moet ze ander werk zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je er niet direct bij betrokken bent kan ik me dat voorstellen, ik zie 3x per week wat een dagje werken in het ziekenhuis met mijn vrouw doet, bizar.
Ik bedoelde zelf vooral dat ze daarin niet anders zijn dan anderen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd. Mijn vrouw werkt in de zorg en de mentaliteit van sommige collega's is echt om te janken. Om de haverklap ziek melden, tig keer thuis zitten met "corona". 22 jaar en thuis zitten met burn-out.
En het management is er in veel gevallen ook debet aan.
Ja en dan? Als je je werkgever zo kut vindt, dan ga je toch lekker elders werken? Beetje janken om een cadeautje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet het logo van het bedrijf er nou op? Komt toch over als een middelvinger hoor, bewust of onbewust.
"Hier een muts en sjaal zodat je de hele dag buiten werk in je vrije tijd ook aan ons bedrijf moet denken".
Ze verwachten dat voor het budget wat er voor is (zal iets van 3 tientjes zijn) iets fatsoenlijks gekocht wordt waar men wat aan heeft. Niet dat ze er bedrijfskleding van krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Die lui weten dus dat alle kosten veel en veel hoger uitvallen in de zorg door de huidige situatie, zien hun salaris omhoog gaan, zien de zorgbonus en verwachten dan serieus alsnog dat er nog even een miljard extra uitgetrokken wordt voor een extravagant kerstpakket
Totaal wereldvreemd, die denken dat geld gratis is
Ach op die manier kun je je als werkgever natuurlijk helemaal als een klootzak gedragen. Geen verlof en vakanties meer, 80 urige werkweken, in de pauze verplicht managers pijpen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:25 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja en dan? Als je je werkgever zo kut vindt, dan ga je toch lekker elders werken? Beetje janken om een cadeautje.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:25 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja en dan? Als je je werkgever zo kut vindt, dan ga je toch lekker elders werken? Beetje janken om een cadeautje.
Dat is een beetje het punt. Dat doen ze massaal en is een van de redenen dat de IC en beddencapaciteit gedaald is afgelopen jaren. En dat er afdelingen op verpleeghuizen leeg staan terwijl er wachtlijsten zijn.quote:
Tja. *Wie het kleine niet eert...quote:Het OLVG dacht iedereen blij te maken met een ‘warm’ cadeautje voor de winter. “Met de beste bedoelingen is iets uitgekozen voor 6000 OLVG’ers. Nu blijkt het niet bij iedereen in de smaak te vallen en dat is natuurlijk jammer,” zegt een woordvoerder van het OLVG.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ach op die manier kun je je als werkgever natuurlijk helemaal als een klootzak gedragen. Geen verlof en vakanties meer, 80 urige werkweken, in de pauze verplicht managers pijpen.![]()
Bevalt dat je niet, dan ga je toch lekker elders werken? Beetje janken om wat vakantiedagen.
wat zit er in een gay-pride pakket?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:17 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik heb trouwens (nog) geen kerstpakket gekregen. Opmerkelijk te noemen, want het afgelopen jaar heb ik een kerstpakket, een coronapakket, een paaspakket en een gay pride pakket gekregen. Misschien is het geld op.
Mwah, ik denk dat wat je wil zeggen is dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:45 schreef Dud1r het volgende:
Jammeren over een kerstpakket. Je moet het gore lef maar hebben.
Bier, chocolade, zure matten, schoonmaakmiddel en een vlaggetje herinner ik me nog. Allemaal in regenboogkleuren. Dat bier was niet echt lekker. Was een IPA volgens mij, geen fan van persoonlijk. Wel gewoon opgedronken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat zit er in een gay-pride pakket?
Moet je vervolgens ook nog eens voor dat paard gaan zorgen, 'nou dankjewel!quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat wat je wil zeggen is dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.
Ik heb dat altijd al een achterlijk gezegde gevonden.
Als het paard kreupel is en half dood, mag je er best wat van vinden.
Dit zijn dan ook geen kerstpakketten, geef dan gewoon niks.
Ja ach, ik kreeg ooit een bioscoopbon van 2,50. Geef dan niks.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat wat je wil zeggen is dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.
Ik heb dat altijd al een achterlijk gezegde gevonden.
Als het paard kreupel is en half dood, mag je er best wat van vinden.
Dit zijn dan ook geen kerstpakketten, geef dan gewoon niks.
Ik moet mijn eigen kerstpakket kopen, het kan allemaal gekker wat dat betreft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ach, ik kreeg ooit een bioscoopbon van 2,50. Geef dan niks.
Ja, dat had ik dit jaar ook. Beter dan iets waar je toch niks aan hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik moet mijn eigen kerstpakket kopen, het kan allemaal gekker wat dat betreft.
een flinke doos met eten en drinken en een pannetje, een kersttol en cake van de PV, chocoladeletter en chocolademuntjes (quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:52 schreef Twiitch het volgende:
Ik kreeg dit jaar een drankpakket en een bol.com bon van 50¤. En jullie?
Tja, als je zo weinig werkt, na de vakantie moet ik ook altijd weer even opstarten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je er niet direct bij betrokken bent kan ik me dat voorstellen, ik zie 3x per week wat een dagje werken in het ziekenhuis met mijn vrouw doet, bizar.
Nice, daar kun je dan ook een flinke "koortsthermometer" voor halen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:27 schreef Sfancta het volgende:
40 euro kadobon van de easytoy had ik
Blijft tenminste niet hangen in een functietje waarin je werkgever je blijft uitknijpen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |