Haha Chirstusquote:Op zondag 26 december 2021 10:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jezus is waarschijnlijk een paar jaar voor Chirstus geboren
quote:Op maandag 27 december 2021 13:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Je had bovenAan moeten staan
Zo slecht dat je niet met een echte rechtsbuiten heb gespeeld een aantal wedstrijden
Een supporter zo te lezen, ik vond het geen bijster interessant stukje eigenlijk. Hoezo?quote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
ik zag dit voorbij komen gisteren, niet gelezen maar wie is deze bikkel?
dat bereid zijn te sterven voor Feyenoord werkte wel op m'n lachspierenquote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Een supporter zo te lezen, ik vond het geen bijster interessant stukje eigenlijk. Hoezo?
Moet je die docu op dinsey plus eens kijken. Daar zijn ook aardig wat lachwekkende supporters in te vindenquote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bereid zijn te sterven voor Feyenoord werkte wel op m'n lachspieren
Ja dat is altijd wel bizar. Lege woorden.quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het altijd jammer dat zulke mensen een podium krijgen maar goed het zal er wel bij horenquote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je die docu op dinsey plus eens kijken. Daar zijn ook aardig wat lachwekkende supporters in te vinden
(die je bij elke club kan vinden hoor. daar niet van)
Volgens mij was nou juist vrijwel iedereen het daar wel over eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken.
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken. Til vertrekt sowieso en ik neem aan dat we Kokcu gewoon kwijt zijn aan het eind van dit seizoen, dan is het toch handig om Veerman erbij te halen om dit vertrek alvast op te vangen?
Want?quote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
supporters in de arena ook.....die sfeer proberen te creeeren die er toch nooit komt,,,,dat werkt pas op mijn lachspierenquote:Op maandag 27 december 2021 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je heb een goede spits nodig die er 30 maaktquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:19 schreef chailatte het volgende:
Ik snap niet waarom hier wordt gedaan alsof we geen middenvelder kunnen gebruiken. Til vertrekt sowieso en ik neem aan dat we Kokcu gewoon kwijt zijn aan het eind van dit seizoen, dan is het toch handig om Veerman erbij te halen om dit vertrek alvast op te vangen?
Ik heb bitcoinmeesterquote:
Lekkere bordeelsluipers man.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke schoenen
@Nattekat is het hier mee eensquote:Op woensdag 29 december 2021 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje FC TwenteBitcoin is walgelijk en moet vernietigd worden
Ik hoop gewoon dat ie komt, voor hoeveel maakt me tot op zekere hoogte niet eens uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk gaan ze geen 5+ miljoen + een doorverkoop doen
ik voorzie ook wel een nieuw scenario a la Vilhenaquote:Op woensdag 29 december 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ie komt, voor hoeveel maakt me tot op zekere hoogte niet eens uit.
Ja, komend seizoen zonder Til kan dat wel ja. Kokcu naar voren dan. Maar ik ga er wel vanuit dat Kokcu gaat in de zomer, we moeten ook wel een uitgaande transfer maken volgens Krabby dus dan is dat wel de makkelijkste optie die ook nog iets gaat opleveren.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik voorzie ook wel een nieuw scenario a la Vilhena
steeds een vervanger halen voor een middenvelder die nog jaren blijft plakken
al kunnen Kokcu en Veerman denk ik ook wel samen op een middenveld
ripquote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
RIP ouwe reus. Veel te vroeg...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |