Kut. Toch de nr 2000 al te weten gekomen. Nouja was ook onvermijdelijk door te posten in dit topic.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?:
Chemical Brothers
Hey Boy Hey Girl Nummer 1991
25 dec
00:00 - 01:00
Dit is niet nummer 2000quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kut. Toch de nr 2000 al te weten gekomen. Nouja was ook onvermijdelijk door te posten in dit topic.
Bart Arens kan echt wel iets en dat moet hij zeker blijven doen. Maar niet op 25 december om 00.00 uur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Het voelt voor mij toch als het debiele neefje dat even een paar minuten André van Duin mag nadoen op een bruiloft
Kan makkelijk in dat halfuur voor het beginquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bart Arens kan echt wel iets en dat moet hij zeker blijven doen. Maar niet op 25 december om 00.00 uur.
Bij Orinoco hebben we bij de Verrukkelijke 500 tegenwoordig ook al zo'n mix, tis een plaagquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bart Arens kan echt wel iets en dat moet hij zeker blijven doen. Maar niet op 25 december om 00.00 uur.
Wie is de Bart Arends van Orinoco?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Orinoco hebben we bij de Verrukkelijke 500 tegenwoordig ook al zo'n mix, tis een plaag
Je mag 1x radenquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie is de Bart Arends van Orinoco?
Je had ook gewoon Monument in die mixquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Orinoco hebben we bij de Verrukkelijke 500 tegenwoordig ook al zo'n mix, tis een plaag
O ja, Orinoco…quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Miley is geweldig. De cover van Jolene is fantastischquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar ik vind Miley eigenlijk net zo leuk als Miles. Dus ze zouden ook weinig overhouden om tegen me te gebruiken dan.
haha nee hoor, ben voor fok niveaus nog jong maar ben qua technologie en computers een beetje een boomerquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen 4 schermen als een echte pro?
Is dat Proosten van Guus Meeuwis, of toch een nummer van de Beatles?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van Eanske bier is de 1325 erg fijn
Volgens mij komt dat uit The Beer Pong Song van Enrique.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat Proosten van Guus Meeuwis, of toch een nummer van de Beatles?
Ik zit gewoon lui op m’n mobiel met pagina vullende reclamequote:Op vrijdag 24 december 2021 13:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
haha nee hoor, ben voor fok niveaus nog jong maar ben qua technologie en computers een beetje een boomer
hahaha ja ben geen fan van fok op mobiel, alles wat ik nodig heb is de radio en de laptop. De enige week van het jaar dat ik m niet op arrow classic rock heb staanquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lui op m’n mobiel met pagina vullende reclamedat werkt helemaal kut. Te lui om de
Laptop te pakken
Ik ben ook geen fan hoor maar gewoon laks. Misschien dit jaar toch maar de laptop erbij pakken. Zeker als het momenten zijn met en topic per 10 minuten is mobiel kansloosquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hahaha ja ben geen fan van fok op mobiel, alles wat ik nodig heb is de radio en de laptop. De enige week van het jaar dat ik m niet op arrow classic rock heb staan
Ben wel benieuwd hoe druk het dit jaar wordt. Vorig jaar was een record dacht ik maar meende dat ik het vooralsnog redelijk kon bijbenen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan hoor maar gewoon laks. Misschien dit jaar toch maar de laptop erbij pakken. Zeker als het momenten zijn met en topic per 10 minuten is mobiel kansloos
Ik verwacht niet echt opnieuw een record. Feestdagen in t weekend helpt niet. Plus nog meer dan vorig jaar heb ik wel behoefte aan sociaal contact dus een week mijzelf opsluiten voor de Top 2000 doe ik ook niet meer. Kan me voorstellen dat dat ook voor sommige anderen geldtquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe druk het dit jaar wordt. Vorig jaar was een record dacht ik maar meende dat ik het vooralsnog redelijk kon bijbenen.
Moet je eens op een gewone doordeweekse dag in juli zeggen. Zie je ze denken...quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het zo leuk aan vandaag dat als je gedag zegt tegen vreemden je geen “fijne dag” zegt, maar “fijne dagen”.
Ik ben snel tevreden
Goeie punten, een wat lager topictempo zou ik zelf het ook niet erg vinden hoor. Heb zelf natuurlijk ook nog wat sociale verplichtingen door de week dus dan zal het ook wel zeker voor anderen geldenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet echt opnieuw een record. Feestdagen in t weekend helpt niet. Plus nog meer dan vorig jaar heb ik wel behoefte aan sociaal contact dus een week mijzelf opsluiten voor de Top 2000 doe ik ook niet meer. Kan me voorstellen dat dat ook voor sommige anderen geldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |