Ze lijken ook te denken dat de hele wereld om hun draait.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Die lui weten dus dat alle kosten veel en veel hoger uitvallen in de zorg door de huidige situatie, zien hun salaris omhoog gaan, zien de zorgbonus en verwachten dan serieus alsnog dat er nog even een miljard extra uitgetrokken wordt voor een extravagant kerstpakket
Totaal wereldvreemd, die denken dat geld gratis is
Blikje (sweetened) roomboter is 2 jaar houdbaar, en ik kook vrij wild, dus waarschijnlijk verslijt ik meer schorten dan blikjes,quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die schort en overwant gaan waarschijnlijk langer mee dan roomboter of een kerststol, dus wat dat betreft
Dan zal het wel geen vetpot zijn bij jullie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:20 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb een blikje roomboter (ons eigen product), een schort+overwant (met logo van een van onze merken) en een kleine boekje over de geschiedenis van het bedrijf gehad. Leuk he?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Blikje (sweetened) roomboter is 2 jaar houdbaar, en ik kook vrij wild, dus waarschijnlijk verslijt ik meer schorten dan blikjes,
5 euro en een lampquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
voor hoeveel als ik vragen mag?
Want?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Wie weet dat een collega roomboter wilt ruilen voor een schort/want.
Waarom stel je deze vraag? Denk je dat er een apart kerstpakket is voor elke functie?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef Harvest89 het volgende:
Kregen die chirurgen en dikbetaalde managers aan de top dezelfde kerstbonus? Ook een sjaaltje met bedrijfslogo?
Geen idee hoe dat in een ziekenhuis gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom stel je deze vraag? Denk je dat er een apart kerstpakket is voor elke functie?
Die krijgen een relatie geschenk van de farmaceuten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef Harvest89 het volgende:
Kregen die chirurgen en dikbetaalde managers aan de top dezelfde kerstbonus? Ook een sjaaltje met bedrijfslogo?
Het was nog luxe deze keer, heb ooit een waardebon van 40 gekregen bij eigen zaak,bij besteding van 50 euroquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]Persoonlijk zou ik nog liever niets krijgen dan dit.
Zou je spullen kunnen kopen, bonnetje bewaren en kunnen teruggeven en 90,- kunnen terugvragen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Het was nog luxe deze keer, heb ooit een waardebon van 40 gekregen bij eigen zaak,bij besteding van 50 euro
Je betaald mee aan je eigen kerstpakket
Op een waardebonquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je spullen kunnen kopen, bonnetje bewaren en kunnen teruggeven en 90,- kunnen terugvragen?
Kan dat niet? Ik bedoel: Je betaalt eerst 50,- aan producten, van eigen zaak, je krijgt 40,- en dat besteed je wederom aan producten uit die zaak en je geeft alles terug om zo 90,- te vangen. Het was te proberenquote:
Lekker Hollands jij weer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je spullen kunnen kopen, bonnetje bewaren en kunnen teruggeven en 90,- kunnen terugvragen?
Mijn ervaring in het algemeen is dat de mensen die echt hard werken vaak onderbetaald worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef Confetti het volgende:
Dit krijg je als deze mensen constant worden neergezet als 'helden'. Ze gaan er zelf in geloven.
Het zijn werknemers. Werknemers die niet per definitie harder werken of belangrijker zijn dan andere werknemers.
Het kan best oké zijn. Bij de Rug/UMCG wisten ze altijd met originele kerstpakketten te komen met logo, maar iedereen droeg/gebruikte dat toch wel met trots. In de weken na kerst zag je precies wie er bij de uni/umcg werktequote:Op vrijdag 24 december 2021 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Promotiemateriaal is nou eenmaal geen kerstpakket en een muts en sjaal in bedrijfskleuren met bedrijfslogo is promotiemateriaal.
Het zou misschien kunnen ja,geen ideequote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan dat niet? Ik bedoel: Je betaalt eerst 50,- aan producten, van eigen zaak, je krijgt 40,- en dat besteed je wederom aan producten uit die zaak en je geeft alles terug om zo 90,- te vangen. Het was te proberen
Ga ik niet doen. Ik vind het van de zotte dat een bedrijf een bon geeft om in eigen zaak producten te kopen, een kerstpakket is een extraatje voor de mensen zelf, niet voor het bedrijf zelf.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef Enawh het volgende:
[..]
Lekker Hollands jij weer.
Ga je schamen
Nah, afgelopen jaar was toch echt wel uitzonderlijk. Er zitten mensen tegen de grens van een burn-out aan, er zijn mensen die waarschijnlijk ptss-klachten gaan krijgen, er zijn mensen die tot het uiterste en misschien nog wel verder zijn gegaan. En dit is dan de waardering? Ik kan me voorstellen dat dat een klap in het gezicht is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef Confetti het volgende:
Dit krijg je als deze mensen constant worden neergezet als 'helden'. Ze gaan er zelf in geloven.
Het zijn werknemers. Werknemers die niet per definitie harder werken of belangrijker zijn dan andere werknemers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |