Eindelijk een medestanderquote:
Ik heb je zien posten family Guy leuk te vinden dus ik geef het alsnog geen kans.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
@:ggmm vindt dit dus niet leuk
BoBGODquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik slinger band of brothers maar weer aan
Kersttraditie. Ter info
Rolf is fantastischquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander
@:ggmm vindt dit dus niet leuk
Jij vindt dat stukje waarin Eindhoven gebombardeerd wordt zeker erg leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik slinger band of brothers maar weer aan
Kersttraditie. Ter info
quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Paar uur vakantie en ik verveel mij de tering.
Nee dit gaat goed, wie vermaakt mij?
@GGMMquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zie mijn posts.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Neem nog een hoofdletter.quote:
Daarom is een reden.quote:
Morgen toch de hele avond op SBS6 of zoiets?quote:
Gewoon zuipen tot je er bij neervalt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit soort dingen weet ik niet, daar hebben we @Littlerabbit voor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen toch de hele avond op SBS6 of zoiets?
Ik ben er LRquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maat. Wat vind je van al dat dagjesvolk in kerk met kerstmis?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:22 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die 'ik zie je volgend jaar' of iets dergelijks zeggen mogen van mij echt een hele erge virus krijgen.
Spannendste moment van het jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)gelanceerd~adf25b58/
@:Scrummie
Eens. Stel je voor dat het mis gaat. 8 miljard en 25 jaar in rook op.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spannendste moment van het jaar.
Ja, en het vervelende is dat het nog wel even gaat duren voor ze zeker weten dat dat geld niet in rook is opgegaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Stel je voor dat het mis gaat. 8 miljard en 25 jaar in rook op.
Bij iedere succesvolle lancering komt de eerst volgende crash weer dichterbij hé. Het gaat nu al zo lang goed (en dat zal het vanmiddag ook wel gaan) dat het toch een keer weer mis moet gaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en het vervelende is dat het nog wel even gaat duren voor ze zeker weten dat dat geld niet in rook is opgegaanMaar vandaag eerst maar eens de lucht in.
Ja, en dan zou uitgerekend vandaag wel het perfecte moment zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij iedere succesvolle lancering komt de eerst volgende crash weer dichterbij hé. Het gaat nu al zo lang goed (en dat zal het vanmiddag ook wel gaan) dat het toch een keer weer mis moet gaan
Zijn welkom. Hopelijk komen ze vaker naar de kerk. Dit geldt ook voor iedereen in de scquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Wat vind je van al dat dagjesvolk in kerk met kerstmis?
ik was een keer in Frans Guyana toen er een lancering was, mooi om te zien van (relatief) dichtbijquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en dan zou uitgerekend vandaag wel het perfecte moment zijn
Ik ga wel even live kijken in elk geval.
Haha doei racistje!quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
@:el-stinho en @:maxi-mus wensen @:3rr0r veel plezier met het maken van de OP's.
Geniet ervan meneer de heer tong.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:00 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Me voorbereiden op m'n ouwe dag. Kerstmaal bij moeke in de Wielewaal.
Prettige Kerst en eetsmakelijk voor straks.…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |