Oeh leuk!quote:Op maandag 3 januari 2022 00:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa want dan ben ik jarig
Alles is voorbij dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:16 schreef Koen66 het volgende:
FEE begint ook weer langzaam in sluimertoestand te raken logischerwijs
og maar 2 daagjesquote:
ja ben je dan 40+quote:
h dat valt dan nog wel mee. nog een jong bloempjequote:
iedereen is jong vergeleken met jouquote:
Nog wat leuks op de planning voor je verjaardag morgen?quote:
Neuh, mijn moeder komt eventjes langs, maar verder geen plannen. Lekker creaquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning voor je verjaardag morgen?
Als het maar gezellig isquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh, mijn moeder komt eventjes langs, maar verder geen plannen. Lekker crea
vanwege de overbelasting?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dat komt wel goed. Alleen jammer dat ik niet mag haken en breien, maar ik vermaak me wel
dan heb je het wel heel erg overbelastquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep. Wel jammer, maar ik kan geen eens mijn mobiel goed vasthouden, dus wel nodig
Ja, mijn linkerpols een beetje, maar de rechter is echt loos. Ik ben naar de dokter gegaan toen ik alles liet vallen de deur niet meer een zetje kon geven ermee... beetje laat volgens de HA. En eens zien in februari of het weer gaat of dat ik weer naar de dokter moetquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel erg overbelast
goed rust houden
dat is inderdaad wel een beetje laat jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, mijn linkerpols een beetje, maar de rechter is echt loos. Ik ben naar de dokter gegaan toen ik alles liet vallen de deur niet meer een zetje kon geven ermee... beetje laat volgens de HA. En eens zien in februari of het weer gaat of dat ik weer naar de dokter moet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel een beetje laat ja
Iets beter op jezelf letten
Dank je wel!quote:Op donderdag 6 januari 2022 05:43 schreef dud0r het volgende:
Mogguh schatjes en gefeliciteerd @:childofthestars
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2022 06:20 schreef Koen66 het volgende:
een jarige?
Gefeliciteerd @:childofthestars![]()
![]()
![]()
Jeeeeej dank jequote:Op donderdag 6 januari 2022 07:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:ChildoftheStars !!!
Leuke verjaardag gehad?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Normale leven is weer begonnen en dat is wel fijn eigenlijk. Rust in de bol
Het was echt heel erg fijn. Lekker een gebakje met mijn moeder gevierd en ontiegelijk verwend (we hadden afgesproken we doen aan kerst en laten de verjaardag schieten, maar daar had zij geen boodschap aan). En lekker veel crea gedaan. Extra lang dutje 's middags. Extra lang onder de douche gestaan... Eigenlijk was ik heel erg gelukkig gisteren (nu ook hoor!), dus tja... weer blij als een klein kindquote:
klinkt als een hele prima dagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was echt heel erg fijn. Lekker een gebakje met mijn moeder gevierd en ontiegelijk verwend (we hadden afgesproken we doen aan kerst en laten de verjaardag schieten, maar daar had zij geen boodschap aan). En lekker veel crea gedaan. Extra lang dutje 's middags. Extra lang onder de douche gestaan... Eigenlijk was ik heel erg gelukkig gisteren (nu ook hoor!), dus tja... weer blij als een klein kind
Dat klinkt fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was echt heel erg fijn. Lekker een gebakje met mijn moeder gevierd en ontiegelijk verwend (we hadden afgesproken we doen aan kerst en laten de verjaardag schieten, maar daar had zij geen boodschap aan). En lekker veel crea gedaan. Extra lang dutje 's middags. Extra lang onder de douche gestaan... Eigenlijk was ik heel erg gelukkig gisteren (nu ook hoor!), dus tja... weer blij als een klein kind
Lekker is dat na de feestdagen he! Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goed om te lezen. Hier was het een fijne uitslaapochtend en vanmiddag maar eens de kerst opruimen en de bezem er doorheen jagen hier.
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker is dat na de feestdagen he! Succes
hier gewoon aan het werk met frisse tegenzinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goed om te lezen. Hier was het een fijne uitslaapochtend en vanmiddag maar eens de kerst opruimen en de bezem er doorheen jagen hier.
Succes dan maar, weekend is in zicht!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier gewoon aan het werk met frisse tegenzin
Alsof dat dit jaar door gaatquote:
Dat is ook al bijna.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En anders hebben we ook nog Valentijnsdag
Klinkt als meerdere valentijns?quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook al bijna.
Nog even bedenken wat ik wie ga geven.
Waar is @:childofthestars eigenlijk
ik stuur sommigen dames die ik lief vind ook valentijnskaarten. zonder verdere bijbedoelingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt als meerdere valentijns?
Dat is ook leuk en succes dan maar!quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik stuur sommigen dames die ik lief vind ook valentijnskaarten. zonder verdere bijbedoelingen.
er is er denk ik maar 1 dit jaar waar meer van wil maar of dat beantwoord gaat worden is altijd maar de vraag
Het levert bij 1 vriendin altijd wel leuke situaties thuis op want dan is haar man chagrijnig dat ze een kaartje gehad heeft van iemand en hij heeft zelf natuurlijk weer eens niks gegevenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is ook leuk en succes dan maar!
Eigen schuld, moet die man er maar aan denkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het levert bij 1 vriendin altijd wel leuke situaties thuis op want dan is haar man chagrijnig dat ze een kaartje gehad heeft van iemand en hij heeft zelf natuurlijk weer eens niks gegeven
vind ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet die man er maar aan denken
Het gaat even heel erg slecht hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook al bijna.
Nog even bedenken wat ik wie ga geven.
Waar is @:childofthestars eigenlijk
*knuffel*quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat even heel erg slecht hier
Sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word zo opgenomen dus of meer of juist minder online
Sterkte!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word zo opgenomen dus of meer of juist minder online
Je moet ook niet pas om 0330 gaan slapen gekkiequote:
Hey.quote:
Ja gelukkig welquote:Op maandag 17 januari 2022 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey.![]()
Hoe gaat het? Iets beter alweer hopelijk
Hoe lang moet je opgenomen blijven?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Veel te lang niet geslapen en dat was pittig. Dus veel slaappillen en rustig moeten doen je helend
Het is een vluggertje. Gelukkig woensdag weer naar huis als mijn stemming zo blijftquote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe lang moet je opgenomen blijven?
Beterschap
Niks mis met af en toe een vluggertjequote:Op maandag 17 januari 2022 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een vluggertje. Gelukkig woensdag weer naar huis als mijn stemming zo blijft
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2022 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe een vluggertje
Weg denk ikquote:
Dit is een nette SC knotmansquote:
Leugens, ik draai al langer mee hier hequote:
quote:Op maandag 19 september 2022 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leugens, ik draai al langer mee hier he
DING DONG DING DONGquote:Op maandag 19 september 2022 16:03 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |