Ben je diplomaat als je bij een goed doel werkt? Is diplomatieke (want dat is de juiste benaming) onschendbaarheid een doel of een middel?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker interessant. Mensenrechten organisaties trekken in het bijzonder mijn aandacht.
Maar krijg he bijvoorbeeld geen diplomatische onschendbaarheid als je voor save the children werkt?
Eh, nee.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Dat vind ik zeker interessant. Mensenrechten organisaties trekken in het bijzonder mijn aandacht.
Maar krijg he bijvoorbeeld geen diplomatische onschendbaarheid als je voor save the children werkt?
Heb je de boel goed op de rit voor je eigen kinderen? Wat voor cijfer zouden jouw kinderen jouw situatie geven van 1-10 dat ze een veilige stabiele omgeving hebben waarin ze goede kansen hebben zichzelf te ontplooien?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Bedankt voor dit. Dit dacht ik al een beetje. Het gaat er niet om wie je bent maar wie je kent mentaliteit.quote:Op maandag 27 december 2021 07:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn zus is 6 jaar diplomaat bij de VN geweest, er is maar 1 ding echt belangrijk: Kruiwagens, in haar studententijd was ze oppas bij een staatssecretaris bij BZ en zodoende heeft die een aanbeveling gedaan.
Waarom val jij mij aan? Ik moet ergens beginnen een carriere op te bouwen. Is het nu opeens verkeerd om ambities te hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 11:23 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Heb je de boel goed op de rit voor je eigen kinderen? Wat voor cijfer zouden jouw kinderen jouw situatie geven van 1-10 dat ze een veilige stabiele omgeving hebben waarin ze goede kansen hebben zichzelf te ontplooien?
Denk je dat je geschikt bent om andere kinderen te helpen (en dan niet van de wal in de sloot)?
Jouw topics komen over dat je op een makkelijke manier geld wil hebben, of door een rijke vent of door een overheidsbaantje waarvan je denkt dat het een luizenbaantje is (want lekker in het buitenland is vakantie toch?)
Mijn tip: Ga eens wat doen met je leven en wees een voorbeeld voor je kinderen.
Wees eens eerlijk, als ik lees dat je de straat niet op durft met een puistje en je bij het minste rimpeltje alweer voor een botoxinjectie gaat… en je bent 26 met twee kleine kinderen… Vind je jezelf dan geschikt voor het beroep van diplomaat?quote:Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Bedankt voor dit. Dit dacht ik al een beetje. Het gaat er niet om wie je bent maar wie je kent mentaliteit.
Wat is dan een betere optie? Op de zolderkamer blijven net als de rest van Fok! ?quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, als ik lees dat je de straat niet op durft met een puistje en je bij het minste rimpeltje alweer voor een botoxinjectie gaat… en je bent 26 met twee kleine kinderen… Vind je jezelf dan geschikt voor het beroep van diplomaat?
Een realistische beroepskeuze. Dat in de eerste plaats.quote:Op maandag 27 december 2021 12:06 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Wat is dan een betere optie? Op de zolderkamer blijven net als de rest van Fok! ?
Een kledingwinkel/horeca/kapperzaak of supermarkt is gewoon niks voor mij. Dan heb ik liever een uitkering omdat het net zo weinig betaalt. Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een realistische beroepskeuze. Dat in de eerste plaats.
Waarom noem je die beroepen? Je studeert toch en wilt dat ook nog wel een tijdje blijven doen?quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Een kledingwinkel/horeca/kapperzaak of supermarkt is gewoon niks voor mij. Dan heb ik liever een uitkering omdat het net zo weinig betaalt. Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.
Mijn plan is om lid te worden van politieke partijen en zo te netwerken naast mijn studie.
Nou, veel succes als diplomaat!quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.
Nee ambities hebben is prima. Maar die heb je niet (laten zien in je topics).quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Waarom val jij mij aan? Ik moet ergens beginnen een carriere op te bouwen. Is het nu opeens verkeerd om ambities te hebben
Dit is wel zo ongeveer de raarste redenatie ooit om het trekken van een uitkering te verdedigen. Mja, diplomaat lukt niet en vakken vullen heb ik geen zin in, dus dan maar een uitkering...quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Een kledingwinkel/horeca/kapperzaak of supermarkt is gewoon niks voor mij. Dan heb ik liever een uitkering omdat het net zo weinig betaalt. Fulltime werken hou ik niet vol bij die beroepen.
Mijn plan is om lid te worden van politieke partijen en zo te netwerken naast mijn studie.
Je houdt het niet vol om fulltime te werken en denkt daarbij dat actief lid van een politieke partij en/of de diplomatieke dienst luilekkerland is? Je hebt eigenlijk geen ambitie, maar je zoekt eigenlijk gewoon een plaats waarbij je met weinig inspanning toch een beetje glamoureus overkomt. En met weinig werken hoop je dan ook nog veel te verdienen en een behoorlijk hoge onkostenvergoeding voor van alles en nog wat te krijgen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wilde ik ook op de middelbare.quote:Op maandag 27 december 2021 14:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
... je zoekt eigenlijk gewoon een plaats waarbij je met weinig inspanning toch een beetje glamoureus overkomt. En met weinig werken hoop je dan ook nog veel te verdienen en een behoorlijk hoge onkostenvergoeding voor van alles en nog wat te krijgen.
...
Waarom heb je diplomatische onschendbaarheid nodig? Wat ben je allemaal van plan vriend.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met dit soort vragen niet op Fok! te stellen, maar fatsoenlijk onderzoek te doen en contacten leggen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Mintymintyy het volgende:
Beste mensen
Al enige jaren spreekt het mij aan om diplomaat te worden. Ik vind het leuk om te reizen en ben geïnteresseerd in de verstandhouding tussen landen.
Momenteel ben ik bezig met mijn minor in kinderrechten.
Ik zat zelf te denken om bijvoorbeeld te solliciteren bij amnesty international of interpol, om ervaring op te doen.
Iemand tips hoe ik door kan groeien tot diplomaat?
Dat doet Sylvana toch ook en die heeft het ook ver geschopt.quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, als ik lees dat je de straat niet op durft met een puistje en je bij het minste rimpeltje alweer voor een botoxinjectie gaat… en je bent 26 met twee kleine kinderen… Vind je jezelf dan geschikt voor het beroep van diplomaat?
quote:Op maandag 27 december 2021 19:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doet Sylvana toch ook en die heeft het ook ver geschopt.
Als TS inderdaad lid wordt bij een politieke partij, en dan idealiter eentje in ' het establishment' dus lekker VVD en geen FVD, dan kan TS best wel een administratieve functie krijgen als junior administratief medewerker op het ministerie van buitenlandse zaken. Dat TS dan alsnog geen diplomaat is hoeft niet te deren.
Maar toch zijn er nog geen foto's gepost.quote:Op maandag 27 december 2021 13:12 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Nee ambities hebben is prima. Maar die heb je niet (laten zien in je topics).
Je wil makkelijk geld en diplomaat worden is geen makkelijke manier naar geld.
Dat je niet wil werken omdat je er niet meer geld aan over houdt is tekenend. Dat het een opstap kan zijn naar een beter betaalde baan wil je niet zien. In plaats daarvan ‘droom’ je van een onbereikbare baan van diplomaat of een rijke vent.
Als jij het als aanval ervaart, prima. Het was ook niet bedoeld om je aan te moedigen deze keuze te maken.
Wees een voorbeeld voor je kinderen maar wat je nu van plan bent is dat zeker geen goed voorbeeld voor je kinderen.
Je weet weinig van het ambtelijke apparaat merk ik al.quote:Op maandag 27 december 2021 19:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doet Sylvana toch ook en die heeft het ook ver geschopt.
Als TS inderdaad lid wordt bij een politieke partij, en dan idealiter eentje in ' het establishment' dus lekker VVD en geen FVD, dan kan TS best wel een administratieve functie krijgen als junior administratief medewerker op het ministerie van buitenlandse zaken. Dat TS dan alsnog geen diplomaat is hoeft niet te deren.
De kruiwagen kan handig zijn, maar zijn bij dit soort functies zeker niet doorslaggevend.quote:Op maandag 27 december 2021 07:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn zus is 6 jaar diplomaat bij de VN geweest, er is maar 1 ding echt belangrijk: Kruiwagens, in haar studententijd was ze oppas bij een staatssecretaris bij BZ en zodoende heeft die een aanbeveling gedaan.
Lul toch niet man. Doen alsof jij er wel verstand van hebt. Het is duidelijk dat je pas de "chosen one" wordt als je in het netwerk zit. Door vroeger oppassen op de kinderen en misschien nog wat seksuele gunsten aan de oude senator. Zo werkt het gewoon. Er is geen onafhankelijk apparaat wat dat beoordeelt. Dus allemaal vrindjes van vrindjes van kennissen en relaties.quote:Op maandag 27 december 2021 19:49 schreef investeerdertje het volgende:
De kruiwagen kan handig zijn, maar zijn bij dit soort functies zeker niet doorslaggevend.
Wat jij wil maat, wat jij wil.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Doen alsof jij er wel verstand van hebt. Het is duidelijk dat je pas de "chosen one" wordt als je in het netwerk zit. Door vroeger oppassen op de kinderen en misschien nog wat seksuele gunsten aan de oude senator. Zo werkt het gewoon. Er is geen onafhankelijk apparaat wat dat beoordeelt. Dus allemaal vrindjes van vrindjes van kennissen en relaties.
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lul toch niet man. Doen alsof jij er wel verstand van hebt. Het is duidelijk dat je pas de "chosen one" wordt als je in het netwerk zit. Door vroeger oppassen op de kinderen en misschien nog wat seksuele gunsten aan de oude senator. Zo werkt het gewoon. Er is geen onafhankelijk apparaat wat dat beoordeelt. Dus allemaal vrindjes van vrindjes van kennissen en relaties.
Nou daar hoef je geen seksuele diensten voor te geven, het is gewoon kwestie van gunnen, daarnaast had mijn zus goede kwalificaties, zo had ze in die periode de leiding over het opzetten van een zeer succesvol congres voor Afrikaanse landen zodoende had ze dus ook al bewezen over goede eigenschappen te bezitten.quote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |