgestuurde.
En voor de duidelijkheid: ik rij zelf een auto uit 1999, dus dat is het punt niet.
Zeker bij een XC90 is het niet nodig een Engelse uitvoering te kopen, die zijn hier ook erg ongewild en dus beduidend goedkoper dan de reguliere variant.
Ja, het is de toon die de muziek maakt. Vooral Thaila is soms erg melodieus.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Interessant dat je dat zo ziet, niet dat ze onaardig doen tegen de kinderen, maar in de eerste seizoenen vond ik wel dat ze nogal konden snauwen soms, en nog steeds zie ik niet echt gezelligheid of een bepaald soort aandacht voor de kinderen. Niet onaardig ofzo, maar het komt soms over alsof er wel aandacht is voor het gezin maar niet zo voor de kinderen individueel. En de 'grapjes' vind ik nou ook niet echt leuk, vaak een soort sneer erin![]()
Maar goed, op tv zie je ook niet alles natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik had teletekst 888 aan. Er stond: "onverstaanbare rap"
Huh, kijk jij dezelfde BB'tjes als ik? Daar wordt door die ouders wat afgesnauwd en afgekat tegen die kinderen zeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind vooral bijzonder dat ze altijd maar lief zijn voor die kinderen, maar dat zal wel vakkundig knip en plak werk zijn.....
De hele dag voor je poten lopen, irritant doen + gebroken nachten ik vind het knap dat ze niet de hele dag lopen te bekken.
Ik vind dat dit seizoen erg meevallen in vgl met voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh, kijk jij dezelfde BB'tjes als ik? Daar wordt door die ouders wat afgesnauwd en afgekat tegen die kinderen zeg.
Nou, dat hij mietje tegen dat zoontje zei. En hoe Rob tekeerging tegen dat joch over die playstation en dat hij hem eigenhandig kapot zou slaan. Maar misschien lijkt het mij meer omdat ze toch al zo luid praten. Vooral Thaila kan nogal eens tegen Rob tekeer gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:04 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ik vind dat dit seizoen erg meevallen in vgl met voorgaande seizoenen.
Misschien is het zicht zo beter met zijn scheve ogenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het tegen de plinten klotst heb je geen rechtsgestuurde XC90 uit 2004 nodig, dan kun je gewoon een paar euro meer uitgeven voor een linksgestuurde.
En voor de duidelijkheid: ik rij zelf een auto uit 1999, dus dat is het punt niet.
Zeker bij een XC90 is het niet nodig een Engelse uitvoering te kopen, die zijn hier ook erg ongewild en dus beduidend goedkoper dan de reguliere variant.
Weet je. Ik ben ook niet vies van lelijke praat. En bv heb ik ook wel een mening over het kapsel van yorien. Maar dat iets waar hijzelf invloed op heeft. Rob heeft dat niet op z’n zicht/oog dus dat is eigenlijk niet oké om mee te plagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien is het zicht zo beter met zijn scheve ogen
Ach flauw grapje moet kunnen. Toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben ook niet vies van lelijke praat. En bv heb ik ook wel een mening over het kapsel van yorien. Maar dat iets waar hijzelf invloed op heeft. Rob heeft dat niet op z’n zicht/oog dus dat is eigenlijk niet oké om mee te plagen.
Ik zal het door de vingers zienquote:Op donderdag 30 december 2021 17:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach flauw grapje moet kunnen. Toch?
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zal het door de vingers zien
Waar en wanneer dan precies? Vooral die in Amsterdam, zo'n klein flatje en dan de hele dag koters die om je heen dwarrelen. Zou helemaal krankzinnig worden. Alles wordt afgedaan met een glimlach en een bemoedigende opmerking.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh, kijk jij dezelfde BB'tjes als ik? Daar wordt door die ouders wat afgesnauwd en afgekat tegen die kinderen zeg.
Eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kan rob wel waarderen, werkt volgens mij wel gewoon hard zonder klagen.
Ja preciesquote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
De rest zeikt maar hoe duur het leven wel niet is. Wat had je dan verwacht met 8+ koters.
Oh ik dacht dat je specifiek de Bb'tjes bedoelde die zo lief voor de kinderen zijn. Omdat het over de familie BB ging in de postings daarvoor. Die in Amsterdam hebben echt een engelengeduld.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar en wanneer dan precies? Vooral die in Amsterdam, zo'n klein flatje en dan de hele dag koters die om je heen dwarrelen. Zou helemaal krankzinnig worden. Alles wordt afgedaan met een glimlach en een bemoedigende opmerking.
voetbal grenst aan de achtertuin, en voor zwemles moeten ze gebracht worden (rond etenstijd) dus dan sparen ze de kinderen op zodat er twee tegelijk kunnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe Yoriën naast Rob stond toen Rob vertelde dat hij een verrassing had![]()
Vreemd dat ze Harrie eerst op voetbal doen voordat hij een zwemles heeft gehad.
Die oudste ging flink tekeer toen hij voor de deur moest wachten met zijn jarige kind,quote:Op donderdag 30 december 2021 17:04 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ik vind dat dit seizoen erg meevallen in vgl met voorgaande seizoenen.
Ik vond het echt advanced praktisch vooruitplannen. Maar met slootje en alles aan de achtertuin had ik m zelf liever gewoon eerder op zwemmen gedaan. Hij is 8 toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
voetbal grenst aan de achtertuin, en voor zwemles moeten ze gebracht worden (rond etenstijd) dus dan sparen ze de kinderen op zodat er twee tegelijk kunnen.
Als ik het goed zag grenst het water ook aan hun achtertuin.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
voetbal grenst aan de achtertuin, en voor zwemles moeten ze gebracht worden (rond etenstijd) dus dan sparen ze de kinderen op zodat er twee tegelijk kunnen.
Zoooooooooooo ..... echt he .....quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Die oudste ging flink tekeer toen hij voor de deur moest wachten met zijn jarige kind,
Had gewoon ook even gecommuniceerd dat alles over tien minuutjes klaar wasquote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Die oudste ging flink tekeer toen hij voor de deur moest wachten met zijn jarige kind,
Kleine moeite inderdaad .....quote:Op donderdag 30 december 2021 20:13 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Had gewoon ook even gecommuniceerd dat alles over tien minuutjes klaar was
Dat had ik niet meegekregen. In dat geval was zijn reactie buitensporig. Ik dacht dat er niks van gezegd (in dat geval had ik nog niet zo gereageerd, maar snapte ik het beter).quote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
Kleine moeite inderdaad .....
maar volgens mij had een van de kinderen wel zoiets gezegd .... toch?
Was niet Xaviée naar de deur gelopen om iets te zeggen en toen weer terug zonder open te doen?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen. In dat geval was zijn reactie buitensporig. Ik dacht dat er niks van gezegd (in dat geval had ik nog niet zo gereageerd, maar snapte ik het beter).
Ja ik vond dat bakkersgezin ook leuk die eens mee had gedaan juist voor wat contrast destijds.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef Ceviche het volgende:
Oh ik dacht ook dat het specifiek over de bb's ging![]()
Het ene gezin is wat harmonieuzer dan het andere gezin en in sommige gezinnen worden aparte keuzes gemaakt.
Bij sommige gezinnen had ik nou niet het idee dat het een goed idee was om nog een kind te krijgen, ouders die half overspannen zijn, moeders boven de 40 (ja het kan wel, maar wellicht niet zo handig met de kans op een special needs kind terwijl je met 14 op een flatje woont) of nog meer koters met een oude knar met gezondheidsissues... Wel erg leuk om gezinnen te zien waar het allemaal van een leien dakje lijkt te gaan.
Uhhh ze organiseren heel feest voor je kind hou verdomme je gemak.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:13 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Die vloggen tegenwoordig en die hebben het echt hoog in de bol gekregen. Weinig aandacht voor de kinderen en heel veel materialisme. Die ken je niet meer terug. Lappen alle maatregelen aan hun laars.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik vond dat bakkersgezin ook leuk die eens mee had gedaan juist voor wat contrast destijds.
Oh bahquote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Die vloggen tegenwoordig en die hebben het echt hoog in de bol gekregen. Weinig aandacht voor de kinderen en heel veel materialisme. Die ken je niet meer terug. Lappen alle maatregelen aan hun laars.
Hebben ze dat niet zelf gefilmd?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
En de filmploeg blijft daar ook in quarantaine?
Ah dan hebben ze wel een betere camera dan toen dat rode gezin zelf ging filmen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet zelf gefilmd?
Nee, die zijn zeker niet gevaccineerd. Dat is aan onze lieve Heer.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:07 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn de Jelies gevaccineerd of laten ze alles over aan de lieve Heer?
Ook dat nog. Geen idee waarom opa en oma dat moeten doen. Ik ben nu zwanger en mijn schoonouders zouden staan popelen, maar no way dat ze die kans krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uhhh ze organiseren heel feest voor je kind hou verdomme je gemak.
Ja dat geloof ik zo. Het is op die leeftijd meer wat voor de ouders denk ik? Zie het hier in de omgeving ook wel met drie grote taarten en spektakel en alles.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ook dat nog. Geen idee waarom opa en oma dat moeten doen. Ik ben nu zwanger en mijn schoonouders zouden staan popelen, maar no way dat ze die kans krijgen.
Daarnaast: dat kind word 1! Heeft geen idee wat er aan de hand is en speelt waarschijnlijk met het cadeaupapier ipv van de cadeaus van meer dan honderd euro.
Het geld klotst daar tegen de plinten ....quote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef derLudolf het volgende:
In de eerste seizoenen dat de BB's meededen zag ik Rob volgens mij nooit roken, de laatste twee seizoenen rookt ie flink door zo lijkt het.
En in Duitsland is roken een stuk goedkoperquote:Op donderdag 30 december 2021 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Het geld klotst daar tegen de plinten ....
Ik kan het kenteken niet terugvinden in m'n zoekgeschiedenis, maar het zou me niet verbazen als het ding een zakelijke eigenaar heeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar sinds ze die trapopgang onder handen hebben genomen.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:50 schreef Tinos85 het volgende:
Dat huis van die Amsterdammers hè, ze hebben een bovenverdieping waar de entree is. Maar wat zit daar verder? Daar zullen ze nog wel een gewone woonkamer hebben met fatsoenlijke zithoek toch?
Was in het begin ook al, pakjes shag op tafel, oma ook lekker paffen. Als ik me goed herinner sliepen die oudsten op zolder (in het oude huis nog) en waren die een weekje alleen thuis, overvolle asbakken op de kamer enzoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:51 schreef derLudolf het volgende:
In de eerste seizoenen dat de BB's meededen zag ik Rob volgens mij nooit roken, de laatste twee seizoenen rookt ie flink door zo lijkt het.
23-07-2021:quote:Op donderdag 30 december 2021 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan het kenteken niet terugvinden in m'n zoekgeschiedenis, maar het zou me niet verbazen als het ding een zakelijke eigenaar heeft.
Over een auto die 15 jaar oud is, betaal je bijtelling over de dagwaarde. Een kale 17 jaar oude XC90 met het stuur rechts heeft geen hoge restwaarde.
Hij had zelf ook helemaal niets van zich laten horen hoe laat hij zou komen met zijn jarige dochter.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:13 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Het ging meer om het versieren van de kamer met heel veel ballonnen en het Peppa Big pak waar zuslief mee te voorschijn kwam.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik zo. Het is op die leeftijd meer wat voor de ouders denk ik? Zie het hier in de omgeving ook wel met drie grote taarten en spektakel en alles.
Hij had tussendoor ook alvast even de aanhanger op kunnen halen, had ook zeker een kwartiertje gescheeld.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:02 schreef golfer het volgende:
Aso Rob die 2 uur te laat op een afspraak komt en dan niet even tussendoor naar die mensen heeft gebeld dat ze later komen.
Peppa Pigquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging meer om het versieren van de kamer met heel veel ballonnen en het Peppa Big pak waar zuslief mee te voorschijn kwam.
Ik vond echt dat Rob en Thaila het leuk georganiseerd en versierd hadden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Peppa Pig
Ik ben een paar jaar geleden naar Peppa Pig the musical geweest![]()
Daar zitten toch gewoon de slaapkamers?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar sinds ze die trapopgang onder handen hebben genomen.
Volgens mij ook. Het is echt een kabouterhuisje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:42 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Daar zitten toch gewoon de slaapkamers?
Met Oosiequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:20 schreef lily het volgende:
Zij (de ouders) slapen zelf in een kast in de keuken/woonkamer.
Oos, Twix, Kik, Jazz, Seven .......quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zit dat met Oos? Is dat zijn naam
of een afkorting?
Twiggy heet ze, geen Twix. En dan nog Pixie-Lien en Loïs.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Oos, Twix, Kik, Jazz, Seven .......
Geen idee of ze een rashond hebben maar mijn standaard Teckel zonder stamboom kostte 3 jaar geleden ¤650.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe zit dat met Oos? Is dat zijn naam
of een afkorting?
Wat een chaotische boel bij die BB'sAnderhalf uur later vertrekken en nog stressen dat niet alles op orde is voor vertrek
En al die projecten.... Zorg gewoon dat er eens eentje af komt. Volgens mij beginnen ze aan van alles terwijl er niks voor de volle 100 procent klaar komt.
Vorig seizoen vond ik de Cudo's niet echt heel leuk, maar dit seizoen begin ik ze steeds leuker te vinden. Kinderen vind ik ook leuk, wel met een wat aparte kledingstijl![]()
En die pups is wel aardig cashen voor de Jelies? Geen verstand van, maar zo'n pup kost toch makkelijk 500 euro?
Ik weet. Maar Oos klinkt zo onaf. Het klinkt meer als een afkorting. Kik en Jazz heb ik al vaker gehoord. Overigens vind ik de stijl van namen wel erg leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Oos, Twix, Kik, Jazz, Seven .......
Ik gok dat het een koosnaampje isquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet. Maar Oos klinkt zo onaf. Het klinkt meer als een afkorting. Kik en Jazz heb ik al vaker gehoord. Overigens vind ik de stijl van namen wel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |