quote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik eet wel eens hete pepers (Adjuma), en dan geef ik haar een kus
Vind ik ook welquote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind dit een van de betere naam-TT's
Ojaa, nou dan morgen maarquote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ho ho ho! Morgenavond al he?!
Ik niet hoor..quote:Op donderdag 23 december 2021 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar eerst naar de kerk natuurlijk![]()
Leuk man, en halverwege krijg je een tostiquote:
Met ketchup anders mot ik het nietquote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Leuk man, en halverwege krijg je een tosti
Nee, ze hebben verder alleen wijn. En tegen het einde krijg je een schaal met geld. Heel vreemd, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met ketchup anders mot ik het niet
Mijn pa heeft zo'n hond gehad. Je weet dat die oren niet zo uit nature groeien? Net zoals ze niet met een kort staartje geboren worden?quote:
Oh dat is wel een fijne kerk dan.. Denk er nog even over na of ik er toch heen ga of niet..quote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, ze hebben verder alleen wijn. En tegen het einde krijg je een schaal met geld. Heel vreemd, maar ik vind het prima
Geen id, het ging me om de katquote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zo'n hond gehad. Je weet dat die oren niet zo uit nature groeien? Net zoals ze niet met een kort staartje geboren worden?
Ja een kad zonder staartje is natuurlijk geen gezichtquote:
Sneu is dat hequote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zo'n hond gehad. Je weet dat die oren niet zo uit nature groeien? Net zoals ze niet met een kort staartje geboren worden?
Best wel. Dat oren inknippen en staartje afbreken (botten eruit trekken) werd destijd zonder verdoving gedaan. Volgens mij mag dat tegenwoordig ook niet meerquote:
Gecoupeerd?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Haags het volgende:
zo, toch nog even naar de kapper geweest dit jaar
lekker upskeer voor de kerst
Zoals je UI?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Haags het volgende:
zo, toch nog even naar de kapper geweest dit jaar
lekker upskeer voor de kerst
Wat is het?quote:
Varkenshaasje met champignons en stroganoff saus.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Varkenshaasje met champignons en stroganoff saus.
Het is een beetje teveel vrees ik. Was dik 400 gramquote:
Heb je voor morgen ook nog watquote:Op donderdag 23 december 2021 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een beetje teveel vrees ik. Was dik 400 gram
Yeshquote:Op donderdag 23 december 2021 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is it me you're looking for?
Smakelijk is het zeker!quote:
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Varkenshaasje met champignons en stroganoff saus.
Damn....serieusquote:Op donderdag 23 december 2021 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ook hier maar even..Ik wil jullie even meedelen dat Straatverlichting is overleden
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ook hier maar even..Ik wil jullie even meedelen dat Straatverlichting is overleden
Nog niet echt bekend, is gevondenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Waaraan als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |