SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hertog-Janquote:Op donderdag 23 december 2021 17:01 schreef Chippiegang het volgende:
Wat voor biertje drinken jullie?
Heineken.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:01 schreef Chippiegang het volgende:
Wat voor biertje drinken jullie?
Een kraak noch smaak team tegen GAE. Nee, bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef Szura het volgende:
We kunnen straks direct door naar PSV
Straks even halve liter van opentrekken.quote:
Oh wacht.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:03 schreef Kopiko het volgende:
Suljo lijkt bezig een diep dal te verlaten.
Goeie pils!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:04 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ik trek net maar even een Erdinger open
Ik had dit voorzien met een 2-3 voorspelling.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
We schakelen over naar de voorzitter van de Ellen Zoeter-fanclub. @:wimderon
Nouquote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef BB-King het volgende:
Mensur in gedachten al op zoek naar een touw.
Doe het niet Mensur.
blablabla Oostenrijker die ook uiteindelijk verloorquote:Op donderdag 23 december 2021 17:04 schreef Chippiegang het volgende:
Sta je dan aan je tafeltje met een Oostenrijkse vlag, beetje jammer
Is dit je troost?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had dit voorzien met een 2-3 voorspelling.
Doet mij denken aan die andere Oostenrijker, die in de laatste ronde zijn pupil zag verliezenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blablabla Oostenrijker die ook uiteindelijk verloor
Laten we ophouden met het posten van tweets van deze hemeltergende juichaap.quote:
Behalve als hij voor Mercedes werktquote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef fetX het volgende:
Ik heb wel een beetje met Suljo te doen. Een Oostenrijker ten onder zien gaan is nooit leuk.
Die had ook iets met 88quote:Op donderdag 23 december 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blablabla Oostenrijker die ook uiteindelijk verloor
EN blokkeer alle bruggenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Haal alle cyanidepillen uit Londen weg.
Home Alone-genotquote:Op donderdag 23 december 2021 17:09 schreef wimderon het volgende:
Soutar kan tussen dit en zijn volgende potje nog even wat huizen leeg gaan halen.
[ afbeelding ]
Zeker totowolffloserquote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die andere Oostenrijker, die in de laatste ronde zijn pupil zag verliezen
Beste films ooit nā Wedding Crashersquote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat heel DRT fan is van Home Alone 1 en 2.
Wie?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Zou Beatrice echt minister worden? Om maar even op een ander onderwerp over te gaan.
Ernst Kuipersquote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Zou Beatrice echt minister worden? Om maar even op een ander onderwerp over te gaan.
Welke Beatrice?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Moet zij wetenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Nee ik kijk geen films. Hou niet van spanning.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat heel DRT fan is van Home Alone 1 en 2.
Met Rob Jetten als minister van defensie bestaat ons land over een paar jaar toch niet meer. Laat lekker gaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Die is veel te oud inmiddels.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Naked Gun-trilogiequote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Beste films ooit nā Wedding Crashers
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:11 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Kut geluid, Pitbull is geen muziek
Vooral die commentator die helemaal klaarkomtquote:
Daar zullen andere landen wel bang van worden ja, hoe krijgen ze het voor elkaar om telkens weer de verkeerde mensen op de verkeerde plaatsen te zettenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Jetten wordt minister van defensie.
hahaha.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:10 schreef wimderon het volgende:
Het is een van de weinige momenten dat domheid niet afgestraft maar beloond wordt, was wel leukquote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die commentator die helemaal klaarkomt"
![]()
![]()
He's not....
HE'S NOT
![]()
"
Genot
Als ik jarenlang allerlei open deuren nog verder open trap word ik ook minister.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Beatrice die jij vermoeiend en licht autistisch vindt.
Je hebt het verdiend!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Kees Kwakman zet mij in de spotlights op twitter mensen.
Dan is het hele land een Warm bad, ik zeg doenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DRT moet gewoon hele kabinet gaan bezetten. Dan komt het helemaal goed met Nederland
Heb Kees laten weten dat hij goed bezig is middels een welverdiende likequote:Op donderdag 23 december 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Kees Kwakman zet mij in de spotlights op twitter mensen.
Nou inderdaad, @Poepz0r als MP en @klaasweetalles voor de financiële zakenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DRT moet gewoon hele kabinet gaan bezetten. Dan komt het helemaal goed met Nederland
LOLquote:Op donderdag 23 december 2021 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
No flashie, no no no Flashy. That's so not right.
[ twitter ]
Slecht voor het klimaatquote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dan is het hele land een Warm bad, ik zeg doen
Jeanine von Ribbentrop. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:14 schreef Szura het volgende:
Die knaap heeft wel de dag van z’n leven, ff een Excel vol gooien met wat namen en het hele internet lult over ‘de nieuwe ministersploeg?!???!!!’
Ja oke uitzonderingen daarbijgelatenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou inderdaad, @:poepz0r als MP en @:klaasweetalles voor de financiële zaken
I'm just Jason from the block just to have a little now I throw darts.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:16 schreef Chippiegang het volgende:
J-LO? als bijnaam? dat is te slecht voor woorden
Jason zegt dat hij beter gooit tegen betere tegenstanders.quote:
Ah net als Dolle Dirk.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jason zegt dat hij beter gooit tegen betere tegenstanders.
Dit deed die knakker dus vorig jaar ook tegen Smissquote:
Im still, Im Still Jason throwing dartsquote:Op donderdag 23 december 2021 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
I'm just Jason from the block just to have a little now I throw darts.
Jammer genoeg doet zijn stem het nog steedsquote:Op donderdag 23 december 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die commentator die helemaal klaarkomt"
![]()
![]()
He's not....
HE'S NOT
![]()
"
Genot
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
No flashie, no no no Flashy. That's so not right.
[ twitter ]
Die hebben dan ook extra lang kunnen ingooien, en daar valt altijd allesquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef fetX het volgende:
Ze zijn wel aan het speren zeg. De tering.
RVB knikt.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg vervelend zulke darters die normaal niets gooien maar tegen goeien opeens alles kunnen
In de Premier League ermee!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jason zegt dat hij beter gooit tegen betere tegenstanders.
Altijd tegen mijquote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg vervelend zulke darters die normaal niets gooien maar tegen goeien opeens alles kunnen
Altijd tegen onsquote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
9 darter incomingquote:Op donderdag 23 december 2021 17:23 schreef fetX het volgende:
Goed ik ga de rest van dit potje overslaan. Tot vanavond.
dit is de eerste keer dat ik met dit fenomeen kennis maak.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word nodeloos agressief van die 'fabels en feiten over kerona voor het kerstdiner' artikelen. Wat voor uitgeneukte families gaan daar over discussiëren tijdens de dis?
Cuba Gooding Jr is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 23 december 2021 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ha ha Lowe. Lekker hoor. Weg met die Spanjaard en z'n jaren 80 blockhead.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:24 schreef Machielovic het volgende:
Nou Sousa gewoon netjes de set pakken
180quote:Op donderdag 23 december 2021 17:25 schreef Chippiegang het volgende:
HAHAHHAA je breekt Jose de SOusa met een 118 finish en je doet net alsof het niets is, Hoeveel downers moet die gehad hebben voor de wedstrijd?
EINS POTT NAT JAWOHLquote:Op donderdag 23 december 2021 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Portugees, Spaans. Armlastig Zuid-Europees transferunie land.
maggewoonniegebeure?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond jij van de staatsgreep?
Nog niet kunnen afluisteren, net klaar met werken. Vond het tot halverwege nog wat saai. Jij?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond jij van de staatsgreep?
Dat vindt Jason een onnodige bezigheid.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lowe heeft niet eens gedoucht he
Ik vond het tweede gedeelte geweldig maar ik ben ook wel een Marsjuichaapje en koningshuishater.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nog niet kunnen afluisteren, net klaar met werken. Vond het tot halverwege nog wat saai. Jij?
Hier bestaan zelfs een tv progamma's voorquote:Op donderdag 23 december 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik met dit fenomeen kennis maak.
Slaan die elkaar de kop in met een kalkoen over wel of niet vaxxen?
Oh dat zal beslist wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:30 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hier bestaan zelfs een tv progamma's voor
Scherpquote:Op donderdag 23 december 2021 17:30 schreef Zorro het volgende:
Gemiddelde van 108, dat gaat Lowe nog wel vakkundig Lower maken.
Normale mensen hebben inderdaad het eten al op inmiddels. @Koffieplanterquote:Op donderdag 23 december 2021 17:31 schreef Chippiegang het volgende:
Zou bij mijn ouders gaan eten vanavond, maar dit wordt zo wel heel laat,
Jezus, die naam heb ik lang niet gehoordquote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef Szura het volgende:
Marco Barink kan drie keer naar de bel fietsen tijdens een beurt van Lowe
Die zoeken we op.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef Szura het volgende:
Marco Barink kan drie keer naar de bel fietsen tijdens een beurt van Lowe
Ja verschil moet er wezenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Normale mensen hebben inderdaad het eten al op inmiddels. @:koffieplanter
Stonefish, die kan ook scherp uit de hoek komen als je het niet verwachtquote:Op donderdag 23 december 2021 17:34 schreef BB-King het volgende:
Ik weet een goede nickname voor die Lowe
Jason "Stoneface" Lowe
Jason "Not the Son" Lowequote:Op donderdag 23 december 2021 17:34 schreef BB-King het volgende:
Ik weet een goede nickname voor die Lowe
Jason "Stoneface" Lowe
Terwijl hij mij een goede afmaker lijkt.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:36 schreef Mani89 het volgende:
De handjes van Lowe doen een beetje trillen.
Praat ons even bij zippyquote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Dit is goed voor het topic record.
Hoe gaat het daarmee?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Wel lekker inclusief, da's belangrijk!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Opkomst Gorbunov gevonden. Valt wel mee op zich.
Dat kan.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Vooral van de sfeer in elke kamer waar hij binnenkomtquote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl hij mij een goede afmaker lijkt.
Als Rus de bijnaam Uncle Sam nemen, Stukje glasnostquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel lekker inclusief, da's belangrijk!
Hallo Bij1-stemmer.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie Sjozee graag ver komen ja. En Lowe ja niet.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heb jij gestempt? Andere kant van het spectrum gok ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Wow, dat had ik nooit goed gegokt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Dit had ik niet achter jou gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik heb nog helemaal niet op Bij1 gestemd. Daarnaast snap ik niet dat mensen zo ziedend worden van Sylvana.quote:
"nog"quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet op Bij1 gestemd. Daarnaast snap ik niet dat mensen zo ziedend worden van Sylvana.
Aangezien je er vanavond toch niet bent doe je maar wat je niet laten kanquote:
Als Barney wint duik ik het bad wel even in.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien je er vanavond toch niet bent doe je maar wat je niet laten kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |