SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Hij logt nu weer in onder Poepz0r.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef De_Kraam het volgende:
User @:wimderon ontbreekt in het topic terwijl zijn held staat te speren.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:28 schreef Coco het volgende: [..] Ik heb er een stuk of 6 weggegeven als het niet meer is
![]()
Bohquote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij logt nu weer in onder Poepz0r.
quote:10. Raymond van Barneveld (3) 7
11. Dave Chisnall (3) 10
12. Vincent vd Voort (3) 13
13. William O'Connor (3) 16
14. Martijn Kleermaker (2) 18
15. Callan Rydz (3) 21
Zou @Poepz0r al vader zijn?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij logt nu weer in onder Poepz0r.
Dit heeft bijna iedereen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pick'em is op vuur.
[..]![]()
Stukje arrogantie allen
Ja en hij ligt eruit.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben gaan hardlopen toen Dolan moest. Is t al voorbij?
Ja dat zal bestquote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft bijna iedereen.
@wimderon stond tevergeefs klaar met 83 Dolen gifjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef De_Kraam het volgende:
User @:wimderon ontbreekt in het topic terwijl zijn held staat te speren.
En het scheelt je weer een rondje hardlopen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Fijn. Kan er niet naar kijken
Zijwaarts door de zijdeur misschiien welquote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Kopiko het volgende:
Dolan (hoewel hij er niet doorheen paste) af door een zijdeur.
U kunt nu overschakelen naar Pauw.quote:
Lekker de frituur aanquote:Op donderdag 23 december 2021 15:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En het scheelt je weer een rondje hardlopen.
Erg mooi dat je al 15 punten achter staatquote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pick'em is op vuur.
[..]![]()
Stukje arrogantie allen
die heb ik al gekozen. Maar 1 puntje aan overgehouden though.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Waar is Soutar nu we hem nodighebben
Mensen die zo’n air up hebben neem ik ook niet serieus.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
WANT OH WAT IS HET LASTIG OM WATER TE DRINKEN!
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
WANT OH WAT IS HET LASTIG OM WATER TE DRINKEN!
Kom haten schatjequote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi dat je al 15 punten achter staat
Maar een rondje hardhollen is het enige wat we nog mogen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:31 schreef fetX het volgende:
[..]
En het scheelt je weer een rondje hardlopen.
40 euro voor een fles met een luchtjequote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die zo’n air up hebben neem ik ook niet serieus.
De NEDERLANDERS niet. WE gaan winnen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:36 schreef Chippiegang het volgende:
Hoeveel darters zullen na de kerst CORRED zijn? Iedereen gaat kerst vieren met de familie
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:36 schreef Chippiegang het volgende:
Hoeveel fokkers zullen na de kerst CORRED zijn? Iedereen gaat kerst vieren met de familie
Ja echt onbegrijpelijk. Koop dan gewoon spa met een smaakje.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
40 euro voor een fles met een luchtje
Okee duidelijk, ik ga een Grolschje doppen. Bedankt voor dit steungevende advies allenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zal ik eens inschenken?
[poll=3295]
Zware klap voor @El-Stinhoquote:Op donderdag 23 december 2021 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag 45 in de Nostra is JA.
Had ook bijna iedereen overigens (28 uit 34)
Ach, zo'n burgeroorlog op de donderdagmiddag..quote:Op donderdag 23 december 2021 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Dit is geen pot waar ik opgewonden van raak.
Vooral de laatste pijlquote:Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind de worp van SuljoGod altijd erg geestig.
*Serviërquote:Op donderdag 23 december 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben groot fan van de sympathieke Oostenrijker.
en the Dutch Giantquote:Op donderdag 23 december 2021 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus we hebben The Gentle, The Giant en The Gentle Giant?
Weet je wie ook een sympathieke Oostenrijker was?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben groot fan van de sympathieke Oostenrijker.
Franz Ferdinandquote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je wie ook een sympathieke Oostenrijker was?
WHITLOCKEDquote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog ruim uur dan trek ik gelijk een biertje open
Stefan Matschiner?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Walgelijke worpquote:Op donderdag 23 december 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind de worp van SuljoGod altijd erg geestig.
Nou vertel? Conchita Wurst?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
GERNOTquote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Darters behoren tot de risicogroep, dus dat lijkt me terecht.quote:
Die artistieke man met karakteristieke snor die een echte dierenvriend was?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die bedoelde ik natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die artistieke man met karakteristieke snor die een echte dierenvriend was?
Kan ook nu al natuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom nu niet?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kitchen champion division, jawelquote:Op donderdag 23 december 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg maar de keukenkampioendivisie van Schotland.
Ze bewaren de gesprekken waar ze geen zin in hebben altijd voor het laatst.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag een voortgangsgesprek. We bellen je tussen half 3 en half 5.
NOG NIKS. Woedend ben ik, dan maar darts kijken.
Ik kijk, Ik kijk. Maar 2e week ben ik er niet, dus zit er niet te diep in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 00:11 schreef Szura het volgende:
Bizar weinig posts van oudgediende @:swetsenegger
En waar is die lul van een JR
Wat is dit voor onzin danquote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Huiswerk gedaan genot allenquote:AS Adema 149–0 SO l'Emyrne was a football match played on 31 October 2002 between two teams in Antananarivo, Madagascar. It holds the world record for the highest scoreline, recognized by The Guinness Book of Records. SO l'Emyrne (SOE) intentionally lost the game against their arch-rivals AS Adema in protest over refereeing decisions that had gone against them during a four-team playoff tournament. By some considerable margin, the match surpassed the previous record for the highest scoreline when Arbroath beat Bon Accord 36–0, in the Scottish Cup set in 1885.
Kennelijk is er van voortgang geen sprakequote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze @Caland nu al niet serieus nemen bij zijn nieuwe baan.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin dan
Ze kunnen toch gewoon een tijdstip met je afspreken
We zitten al in de 2e weekquote:Op donderdag 23 december 2021 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kijk, Ik kijk. Maar 2e week ben ik er niet, dus zit er niet te diep in.
Adtenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ja als er een spoedje komt...
Hij kan nog altijd mod worden hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat ze @:caland nu al niet serieus nemen bij zijn nieuwe baan.
Aah leuk, een voortgangsgesprek om Fire 'o' clockquote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Je ben ontsloage, kut.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Mod a la, maar als je FA wordt ben je pas echt een nobuddie.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd mod worden hier.
Ja da's hard rennenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedere 35 seconden een goal, ja hoor
Heb al weekend, dus dan begin ik maar vastquote:Op donderdag 23 december 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ja als er een spoedje komt...
Ja tot je van een ban af moet, dan zijn FA's opeens zo ontzettend aardig enzoquote:Op donderdag 23 december 2021 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mod a la, maar als je FA wordt ben je pas echt een nobuddie.
@:tagliano
Lekker verhaalquote:Op donderdag 23 december 2021 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kijk, Ik kijk. Maar 2e week ben ik er niet, dus zit er niet te diep in.
Misschien word je wel erg verkouden vandaagquote:Op donderdag 23 december 2021 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb morgen de hele dag afspraken zo'n beetje maar toch heb ik ook zeer sterk de behoefte aan bier
Dat ligt aan het huisquote:Op donderdag 23 december 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang moet je in Schotland eigenlijk lijken uit brandende huizen dragen voor 25.000 UKP?#dtv
Laat ze de moord stikken en bel ze straks terug zodra Bean afgelopen is.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Je kunt dan beter maar geen risico nemen natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien word je wel erg verkouden vandaag
Bij @Wereldgozer werkt dit nietquote:Op donderdag 23 december 2021 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja tot je van een ban af moet, dan zijn FA's opeens zo ontzettend aardig enzo
Lekker biertje kan altijdquote:Op donderdag 23 december 2021 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb morgen de hele dag afspraken zo'n beetje maar toch heb ik ook zeer sterk de behoefte aan bier
Wordt wel voor het eerst in 25 jaar dat ik de finale WC darts niet ziequote:
Mijn vriendin heeft gisteren lekker de hele dag lopen braken. Buikgriepje.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien word je wel erg verkouden vandaag
Ik ook niet, maar ik post dan ook in ongeveer drie forums waar in slechts één van bans worden uitgedeeld (en daar gedraag ik mij).quote:Op donderdag 23 december 2021 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij @:wereldgozer werkt dit niet
En ik heb geen ervaringen met bans.
Gefeliciteerd, hebben jullie al een naam?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft gisteren lekker de hele dag lopen braken. Buikgriepje.
Nu is het wachten op mijn beurt. #alleenmetkerst
Nee ik geniet altijd van zijn worp.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie al gek van de worstenvingers van Suljo?
Die test is al gedaanquote:Op donderdag 23 december 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hebben jullie al een naam?
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie al gek van de worstenvingers van Suljo?
Kroegen open nu?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Een van mijn laatste notes heeft als toevoeging:
Probeer een met een andere zin COR binnen te stappen, is niet meer leuk na 100 keer.
@miss_sly gok ik, die hep geen humor.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Probeer een met een andere zin COR binnen te stappen, is niet meer leuk na 100 keer.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt wel voor het eerst in 25 jaar dat ik de finale WC darts niet zie
Zal je zien dat van Barneveld alles schroeit en historie schrijft of zo.
De hoerenvariant wordt blijkbaar wél genotequote:
Al besproken.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De hoerenvariant wordt blijkbaar wél genote
Totale willekeur
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Dit soort mededelingen horen mods helemaal niet in je notes te zetten dus kun je schijt aan hebbenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Sow KOEKOEK, lees je dat @miss_slyquote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit soort mededelingen horen mods helemaal niet in je notes te zetten dus kun je schijt aan hebben
Ben natuurlijk nog nieuw, maar wat is een note?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit soort mededelingen horen mods helemaal niet in je notes te zetten dus kun je schijt aan hebben
Als je stout bent ga je een strafblad opbouwen hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ben natuurlijk nog nieuw, maar wat is een note?
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef Coco het volgende:
Ex-Forum Admin @:Tagliano doet een boekje open.
Doodsverwensinkje?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn laatste terechte note is van 2 januari 2017. Ging over Maijer trouwens
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn laatste note was omdat ik @:onlogisch Anton Mussert noemde.
Dat was inderdaad niet netjes richting Anton.
Heb je wel kans van, ik mag het niet openbaren staat erquote:
Reclame maken voor echtscheidingen, mag geen naam hebbenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
die Kruidvatreclame is misschien nog wel de ergste van allemaal.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn laatste note was omdat ik @:onlogisch Anton Mussert noemde.
Dat was inderdaad niet netjes richting Anton.
Als je iets post wat volgens de policy niet mag wordt dat in principe verwijderdquote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ben natuurlijk nog nieuw, maar wat is een note?
Dan wordt je hooguit nat, niks aan de hand dusquote:Op donderdag 23 december 2021 15:55 schreef MC-M het volgende:
En een grapje dat iemand van de Magere Brug moest springen. Dat kán dus geen doodsverwensing zijn.
Precies, bijvoorbeeld dat warme bad gifje dat ik plaatste kan een note krijgen, maar mag wel blijven staan.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je iets post wat volgens de policy niet mag wordt dat in principe verwijderd
Als je iets post wat niet mag maar net effe wat ernstiger is wordt daar een note van gemaakt. Soort dossiertje voor crew, als je een tijdje je misdraagt kan je een ban oplopen
Zo kort door de bocht
Ik snap ook niet helemaal dat er na een echtscheiding nog samen kerst gevierd moet worden, dat gebeurd niet zo veel in het normale levenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Reclame maken voor echtscheidingen, mag geen naam hebben
Precies maat. Jij snapt het tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan wordt je hooguit nat, niks aan de hand dus
Zelfde hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn laatste note moet van jaaaaaren geleden zijn
Er schijnt een ander gifje te zijn wat dan wel weer een ban oplevertquote:Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, bijvoorbeeld dat warme bad gifje dat ik plaatste kan een note krijgen, maar mag wel blijven staan.
Maar als ik dat spam dan komt er een ban.
Als iets mag blijven staan kan het ook geen note krijgen is mijn stelregelquote:Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, bijvoorbeeld dat warme bad gifje dat ik plaatste kan een note krijgen, maar mag wel blijven staan.
Maar als ik dat spam dan komt er een ban.
Waarom zou je dat in godsnaam willen ook, je bent niet voor niks gescheidenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal dat er na een echtscheiding nog samen kerst gevierd moet worden, dat gebeurd niet zo veel in het normale leven
Ja eens.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als iets mag blijven staan kan het ook geen note krijgen is mijn stelregel
Mijn laatste note had iets te maken met Pistolero.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
Een van mijn laatste notes ging over Tom Egbers en iets met een hartinfarct.
Laat ze maar een dm sturen als ze iets niet zint.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je iets post wat volgens de policy niet mag wordt dat in principe verwijderd
Als je iets post wat niet mag maar net effe wat ernstiger is wordt daar een note van gemaakt. Soort dossiertje voor crew, als je een tijdje je misdraagt kan je een ban oplopen
Zo kort door de bocht
Daar heb ik nog nooit een note voor gehadquote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef De_Kraam het volgende:
Ik krijg alleen maar notes voor "zak in elkaar joh kk gek". Erg jammer dat geen enkele mod deze miem begrijpt.
Zou jij je ballen weer terugkrijgen na de scheiding?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen ook, je bent niet voor niks gescheiden
Een dm? Je stuurt maar een mailtje.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze maar een dm sturen als ze iets niet zint.
Eensquote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze maar een dm sturen als ze iets niet zint.
Aaah dus moet ik braaf blijven, maar zijn dus ook wel verschillen in welk subforum je post? Dingen die hier worden geaccepteerd zijn ergens anders not done?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo kort door de bocht
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou jij je ballen weer terugkrijgen na de scheiding?
In theorie niet, in praktijk welquote:Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Aaah dus moet ik braaf blijven, maar zijn dus ook wel verschillen in welk subforum je post? Dingen die hier worden geaccepteerd zijn ergens anders not done?
Dit is een zelfregulerend warm bad, dus hier mag bijna alles. Behalve vergelijkingen in de vorm van een gifje tussen de werkwijze van een bepaalde mod en een dooie Oostenrijkerquote:Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Aaah dus moet ik braaf blijven, maar zijn dus ook wel verschillen in welk subforum je post? Dingen die hier worden geaccepteerd zijn ergens anders not done?
Ja, hier mag (veeeeeel) meer. Dat moet je wel een beetje aanvoelen. (of schijt aan hebben)quote:Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een note gehad toen ik een bepaalde FA vertelde dat hij gewoon eens moest werken voor zijn kankergeld.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef De_Kraam het volgende:
Ik krijg alleen maar notes voor "zak in elkaar joh kk gek". Erg jammer dat geen enkele mod deze miem begrijpt.
Zo is dat. Ontzettende kankerlijer.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, hier mag (veeeeeel) meer. Dat moet je wel een beetje aanvoelen. (of schijt aan hebben)
Ik zou COR/NWS/POL/ONZ/BTC mijden.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:58 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Precies, als je die reclame ziet snap je steeds minder waarom ze uberhaupt samen kerst willen vierenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen ook, je bent niet voor niks gescheiden
Hadden ze dat in 1944 maar gezegd.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]\
Dit hielp andersom ook niet.
Noted haha, was ook niet van plan om daar te postenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou COR/NWS/POL/ONZ/BTC mijden.
Kop een trein.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo is dat. Ontzettende kankerlijer.
Maar jij moet dan tijdens het WK weer wijn drinken met moeders de vrouw, zo hebben we allemaal watquote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb maar 1 note, voorbeeldleerling
OUD, CUL, R&P, zo zijn er nog wel wat niet-zo-warme baden hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
kijk in PTA wordt dit alweer niet leuk gevonden vanwege opzettelijk verstoren van de dienstregeling bijvoorbeeld.quote:
Ik heb vrijwel nooit een note gepakt in COR. Misschien 1 of 2 ofzoqquote:Op donderdag 23 december 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bozerd!quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wie hier is Thomas Hogeling?
@Slobeend is fan van Thomas.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wie hier is Thomas Hogeling?
Dit wil ik wel lezenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano het NRC heeft een leuk interview met Erik ten Hag.
Stukje sociale controle.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
In DRT corrigeren de users elkaar gewoon. Warm bad.
Schattige oproep.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]\
Dit hielp andersom ook niet.
Incognito kun je vrijwel alles van NRC lezen makker.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit wil ik wel lezen
Ik overweeg uberhaupt wel een abootje daarop
@Slobeend houdt van linkse humor, hij kijkt namelijk ook promenade.quote:
Beetje mosterd na de maaltijd ditquote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
Af en toe een corrigerende tik moet kunnen.
Zo is @:MC-M eerder vandaag vakkundig weggedrukt.
Niet-incognito lukt het me ook nog vooralsnogquote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Incognito kun je vrijwel alles van NRC lezen makker.
Ja wedstrijd is kut en de verkeerde staat voor.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat hier overigens over een hele hoop zaken, behalve over darts.
Zou dit een reden hebben?
@Slobeend wilde stemmen op Sylvana Simons.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
@:slobeend houdt van linkse humor, hij kijkt namelijk ook promenade.
Geneukt, vriendin blij, vanavond rijk alleen, slechts 2 wedstrijden gemist, vanochtend klein katertje.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Maar jij moet dan tijdens het WK weer wijn drinken met moeders de vrouw, zo hebben we allemaal wat
Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend wilde stemmen op Sylvana Simons.
Dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moderators in informele subfora heb je enkel nodig om typetjes eruit te donderen en verder reguleert de boel zichzelf wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
In DRT corrigeren de users elkaar gewoon. Warm bad.
Gelachenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk in PTA wordt dit alweer niet leuk gevonden vanwege opzettelijk verstoren van de dienstregeling bijvoorbeeld.
mijn pick'em gaat prima. (zou het wat uitmaken?)quote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neequote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Suljovic is veel te sterkquote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Soutarretje geeft ondertussen geen thuis.
Ik doe altijd om en om met mijn ouders van die aanbiedingen. Dan heb je voor een paar knaken een maand lang een krant.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef Tagliano het volgende:
Daarnaast vind ik een zaterdagkrantje wel wat hebben
Gewoon
Ik werp af en toe een schuin oog op de stand. Ik noem dat een Joe Murnan'tjequote:Op donderdag 23 december 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan niet waar zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Slobeend heeft nog geen echte pijn geleden.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben zij ook de LC?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd om en om met mijn ouders van die aanbiedingen. Dan heb je voor een paar knaken een maand lang een krant.
Ja die zijn inderdaad dikke prima (alleen daar doet NRC niet aan mee bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd om en om met mijn ouders van die aanbiedingen. Dan heb je voor een paar knaken een maand lang een krant.
Kijk eens, Nu weer lekker in het warme badquote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geneukt, vriendin blij, vanavond rijk alleen, slechts 2 wedstrijden gemist, vanochtend klein katertje.
Het was het allemaal waard ouwe reus
Dit verklaart wel een beetje zijn voorkeur voor Promenade, de Kwis en de Krokante Leesmap.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Soutar voelde de bui al hangen, als die nog een rondje doorkomt moet ie gaat schuiven in zijn werkschema als brandweermanquote:
Je kunt m ook niet openkrassen en gewoon inleveren bij de speciaalzaak. Hoor je vanzelf of je wat gewonnen hebtquote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kras zojuist een vakje open op mijn decemberkalender.
Een kaars. De eerste. Godverdomme, daar heb ik dus echt helemaal NIETS aan.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had al bedacht om er de volgende keer op te stemmen, na mijn slechtste verkiezingen.
Dat zei ik dus ook tegen @DombohetOlifantje1 toen hij zoiets voorstelde in het Feyenoord topic.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk in PTA wordt dit alweer niet leuk gevonden vanwege opzettelijk verstoren van de dienstregeling bijvoorbeeld.
Dan eten ze elkaar opquote:Op donderdag 23 december 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat je hamsters niet samen in een kooi moet zetten?
Ja zo kun je het ook bekijken he.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Nee Suljovic is veel te sterk
Neem aan dat je ze wel allemaal openkrast?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gokken is voor tokkies.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoerenkalenderquote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
TaTUUU taTUUUquote:Op donderdag 23 december 2021 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Soutar als de brandweer richting de uitgang.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sylvana heeft tot nu toe oppositie gevoerd naar mijn hart, itt andere linkse partijen.
Je denkt toch niet dat ik die onzin zelf koop hequote:
En die iemand heeft die typhusbende niet even opgeruimd?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg net via de app van dit gebouw mee dat iemands honden het trappenhuis hebben ondergepist
Nee Kim mag alleen de kerstdoorbrengenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat je hamsters niet samen in een kooi moet zetten?
Nouquote:Op donderdag 23 december 2021 16:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En die iemand heeft die typhusbende niet even opgeruimd?![]()
![]()
Elke dag 1 ja. Ik heb disciplinequote:Op donderdag 23 december 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat je ze wel allemaal openkrast?
Kraskaartenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Ten Hag praten? Wist ik niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano het NRC heeft een leuk interview met Erik ten Hag.
Kuthondenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik krijg net via de app van dit gebouw mee dat iemands honden het trappenhuis hebben ondergepist
Dingen die je niet verwacht op een donderdagmiddag (gelukkig heeft deze jongen de 10k stappen weer binnen)
Ik vrees wel een beetje dat het opnieuw zo zal gaan dit jaar ja. Ik hoef al een tijdje nog maar 2 bellen voor TWINTIGDUIZEND pietersjonnies maar daar zal het wel bij blijven. Of ik krijg er nog één.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoerenkalender
Je komt altijd 1 tekort voor een dikke prijs en dan word je bij die extra spellen afgescheept met een paar centen
Hamsters.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Wat ga ik vanavond eten allen? Ik sta open voor suggesties
Meer voor mannen!!!quote:Op donderdag 23 december 2021 16:09 schreef Momo het volgende:
Lol al meerdere make up reclame gezien tijdens deze partij.
Ik geloof gewoon niet dat ooit iemand met zo’n kraskalendertje een paar ton heeft gewonnen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vrees wel een beetje dat het opnieuw zo zal gaan dit jaar ja. Ik hoef al een tijdje nog maar 2 bellen voor TWINTIGDUIZEND pietersjonnies maar daar zal het wel bij blijven. Of ik krijg er nog één.
Take a hint, momo.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:09 schreef Momo het volgende:
Met crypto daarentegenquote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat ooit iemand met zo’n kraskalendertje een paar ton heeft gewonnen.
Logisch. Kerels kijken darts en gaan pissen in de reclame. Reclames zijn voor vrouwen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:09 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |