Toen wilden ze toch een welness ofzo ervan maken?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij zat er al een zwembad toen ze erin gingen (niet bruikbaar/zonder water). Ik kan me voorstellen dat het daarom geen probleem is.
Volgens mij is het huurkoop. Na zoveel jaar mogen ze het kopen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:35 schreef Leandra het volgende:
Dat huis in Hückelhoven is toch een huurhuis? Hoezo gaan ze daar dan een zwembad in de kelder maken?
Ja klonk ook viesquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Urker dikkoek ziet er echt smerig uit.
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is met die vragen een echte demagoog
Afgebladderd is toch hipquote:Op woensdag 29 december 2021 11:10 schreef Fosive het volgende:
Alles in het huis van de Cudoghams ziet er verwaarloosd en afgebladderd uit, maar de trapopgang wordt vier keer per jaar gewit
Nadat ze er al 2 jaar wonen staat die kelder nog vol met troep van de vorige bewoners.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:35 schreef Leandra het volgende:
Dat huis in Hückelhoven is toch een huurhuis? Hoezo gaan ze daar dan een zwembad in de kelder maken?
Dat geloofde ik dan weer niet. Volgens mij gewoon troep van henzelfquote:Op woensdag 29 december 2021 11:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nadat ze er al 2 jaar wonen staat die kelder nog vol met troep van de vorige bewoners.
Dat denk ik ook, want op andere momenten (toen ze die jacuzzi daar nog hadden staan die gemold werd omdat ze te beroerd waren de lucht eruit te laten lopen en dat ding 2 te smalle trappen op rolden) was die ruimte niet vol met al die meuk, want toen stond het nagenoeg blank toen ze het water eruit wilden laten lopen.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat geloofde ik dan weer niet. Volgens mij gewoon troep van henzelf
Ja idd, ik vroeg me ook af of er niet iets lek zou zijn waardoor de vorige bewoners het zwembad niet af hebben kunnen makenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want op andere momenten (toen ze die jacuzzi daar nog hadden staan die gemold werd omdat ze te beroerd waren de lucht eruit te laten lopen en dat ding 2 te smalle trappen op rolden) was die ruimte niet vol met al die meuk, want toen stond het nagenoeg blank toen ze het water eruit wilden laten lopen.
Dat water in de kruipruimte is wat dat betreft ook wel ehm... bijzonder, vraag me af waar dat vandaan komt.
Ik zat hierover na te denken, want die Rob en Thaila zeiden dat ze erg veel omzet draaiden (200000 per jaar ofzo), dat bedrag klinkt ineens een stuk logischer als in dit bedrag ook het moederbedrijf zit.quote:Op maandag 27 december 2021 21:52 schreef derLudolf het volgende:
Is Rob nou zelf ondernemer?
RMA Glasfässertechnik GmbH* is onderdeel van RMA Combidiensten uit Doetinchem. Of misschien wordt ie als ZZP'er door dat bedrijf ingehuurd.
*Geh Mal Bier hohlen of Greifen mit beide Hände
Die Yorien zal je ook geen stuiver gevenWat ziet die dr uit zeg.
En geef dat jong gewoon zijn Nintendo Switch zonder die hele poppenkast.
Zouden ze echt helemaal aan de grond hebben gezeten? Zoals ze in die kerst special zeiden?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat hierover na te denken, want die Rob en Thaila zeiden dat ze erg veel omzet draaiden (200000 per jaar ofzo), dat bedrag klinkt ineens een stuk logischer als in dit bedrag ook het moederbedrijf zit.
Nou, de prijzen van Stach staan niet op de site, maar online bestellen was wel mogelijk en dan zit je al aan ¤ 4,= voor een medium cappuccino, en het formaat waar hij iedere keer mee thuiskomt zal zeker niet kleiner zijn dan medium.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef amaranta het volgende:
Iven klaagt ook best veel over geld.
Alles is duur etc etc
Maar hij gaat wel dagelijks? Koffie halen.
Stel dat 1 koffie 1 euro kost, en dan neem ik een vrij gunstige prijs. A 365 dagen is 365 euro. Koffie mee voor Cynthia is 730 euro. Daar kun je best een sjiek automaat voor kopen.
Dat lijkt mij het meest voor de hand liggen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:52 schreef derLudolf het volgende:
Is Rob nou zelf ondernemer?
RMA Glasfässertechnik GmbH* is onderdeel van RMA Combidiensten uit Doetinchem. Of misschien wordt ie als ZZP'er door dat bedrijf ingehuurd.
*Geh Mal Bier hohlen of Greifen mit beide Hände
Die Yorien zal je ook geen stuiver gevenWat ziet die dr uit zeg.
En geef dat jong gewoon zijn Nintendo Switch zonder die hele poppenkast.
Ik vind het ook niet mooi maar is wel met opzet denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 11:10 schreef Fosive het volgende:
Alles in het huis van de Cudoghams ziet er verwaarloosd en afgebladderd uit, maar de trapopgang wordt vier keer per jaar gewit
Johan ook, zo veel zelfs dat die kinderen het overnemenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef amaranta het volgende:
Alles is duur etc etc
Stel dat 1 koffie 1 euro kost, en dan neem ik een vrij gunstige prijs. A 365 dagen is 365 euro. Koffie mee voor Cynthia is 730 euro. Daar kun je best een sjiek automaat voor kopen.
Koffie ging hij halen want dan zouden ze eerder klaar zijn om te ontbijtenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef amaranta het volgende:
Alles is duur etc etc
Ik denk dat hij door hun ingehuurd wordt want in dit filmpje zie je in de eerste tien seconden de eigenaar van het moederbedrijf. En dat is niet Rob.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat hierover na te denken, want die Rob en Thaila zeiden dat ze erg veel omzet draaiden (200000 per jaar ofzo), dat bedrag klinkt ineens een stuk logischer als in dit bedrag ook het moederbedrijf zit.
Hij wil gewoon even rust en gaat maar al te graag koffie halenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Koffie ging hij halen want dan zouden ze eerder klaar zijn om te ontbijten
Ik nam ook maar een euro als voorbeeld. Maar gisteren bij de hockey had hij al 4 bekers.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, de prijzen van Stach staan niet op de site, maar online bestellen was wel mogelijk en dan zit je al aan ¤ 4,= voor een medium cappuccino, en het formaat waar hij iedere keer mee thuiskomt zal zeker niet kleiner zijn dan medium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |