https://www.rituals.com/nl-nl/bestsellers/giftsets-lquote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begroette je gisteravond en je zei niets. Dat kan natuurlijk niet.
Wow, sorry maatje.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begroette je gisteravond en je zei niets. Dat kan natuurlijk niet.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:44 schreef KingRoland het volgende:
Dit weekend bidden voor Wereldgozer
Dat zou fijn zijn, Roland.quote:Op vrijdag 24 december 2021 03:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal ik ook voor de kleine bidden zondag
@maxi-musquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:18 schreef Coco het volgende:
De babyboom is dit jaar nergens zo groot als in Friesland
Moarn
valt ook niet mee zo'n lockdown zonder internetquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:18 schreef Coco het volgende:
De babyboom is dit jaar nergens zo groot als in Friesland
Moarn
Ik heb me verdekt opgesteld in de bosjes met een geweer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
Fikse klem gezet in NWS. De dag kan beginnen
[ afbeelding ]
Louis de boomergodquote:Sturen voetballers ook smileys naar hun 70-jarige bondscoach?
,,Jazeker. Maar dat doe ik zelf ook, hoor. Als ik kort wil laten weten dat ik ergens mee akkoord ben, dan gaat die grote duim omhoog.’’ (Van Gaal steekt ter illustratie zijn duim op naar het videoscherm.) ,,En wil ik iemand bedanken, dan doe ik dat zo.’’ (Van Gaal vouwt quasi-dankbaar zijn handen bij elkaar.)
Uitstekende plaat maat.quote:
Aanvalluuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb me verdekt opgesteld in de bosjes met een geweer.
Brabant meldt zichquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:53 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.quote:
Ik dacht dat dit een meme was maar dit heb je gewoon helemaal zelf geschreven? Wauw.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
@:el-stinho en @:maxi-mus wensen @:3rr0r veel plezier met het maken van de OP's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |