Ik schat zo rond 15:00 uur. Et tu?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe laat wordt de eerste alcoholconsumptie in je strot gegoten? Of heb je toevalligerwijs nat ontbeten?
Flikker op met maximusquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
@:el-stinho en @:maxi-mus wensen @:3rr0r veel plezier met het maken van de OP's.
Op ondersteuning van de sterkste man van België hoeft hij niet meer te rekenen.quote:
Hoe is het afgelopen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dan zou uitgerekend vandaag wel het perfecte moment zijn
Ik ga wel even live kijken in elk geval.
Jij ook Lans!quote:
17.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schat zo rond 15:00 uur. Et tu?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
@:el-stinho en @:maxi-mus wensen @:3rr0r veel plezier met het maken van de OP's.
Hij had errors in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd? De scheids kan toch niet partijdig zijn bij darts?
@:tagliano
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag duiding dan. @:3rr0r
???quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Op deze Eerste Kerstdag gaan al mijn gedachten uit naar @:Zipportal die besloten heeft om ons voor goed te verlaten.
Rondneukende top 2000 luisteraar vieswoedend gemaakt. Mijn dag is geslaagd.quote:Op zondag 26 december 2021 08:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo! Met zelf invullen bedoelde ik dit niet, mafketel.
Vieswoedend, groot woord. Eerder verbaast hoe zwakzinnig je kan posten in een topic. En hey, ik ben tenminste geen incelquote:Op zondag 26 december 2021 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rondneukende top 2000 luisteraar vieswoedend gemaakt. Mijn dag is geslaagd.
quote:Op zondag 26 december 2021 08:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vieswoedend, groot woord. Eerder verbaast hoe zwakzinnig je kan posten in een topic. En hey, ik ben tenminste geen incel
Zo, weinig kerstgedachte hier. User DW457 is woest.quote:Op zondag 26 december 2021 08:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vieswoedend, groot woord. Eerder verbaast hoe zwakzinnig je kan posten in een topic. En hey, ik ben tenminste geen incel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |