Gezelligquote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
En ze neemt dus huisdieren, tot ze lastig zijn, dan moeten ze weg. Ze was ook een tijdje pakketpunt. En ze deed een zelfmoordpoging. Oh en ze is 2x weduwe. Vorig jaar stierf ook haar nieuwe vriend.
Dan kijk ik niet meerquote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef The_Undertone het volgende:
Klopt het dat we na Kerst zonder publiek zouden kunnen darten? Erik Clarys zegt dat hier
BoJo is bang voor zijn achterban, aandoenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup. BoJo weigert restricties voor kerst op te leggen maar is waarschijnlijk dat het daarna volgt
Echt enorm. Laatst heeft ze tijdje in het ziekenhuis gelegen omdat ze een oogtia had (ofzo). Was ze 4 of 6 weken weg. Heer-lijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat zul je genoten hebben van je rust
Nee, graag alles bij elkaar. Stukje diversiteit.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
De ogen van Heaver staan verder uit elkaar dan dat Noppert's hoofd breed is. Moeten we niet eens gaan nadenken over aparte WK's voor verschillende menssubsoorten?
It wasn't you?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Vorig jaar stierf ook haar nieuwe vriend.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Caland het volgende:
Krijg je met zo’n kansloze naam
The Freeze
Labour steunt die maatregelen welquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat Boris geen macht genoeg meer had om veel maatregelen te nemen
Als hij verliest is hij Fries en als hij wint Nederlander toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helemaal niets in Friesland
Ik vind dit een vreemd synoniem voor "aan je pik trekken" maar ok.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet vannacht nog een opdracht perfectioneren, dus ik ga morgen pas voor de bijl.
Klinkt als een gezellig typjequote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik woon in een enorme tokkiewijk en daar past ze goed. Ontzettende schreeuwstem, heeft nog nooit een klink gebruikt waar ie voor is en parkeert aso.
En ze neemt dus huisdieren, tot ze lastig zijn, dan moeten ze weg. Ze was ook een tijdje pakketpunt. En ze deed een zelfmoordpoging. Oh en ze is 2x weduwe. Vorig jaar stierf ook haar nieuwe vriend.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd synoniem voor "aan je pik trekken" maar ok.
Zeah zekahquote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Als hij verliest is hij Fries en als hij wint Nederlander toch?
Hier zowaar een keertje ook zoietsquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet vannacht nog een opdracht perfectioneren, dus ik ga morgen pas voor de bijl.
Nee, ik vond die vriend wel gaaf want zijn huis was beter of groter en toen was ze de hele tijd daar.quote:
Is zij hoofdverdachte? (lol)quote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik vond die vriend wel gaaf want zijn huis was beter of groter en toen was ze de hele tijd daar.
we zijn tegen racismequote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
De ogen van Heaver staan verder uit elkaar dan dat Noppert's hoofd breed is. Moeten we niet eens gaan nadenken over aparte WK's voor verschillende menssubsoorten?
Tip: slinger haar op Tinderquote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik vond die vriend wel gaaf want zijn huis was beter of groter en toen was ze de hele tijd daar.
Ik ben HEEL BLIJ dat er een steegje tussen onze huizen zit.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig typje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |