Geen 4 schermen als een echte pro?quote:Op vrijdag 24 december 2021 02:56 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, even een tab van een pdfje van de volle lijst toevoegen. Vond ik heel handig vorig jaar.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaat de vakantie nog door voor jullie?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Vanochtend voor het laatst dit jaar uitgeslapen
Jeuh! En dan… fijne vakantie!quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Vanochtend voor het laatst dit jaar aan het werk! Nog 2 uurtjes...
Ja maar nog eerst 2 dagen thuis en hier hoor. We vieren geen kerst met de familie omdat mijn moeder corona heeft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jeuh! En dan… fijne vakantie!
Ik ben er de laatste jaren steeds beter in geworden om ook rond de top 2000 gewoon uit te slapen. Slaap is me neer waard geworden dan n paar nrs die je t hele jaar door hoort. Ik word oud.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Vanochtend voor het laatst dit jaar uitgeslapen
Ik ben al oud, en ik slaap nooit uitquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste jaren steeds beter in geworden om ook rond de top 2000 gewoon uit te slapen. Slaap is me neer waard geworden dan n paar nrs die je t hele jaar door hoort. Ik word oud.
Ik zit toevallig net te kijken in mijn bevestigingsmail, ik mag tussen 4 en 5 komende nacht de eerste verwelkomen. Ik draai me dan nog even een paar keer om…quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:16 schreef Berkery het volgende:
De eerste van mijn stemlijst komt tussen 5:00 en 6:00. Jammer dan
HJ Grand Prestigequote:Op vrijdag 24 december 2021 00:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Nog wat lekkere bieren ingeslagen voor de feestdagen en tijdens de top2000
Tripel Karmeliet, Le Fort Tripel, Judas, Zeezuiper, Hazy Sunshine. Ik kom mn dagen wel doorquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Nog wat lekkere bieren ingeslagen voor de feestdagen en tijdens de top2000
Narigheid. Beterschap voor je moeder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar nog eerst 2 dagen thuis en hier hoor. We vieren geen kerst met de familie omdat mijn moeder corona heeft.
Tijd voor een nieuwe familie, lijkt mequote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef Poppejans het volgende:
Ik keek vanmorgen ook naar wat mijn eerst gestemde plaat is die langskomt.
De 25e pas.Tussen 17-18
Dan ben ik sociaal aan het doen bij familie, waar denk ik de lijst niet aan staat.
Ja wij zijn ook wel opgelucht.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En hoe gaat het met moeders?
Check! Helaas lukt het me ook niet meer. Zelfs niet als ik laat naar bed gaquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben al oud, en ik slaap nooit uit
@peaceman hier nog een bierliefhebber!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet, Le Fort Tripel, Judas, Zeezuiper, Hazy Sunshine. Ik kom mn dagen wel door
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe familie, lijkt me
Thnx! Vooral voor haar want ze zou met ons meegaan. Dat kan nu niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Narigheid. Beterschap voor je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |