SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Beide wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:18 schreef Felagund het volgende:
De Moppert mag wel wat sneller gooien.
Vanochtend ook nog een half uur naar buiten geflikkerd. De rest van de dag niet. Godzijdank.quote:
Godverdomme POMPEN met die topics.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:18 schreef Doevelaer het volgende:
Had niet door dat ik Lapo had
Excuus vrienden
Dat is een meevaller.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanochtend ook nog een half uur naar buiten geflikkerd. De rest van de dag niet. Godzijdank.
@Doevelaer bevindt zich weer op een hippe wijnproeverij.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:18 schreef Doevelaer het volgende:
Had niet door dat ik Lapo had
Excuus vrienden
Ik hoop dat ze m binnenkort gewoon wegdoet. Net als de kat hiervoor. En de hond daarvoor. Van daarvoor weet ik het niet. Woon hier nu 3 jaar.quote:
Vond het zeker te koud buitenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanochtend ook nog een half uur naar buiten geflikkerd. De rest van de dag niet. Godzijdank.
Niet te tolereren. Anders moet iemand gewoon háár wegdoen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze m binnenkort gewoon wegdoet. Net als de kat hiervoor. En de hond daarvoor. Van daarvoor weet ik het niet. Woon hier nu 3 jaar.
Stukje alcoholisme.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:23 schreef fetX het volgende:
Ik ga morgen en overmorgen all-in met alcohol. Stukje gezelligheid.
Ik ben daar voorstander van.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet te tolereren. Anders moet iemand gewoon háár wegdoen.
Ik vooral zondag (lol). Maar dat is buitenshuis, heb voor de andere dagen vandaag nog een hoop ingeslagen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:23 schreef fetX het volgende:
Ik ga morgen en overmorgen all-in met alcohol. Stukje gezelligheid.
Heb je zo'n terrorbuurvrouw?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben daar voorstander van.
Ze heeft het zelf geprobeerd, zichzelf wegdoen, van het voorjaar. Niet gelukt. Wel met toeters en bellen naar het ziekenhuis.
Dat is niet uitgesloten neequote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef The_Undertone het volgende:
Klopt het dat we na Kerst zonder publiek zouden kunnen darten? Erik Clarys zegt dat hier
Ik woon in een enorme tokkiewijk en daar past ze goed. Ontzettende schreeuwstem, heeft nog nooit een klink gebruikt waar ie voor is en parkeert aso.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je zo'n terrorbuurvrouw?
Jup. BoJo weigert restricties voor kerst op te leggen maar is waarschijnlijk dat het daarna volgtquote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef The_Undertone het volgende:
Klopt het dat we na Kerst zonder publiek zouden kunnen darten? Erik Clarys zegt dat hier
Wat zul je genoten hebben van je rustquote:Op donderdag 23 december 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
Ze heeft het zelf geprobeerd, zichzelf wegdoen, van het voorjaar. Niet gelukt. Wel met toeters en bellen naar het ziekenhuis.
Ik moet vannacht nog een opdracht perfectioneren, dus ik ga morgen pas voor de bijl.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
En ze neemt dus huisdieren, tot ze lastig zijn, dan moeten ze weg. Ze was ook een tijdje pakketpunt. En ze deed een zelfmoordpoging. Oh en ze is 2x weduwe. Vorig jaar stierf ook haar nieuwe vriend.
Dan kijk ik niet meerquote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef The_Undertone het volgende:
BoJo is bang voor zijn achterban, aandoenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup. BoJo weigert restricties voor kerst op te leggen maar is waarschijnlijk dat het daarna volgt
Echt enorm. Laatst heeft ze tijdje in het ziekenhuis gelegen omdat ze een oogtia had (ofzo). Was ze 4 of 6 weken weg. Heer-lijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat zul je genoten hebben van je rust
Nee, graag alles bij elkaar. Stukje diversiteit.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
De ogen van Heaver staan verder uit elkaar dan dat Noppert's hoofd breed is. Moeten we niet eens gaan nadenken over aparte WK's voor verschillende menssubsoorten?
It wasn't you?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Vorig jaar stierf ook haar nieuwe vriend.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Caland het volgende:
Krijg je met zo’n kansloze naam
The Freeze
Labour steunt die maatregelen welquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat Boris geen macht genoeg meer had om veel maatregelen te nemen
Als hij verliest is hij Fries en als hij wint Nederlander toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helemaal niets in Friesland
Ik vind dit een vreemd synoniem voor "aan je pik trekken" maar ok.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet vannacht nog een opdracht perfectioneren, dus ik ga morgen pas voor de bijl.
Klinkt als een gezellig typjequote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik woon in een enorme tokkiewijk en daar past ze goed. Ontzettende schreeuwstem, heeft nog nooit een klink gebruikt waar ie voor is en parkeert aso.
En ze neemt dus huisdieren, tot ze lastig zijn, dan moeten ze weg. Ze was ook een tijdje pakketpunt. En ze deed een zelfmoordpoging. Oh en ze is 2x weduwe. Vorig jaar stierf ook haar nieuwe vriend.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemd synoniem voor "aan je pik trekken" maar ok.
Zeah zekahquote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Als hij verliest is hij Fries en als hij wint Nederlander toch?
Hier zowaar een keertje ook zoietsquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet vannacht nog een opdracht perfectioneren, dus ik ga morgen pas voor de bijl.
Nee, ik vond die vriend wel gaaf want zijn huis was beter of groter en toen was ze de hele tijd daar.quote:
Is zij hoofdverdachte? (lol)quote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik vond die vriend wel gaaf want zijn huis was beter of groter en toen was ze de hele tijd daar.
we zijn tegen racismequote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
De ogen van Heaver staan verder uit elkaar dan dat Noppert's hoofd breed is. Moeten we niet eens gaan nadenken over aparte WK's voor verschillende menssubsoorten?
Tip: slinger haar op Tinderquote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik vond die vriend wel gaaf want zijn huis was beter of groter en toen was ze de hele tijd daar.
Ik ben HEEL BLIJ dat er een steegje tussen onze huizen zit.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig typje
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee dat was de tumor in z'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan er helemaal voorquote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een speciaalbier maar zou hem in een keertje weg kunnen tikken
Dit wordt een mooie kerst
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Wat voor?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Welke heb je?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Oh ja, Frank Heinen vannacht terugkijken.
Nee dat nietquote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb je met 1 speciaalbiertje geen last van toch?
De Slimste BN'er Mens.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Haar man daarvoor had longkanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Kan gewoon in de vaatwasser maatquote:Op donderdag 23 december 2021 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Word je airfryer dan niet ranzig vet van binnen?
Dat lost je vaatwasser zo weer opquote:Op donderdag 23 december 2021 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Word je airfryer dan niet ranzig vet van binnen?
Sowieso, Randy Fokken is echtquote:Op donderdag 23 december 2021 20:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jottem.
Thanks, even terugkijken dan. Heinen is altijd leuk
Nog 2. Dan heeft ze een kwartet.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Haar man daarvoor had longkanker.
Keurig. Heb sixpack Affligem en Leffe klaarliggen voor komend weekquote:Op donderdag 23 december 2021 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
Hier zat Affligem (uit Affligem) in het kerstpakket.
De burgemeester van Gert en Samson is ook de burgemeester in real life van Affligemquote:Op donderdag 23 december 2021 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
Hier zat Affligem (uit Affligem) in het kerstpakket.
Albert Heijn mevrouw, zij lijkt dus op een of andere amerikaanse actricequote:Op donderdag 23 december 2021 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso, Randy Fokken is echt
Yep, maar je kunt alleen de mand en de bak in de vaatwasser kwijt...de airfryer zelf mag er niet in.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan gewoon in de vaatwasser maat
En net de mand en de bak worden vies van chicken wings, dus dat lost het aardig op zou je zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar je kunt alleen de mand en de bak in de vaatwasser kwijt...de airfryer zelf mag er niet in.
Gewoon schoonpissen, urine is het beste schoonmaakmiddel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar je kunt alleen de mand en de bak in de vaatwasser kwijt...de airfryer zelf mag er niet in.
Doet ie anders zeker nooit?quote:
Op Noppert vertrouwen is ook wel risico nemen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef Zorro het volgende:
Ach kijk aan, ben ik even wat later vanwege het voetbal (nou ja...), heeft Noppert het alweer voor elkaar om mijn voorspelling zowel alsmede mijn pick em in de soep te laten draaien.
Topoplossingquote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En net de mand en de bak worden vies van chicken wings, dus dat lost het aardig op zou je zeggen.
Je kunt hem maar beter alvast gespeeld hebbenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Op Noppert vertrouwen is ook wel risico nemen.
Vanavond is niemand te vertrouwen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Op Noppert vertrouwen is ook wel risico nemen.
Ik heb het handvat laten knappen toen 't ding op de grond tyfde. Vond alleen zo'n nieuw mandje nog best duur.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Topoplossing![]()
Heb onlangs de mand vervangen omdat die te ranzig werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |