Omdat die goed kunnen zuigen?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef NightH4wk het volgende:
Internationale relaties oid studeren, baan bij Buitenlandse Zaken, en dan flink zuigen. Het helpt ook als je vrouw bent.
Goh, dat gaat helemaal goedkomen, lijkt mij ook leuk, op welke Uni zit je?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Mintymintyy het volgende:
Beste mensen
Ik vind het leuk om te reizen en ben geïnteresseerd in de verstandhouding tussen landen.
Niet 'het liefst, maar verplicht. Extra veel kans als die taal Russisch, Chinees of Arabisch is. Zie het linkje dat ik hierboven postte (bij die functie solliciteer je feitelijk naar een plek in het diplomatenklasje).quote:Op donderdag 23 december 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Honours MA Algemene Economie, PPE of Internationaal/Europees Recht, perfect Engels beheersen en het liefst ook nog een tweede vreemde taal, op Erasmus gaan en vervolgens met die adelbrieven instromen in het diplomatenklasje.
Bedankt ik ga er naar kijken.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef Sodemieters het volgende:
Kijk hier maar eens.
Daar staat precies uitgelegd wie ze zoeken, waar je aan moet voldoen en hoe het vervolgens werkt.
Ik spreek zelf vloeiend Nederlands en Engels. Ondanks ik Spaans, Duits en Frans op b1 niveau beheers is dat lang niet genoeg voor het niveau wat ze willenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet 'het liefst, maar verplicht. Extra veel kans als die taal Russisch, Chinees of Arabisch is. Zie het linkje dat ik hierboven postte (bij die functie solliciteer je feitelijk naar een plek in het diplomatenklasje).
Zou European Studies ook voldoen?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
Je moet beginnen met je masters te gaan halen in internationale relaties, politieke wetenschappen, culturele antropologie en sociologie.
Inderdaad ik denk dat ook vooral met je netwerk te maken heeft. En inderdaad in de politiek/mensenrechten organisaties leken mij ook een logische stap.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:35 schreef Tyr80 het volgende:
Lijkt me ook een schitterende functie. Bij Mercedes of Audi hebben ze gewoon een aparte verkoopafdelingen voor diplomaten, hoe vet is dat...gepantserd met alles erop en eraan etc.
Succes in ieder geval, laat even weten of het gelukt is ja?
Denk verder dat alle politieke ervaring relevant kan zijn, lokale partijen etc, zou ik zeker beginnen.
Kun je wel aan werken toch. Kies er 1 en word daar keigoed in. Spaans lijkt mij het makkelijkste...quote:Op donderdag 23 december 2021 18:43 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik spreek zelf vloeiend Nederlands en Engels. Ondanks ik Spaans, Duits en Frans op b1 niveau beheers is dat lang niet genoeg voor het niveau wat ze willen
Nouja ik ben ook al 26 en heb 2 kinderen, dus ben al oud, aangezien dit nog een lange weg isquote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kun je wel aan werken toch. Kies er 1 en word daar keigoed in. Spaans lijkt mij het makkelijkste...
Leuk carriereplan wel hee, was ik ook maar op tijd na gaan denken over wat ik wilde met m'n leven...
Ach joh je kunt zelfs nog een studie gaan doen als het moet, en wie weet heb je tot je 26e ook wat relevants gedaan al?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Nouja ik ben ook al 26 en heb 2 kinderen, dus ben al oud, aangezien dit nog een lange weg is
Veel mensen van mijn leeftijd hebben al een studie afgerond/carriere en een koophuis. Weliswaar zonder kinderen, maar toch.
Maar het is altijd belangrijk doelen in je leven te hebben
Ja hoor, zeker in combinatie met een minor europees recht en talenkennis is dat een uitstekend pad.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:44 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Zou European Studies ook voldoen?
Rijksoverheid kennende is die eis hard.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Mintymintyy het volgende:
Net even de link bekeken die in dit topic stond, ik zie dat je een WO master moet hebben. Is dit een strenge eis of is het meer om de laagopgeleiden mensen af te schrikken?
Solliciteren voor het diplomatenklasje.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Mintymintyy het volgende:
Beste mensen
Al enige jaren spreekt het mij aan om diplomaat te worden. Ik vind het leuk om te reizen en ben geïnteresseerd in de verstandhouding tussen landen.
Momenteel ben ik bezig met mijn minor in kinderrechten.
Ik zat zelf te denken om bijvoorbeeld te solliciteren bij amnesty international of interpol, om ervaring op te doen.
Iemand tips hoe ik door kan groeien tot diplomaat?
Gewoon rijke vent zoeken van 70 ofzo...nooit meer werkenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:22 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Nouja ik ben ook al 26 en heb 2 kinderen, dus ben al oud, aangezien dit nog een lange weg is
Veel mensen van mijn leeftijd hebben al een studie afgerond/carriere en een koophuis. Weliswaar zonder kinderen, maar toch.
Maar het is altijd belangrijk doelen in je leven te hebben
Zo hard wil ik de rijksoverheid niet stellen, maar in dit geval: De eis is hard.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rijksoverheid kennende is die eis hard.
Dat salaris valt mij eerlijk gezegd vies tegen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef Sodemieters het volgende:
Kijk hier maar eens.
Daar staat precies uitgelegd wie ze zoeken, waar je aan moet voldoen en hoe het vervolgens werkt.
Schaal 10, dat is redelijk normaal voor iemand met 0 tot 5 jaar werkervaring.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat salaris valt mij eerlijk gezegd vies tegen.
Wacht maar tot je buiten de landsgrenzen kijkt ;-)quote:Op donderdag 23 december 2021 21:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat salaris valt mij eerlijk gezegd vies tegen.
Voor WO vind ik dat weinig.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Schaal 10, dat is redelijk normaal voor iemand met 0 tot 5 jaar werkervaring.
Geen idee? Werken ambtenaren zo hard dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef ZarB het volgende:
Maar je wilde toch maar maximaal 3 dagen werken? Is dat wel een goeie combinatie dan?
Ik vind het ook wel tegenvallen. Ik mag hopen dat er gevarengeld bij komt en dat je huis etc en auto volledig betaald wordt? Mijn kinderen zouden dan ook naar een internationale school moeten wat ook geld kost.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Schaal 10, dat is redelijk normaal voor iemand met 0 tot 5 jaar werkervaring.
Blijven dromen.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:27 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Geen idee? Werken ambtenaren zo hard dan?
Ik heb eerder voor de overheid gewerkt en kon gerust een uur eerder/later beginnen. Boodschappen tijdens werk doen winkelen. Als ik een opdracht kreeg mocht ik die pas uitvoeren nadat 4 verschillende mensen toestemming hadden gegeven, dat kon wel is een week duren![]()
Het lijkt me hoe hoger je komt op de ladder binnen de overheid, des te meer bureaucratie. Bij een “commericieel” bedrijf is tijd geld. Bij de overheid stroomt het geld toch wel binnen.
Nee krijgt als diplomaat toelagen. Niet elk land is gevaarlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:30 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel tegenvallen. Ik mag hopen dat er gevarengeld bij komt en dat je huis etc en auto volledig betaald wordt? Mijn kinderen zouden dan ook naar een internationale school moeten wat ook geld kost.
Wow, wat een laag salarisquote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef Sodemieters het volgende:
Kijk hier maar eens.
Jij gaat het nooit schoppen tot diplomaat. Zelfs de meest basale eisen haal je niet, zoals een uitstekende beheersing van het Nederlands.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:27 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik heb eerder voor de overheid gewerkt en kon gerust een uur eerder/later beginnen. Boodschappen tijdens werk doen winkelen. Als ik een opdracht kreeg mocht ik die pas uitvoeren nadat 4 verschillende mensen toestemming hadden gegeven, dat kon wel is een week duren![]()
Het lijkt me hoe hoger je komt op de ladder binnen de overheid, des te meer bureaucratie. Bij een “commericieel” bedrijf is tijd geld. Bij de overheid stroomt het geld toch wel binnen.
Dit is de normale inschaling voor een WO-functie op juniorniveau.quote:
Nouja ik typ hier vanaf mijn telefoon dus ik heb weinig aandacht voor correct taalgebruik/grammatica.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jij gaat het nooit schoppen tot diplomaat. Zelfs de meest basale eisen haal je niet, zoals een uitstekende beheersing van het Nederlands.
En nee, in het diplomatenklasje ga je het niet redden met drie dagen in de week. Waarschijnlijk ook niet met vijf. Dat is echt voor de 'strebertjes', high potentials met heel veel ambitie en motivatie.
Als je 25 bent en dat is je startersalaris is dat prima.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit is de normale inschaling voor een WO-functie op juniorniveau.
En zo laag is het helemaal niet. Je zit daarmee al ruim boven modaal.
Ja, sorry TS, maar hij heeft gelijk. Dit ga je niet redden parttime. Dit is een fulltime+ baan. Diplomaat ben je 24/7 en de weg daarnaartoe is dat ook. Om diplomaat te worden zal je hele leven in dat teken moeten staan en is er dus geen ruimte meer voor je kinderen. Dit is nou eenmaal hoe dat is. Je zal wat anders moeten bedenken. Is de politiek niets voor jou?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:04 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Nouja ik typ hier vanaf mijn telefoon dus ik heb weinig aandacht voor correct taalgebruik/grammatica.
En 3 dagen werken is natuurlijk aan het begin van carriere erg weinig maar hopelijk na een aantal jaar partime? Als mijn kinderen ouder zijn wordt het ook al makkelijker.
Dat is gedurende de 4 jaar in het diplomatenklasje. Daarna ga je meer verdienen.quote:
Ah, de aap komt uit de mouw hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:30 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel tegenvallen. Ik mag hopen dat er gevarengeld bij komt en dat je huis etc en auto volledig betaald wordt? Mijn kinderen zouden dan ook naar een internationale school moeten wat ook geld kost.
Een hersenscheet. Niet de eerste. En vast niet de laatste.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, de aap komt uit de mouw hier.
Ik denk eerder omgekeerd, hoger in de boom is harder werkenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:27 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik moet nog minstens 40 jaar werken, dus genoeg tijd om komende 10 jaar aan het doel te werken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik denk eerder omgekeerd, hoger in de boom is harder werken
Denk dat je dat idee van diplomaat worden maar moet laten varen. Voor dat soort banen ben je denk ik al zeker 5 jaar te laat begonnen met je best doen.
Dat vind ik zeker interessant. Mensenrechten organisaties trekken in het bijzonder mijn aandacht.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, sorry TS, maar hij heeft gelijk. Dit ga je niet redden parttime. Dit is een fulltime+ baan. Diplomaat ben je 24/7 en de weg daarnaartoe is dat ook. Om diplomaat te worden zal je hele leven in dat teken moeten staan en is er dus geen ruimte meer voor je kinderen. Dit is nou eenmaal hoe dat is. Je zal wat anders moeten bedenken. Is de politiek niets voor jou?
Neequote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Maar krijg he bijvoorbeeld geen diplomatische onschendbaarheid als je voor save the children werkt?
Ben je diplomaat als je bij een goed doel werkt? Is diplomatieke (want dat is de juiste benaming) onschendbaarheid een doel of een middel?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker interessant. Mensenrechten organisaties trekken in het bijzonder mijn aandacht.
Maar krijg he bijvoorbeeld geen diplomatische onschendbaarheid als je voor save the children werkt?
Eh, nee.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker interessant. Mensenrechten organisaties trekken in het bijzonder mijn aandacht.
Heb je de boel goed op de rit voor je eigen kinderen? Wat voor cijfer zouden jouw kinderen jouw situatie geven van 1-10 dat ze een veilige stabiele omgeving hebben waarin ze goede kansen hebben zichzelf te ontplooien?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Bedankt voor dit. Dit dacht ik al een beetje. Het gaat er niet om wie je bent maar wie je kent mentaliteit.quote:Op maandag 27 december 2021 07:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn zus is 6 jaar diplomaat bij de VN geweest, er is maar 1 ding echt belangrijk: Kruiwagens, in haar studententijd was ze oppas bij een staatssecretaris bij BZ en zodoende heeft die een aanbeveling gedaan.
Waarom val jij mij aan? Ik moet ergens beginnen een carriere op te bouwen. Is het nu opeens verkeerd om ambities te hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 11:23 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Heb je de boel goed op de rit voor je eigen kinderen? Wat voor cijfer zouden jouw kinderen jouw situatie geven van 1-10 dat ze een veilige stabiele omgeving hebben waarin ze goede kansen hebben zichzelf te ontplooien?
Denk je dat je geschikt bent om andere kinderen te helpen (en dan niet van de wal in de sloot)?
Jouw topics komen over dat je op een makkelijke manier geld wil hebben, of door een rijke vent of door een overheidsbaantje waarvan je denkt dat het een luizenbaantje is (want lekker in het buitenland is vakantie toch?)
Mijn tip: Ga eens wat doen met je leven en wees een voorbeeld voor je kinderen.
Wees eens eerlijk, als ik lees dat je de straat niet op durft met een puistje en je bij het minste rimpeltje alweer voor een botoxinjectie gaat… en je bent 26 met twee kleine kinderen… Vind je jezelf dan geschikt voor het beroep van diplomaat?quote:Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Bedankt voor dit. Dit dacht ik al een beetje. Het gaat er niet om wie je bent maar wie je kent mentaliteit.
Wat is dan een betere optie? Op de zolderkamer blijven net als de rest van Fok! ?quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, als ik lees dat je de straat niet op durft met een puistje en je bij het minste rimpeltje alweer voor een botoxinjectie gaat… en je bent 26 met twee kleine kinderen… Vind je jezelf dan geschikt voor het beroep van diplomaat?
Een realistische beroepskeuze. Dat in de eerste plaats.quote:Op maandag 27 december 2021 12:06 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Wat is dan een betere optie? Op de zolderkamer blijven net als de rest van Fok! ?
Een kledingwinkel/horeca/kapperzaak of supermarkt is gewoon niks voor mij. Dan heb ik liever een uitkering omdat het net zo weinig betaalt. Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een realistische beroepskeuze. Dat in de eerste plaats.
Waarom noem je die beroepen? Je studeert toch en wilt dat ook nog wel een tijdje blijven doen?quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Een kledingwinkel/horeca/kapperzaak of supermarkt is gewoon niks voor mij. Dan heb ik liever een uitkering omdat het net zo weinig betaalt. Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.
Mijn plan is om lid te worden van politieke partijen en zo te netwerken naast mijn studie.
Nou, veel succes als diplomaat!quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.
Nee ambities hebben is prima. Maar die heb je niet (laten zien in je topics).quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Waarom val jij mij aan? Ik moet ergens beginnen een carriere op te bouwen. Is het nu opeens verkeerd om ambities te hebben
Dit is wel zo ongeveer de raarste redenatie ooit om het trekken van een uitkering te verdedigen. Mja, diplomaat lukt niet en vakken vullen heb ik geen zin in, dus dan maar een uitkering...quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Een kledingwinkel/horeca/kapperzaak of supermarkt is gewoon niks voor mij. Dan heb ik liever een uitkering omdat het net zo weinig betaalt. Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.
Mijn plan is om lid te worden van politieke partijen en zo te netwerken naast mijn studie.
Je houdt het niet vol om fulltime te werken en denkt daarbij dat actief lid van een politieke partij en/of de diplomatieke dienst luilekkerland is? Je hebt eigenlijk geen ambitie, maar je zoekt eigenlijk gewoon een plaats waarbij je met weinig inspanning toch een beetje glamoureus overkomt. En met weinig werken hoop je dan ook nog veel te verdienen en een behoorlijk hoge onkostenvergoeding voor van alles en nog wat te krijgen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wilde ik ook op de middelbare.quote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
... je zoekt eigenlijk gewoon een plaats waarbij je met weinig inspanning toch een beetje glamoureus overkomt. En met weinig werken hoop je dan ook nog veel te verdienen en een behoorlijk hoge onkostenvergoeding voor van alles en nog wat te krijgen.
...
Waarom heb je diplomatische onschendbaarheid nodig? Wat ben je allemaal van plan vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met dit soort vragen niet op Fok! te stellen, maar fatsoenlijk onderzoek te doen en contacten leggen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Mintymintyy het volgende:
Beste mensen
Al enige jaren spreekt het mij aan om diplomaat te worden. Ik vind het leuk om te reizen en ben geïnteresseerd in de verstandhouding tussen landen.
Momenteel ben ik bezig met mijn minor in kinderrechten.
Ik zat zelf te denken om bijvoorbeeld te solliciteren bij amnesty international of interpol, om ervaring op te doen.
Iemand tips hoe ik door kan groeien tot diplomaat?
Dat doet Sylvana toch ook en die heeft het ook ver geschopt.quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, als ik lees dat je de straat niet op durft met een puistje en je bij het minste rimpeltje alweer voor een botoxinjectie gaat… en je bent 26 met twee kleine kinderen… Vind je jezelf dan geschikt voor het beroep van diplomaat?
quote:Op maandag 27 december 2021 19:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doet Sylvana toch ook en die heeft het ook ver geschopt.
Als TS inderdaad lid wordt bij een politieke partij, en dan idealiter eentje in ' het establishment' dus lekker VVD en geen FVD, dan kan TS best wel een administratieve functie krijgen als junior administratief medewerker op het ministerie van buitenlandse zaken. Dat TS dan alsnog geen diplomaat is hoeft niet te deren.
Maar toch zijn er nog geen foto's gepost.quote:Op maandag 27 december 2021 13:12 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Nee ambities hebben is prima. Maar die heb je niet (laten zien in je topics).
Je wil makkelijk geld en diplomaat worden is geen makkelijke manier naar geld.
Dat je niet wil werken omdat je er niet meer geld aan over houdt is tekenend. Dat het een opstap kan zijn naar een beter betaalde baan wil je niet zien. In plaats daarvan ‘droom’ je van een onbereikbare baan van diplomaat of een rijke vent.
Als jij het als aanval ervaart, prima. Het was ook niet bedoeld om je aan te moedigen deze keuze te maken.
Wees een voorbeeld voor je kinderen maar wat je nu van plan bent is dat zeker geen goed voorbeeld voor je kinderen.
Je weet weinig van het ambtelijke apparaat merk ik al.quote:Op maandag 27 december 2021 19:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doet Sylvana toch ook en die heeft het ook ver geschopt.
Als TS inderdaad lid wordt bij een politieke partij, en dan idealiter eentje in ' het establishment' dus lekker VVD en geen FVD, dan kan TS best wel een administratieve functie krijgen als junior administratief medewerker op het ministerie van buitenlandse zaken. Dat TS dan alsnog geen diplomaat is hoeft niet te deren.
De kruiwagen kan handig zijn, maar zijn bij dit soort functies zeker niet doorslaggevend.quote:Op maandag 27 december 2021 07:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn zus is 6 jaar diplomaat bij de VN geweest, er is maar 1 ding echt belangrijk: Kruiwagens, in haar studententijd was ze oppas bij een staatssecretaris bij BZ en zodoende heeft die een aanbeveling gedaan.
Lul toch niet man. Doen alsof jij er wel verstand van hebt. Het is duidelijk dat je pas de "chosen one" wordt als je in het netwerk zit. Door vroeger oppassen op de kinderen en misschien nog wat seksuele gunsten aan de oude senator. Zo werkt het gewoon. Er is geen onafhankelijk apparaat wat dat beoordeelt. Dus allemaal vrindjes van vrindjes van kennissen en relaties.quote:Op maandag 27 december 2021 19:49 schreef investeerdertje het volgende:
De kruiwagen kan handig zijn, maar zijn bij dit soort functies zeker niet doorslaggevend.
Wat jij wil maat, wat jij wil.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Doen alsof jij er wel verstand van hebt. Het is duidelijk dat je pas de "chosen one" wordt als je in het netwerk zit. Door vroeger oppassen op de kinderen en misschien nog wat seksuele gunsten aan de oude senator. Zo werkt het gewoon. Er is geen onafhankelijk apparaat wat dat beoordeelt. Dus allemaal vrindjes van vrindjes van kennissen en relaties.
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Doen alsof jij er wel verstand van hebt. Het is duidelijk dat je pas de "chosen one" wordt als je in het netwerk zit. Door vroeger oppassen op de kinderen en misschien nog wat seksuele gunsten aan de oude senator. Zo werkt het gewoon. Er is geen onafhankelijk apparaat wat dat beoordeelt. Dus allemaal vrindjes van vrindjes van kennissen en relaties.
Nou daar hoef je geen seksuele diensten voor te geven, het is gewoon kwestie van gunnen, daarnaast had mijn zus goede kwalificaties, zo had ze in die periode de leiding over het opzetten van een zeer succesvol congres voor Afrikaanse landen zodoende had ze dus ook al bewezen over goede eigenschappen te bezitten.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |