er is niks beters in de selectiequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Linssen scoorde maar in 7 van de 18 competitiewedstrijden en meestal ook nog is de tegen lager geklasseerde. De meeste wedstrijden waren het gewoon intikkertjes en inkoppertjes
aanspeeelpunt is hij niet want hij raakt de bal gewoon kwijt. Je heb alleen wat aan hem in de zestien. IN de meeste wedstrijden was hij gewoon onzichtbaar.
Maar hij is nu ineens een topspits
Halenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
ik had deze nog niet gezien
Fijne kerstquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst makkers
Jesus Nascimento do Nazareth speelde bij Bethlehem United, mooie transfer gemaakt naar FC Heaven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Meteen halen die Jesus. Waar speelt die tegenwoordig?
Sterkte @klaasweetalles ! Dit moet keihard aangekomen zijn.quote:
Dus wat is dan logische dat je een middenvelder of een spits gaat halen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is niks beters in de selectie
hebben ze Berghius eruit geknipt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerst makkers
jezus is waarschijnlijk een paar jaar voor Chirstus geborenquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:30 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Meteen halen die Jesus. Waar speelt die tegenwoordig?
Haha Chirstusquote:Op zondag 26 december 2021 10:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jezus is waarschijnlijk een paar jaar voor Chirstus geboren
quote:Op maandag 27 december 2021 13:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Je had bovenAan moeten staan
Zo slecht dat je niet met een echte rechtsbuiten heb gespeeld een aantal wedstrijden
Een supporter zo te lezen, ik vond het geen bijster interessant stukje eigenlijk. Hoezo?quote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
ik zag dit voorbij komen gisteren, niet gelezen maar wie is deze bikkel?
dat bereid zijn te sterven voor Feyenoord werkte wel op m'n lachspierenquote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Een supporter zo te lezen, ik vond het geen bijster interessant stukje eigenlijk. Hoezo?
Moet je die docu op dinsey plus eens kijken. Daar zijn ook aardig wat lachwekkende supporters in te vindenquote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bereid zijn te sterven voor Feyenoord werkte wel op m'n lachspieren
Ja dat is altijd wel bizar. Lege woorden.quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het altijd jammer dat zulke mensen een podium krijgen maar goed het zal er wel bij horenquote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je die docu op dinsey plus eens kijken. Daar zijn ook aardig wat lachwekkende supporters in te vinden
(die je bij elke club kan vinden hoor. daar niet van)
Volgens mij was nou juist vrijwel iedereen het daar wel over eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken.
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken. Til vertrekt sowieso en ik neem aan dat we Kokcu gewoon kwijt zijn aan het eind van dit seizoen, dan is het toch handig om Veerman erbij te halen om dit vertrek alvast op te vangen?
Want?quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
supporters in de arena ook.....die sfeer proberen te creeeren die er toch nooit komt,,,,dat werkt pas op mijn lachspierenquote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |