ja ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef senesta het volgende:
Sharon doorzon misschien? Of Eva Simons?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef senesta het volgende:
Sharon doorzon misschien? Of Eva Simons?
Zonde eigenlijk. Nu heeft ze juist een keer laten horen dat ze ook mooi kan zingen.😝quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:22 schreef Nizno het volgende:
nu ze af en toe echt weer zo krijst... ja tis glannis
ja precies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:23 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk. Nu heeft ze juist een keer laten horen dat ze ook mooi kan zingen.😝
maaruh... hadden loretta en ik beiden onze zin dusquote:
Toch gelachenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Nizno het volgende:
maar buddy kon er niet zijn ivm opnames the voice... hoezo glennis dan wel?
die opera, dat is echt een hele goeie valkuil geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:31 schreef Magica het volgende:
Ze zei nog totally toen dacht ik nog aan Total touch maar verder niet meer naar geluisterd
die zat toen te dicht tegen de bevalling aan van zn vrouw om dit risico te nemen denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:42 schreef StephanL het volgende:
Ik dacht die ander, Simon dus zou zijn vanwege dat hoge
Okquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zat toen te dicht tegen de bevalling aan van zn vrouw om dit risico te nemen denk ik
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik 20jaar na Harry Potter ff kijken
tot een volgend seizoen maar weer![]()
![]()
Oeh, waar?🙂quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:47 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik 20jaar na Harry Potter ff kijken
Eigenlijk zouden ze gewoon tegelijk de naam moeten noemen bij de hints.quote:Op zondag 2 januari 2022 02:29 schreef superniger het volgende:
Leuk joh. Hints die alleen Loretta kan weten.
Hoe kunnen Gerard en Francis nou weten dat de kinderen van Quinty hockeyen en tennissen?
Of opschrijvenquote:Op zondag 2 januari 2022 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon tegelijk de naam moeten noemen bij de hints.
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanavobd begint de Vlaamse versie weer. Kijken of die jury wat beter te pruimen is.
Zeker. Ik denk dat de jury's goed het verschil weergeven tussen Belgen en Nederlanders. Belgen zijn wat rustiger en Nederlanders hebben een grote waffel. Uitzonderingen daargelaten. Om die reden luister ik ook veel liever naar MNM.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Heb afgelopen weekend heel seizoen 1 gekeken. Wat een verademing dat het over de personen in de pakken gaat en niet de jury en presentator een centrale rol opeisen.
Hoewel ik Karen met dr geapp tijdens de opnames minder kan waarderen.
Maar desalwelteplus. Heerlijk om naar te kijken.
thanks!quote:
de flamingo, dat zie je aan die benen, overduidelijkquote:
En die is helemaal roséquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
de flamingo, dat zie je aan die benen, overduidelijk
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint het weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chantilla van Grinsven zal ook wel meedoenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint het weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Chantilla van Grinsven zal ook wel meedoen
Eva Jinek was aan het vissen in welk pak "haar" Jaļr Ferwerda zat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint het weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:15 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint het weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd in welke drie pakken Quinty zitquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eva Jinek was aan het vissen in welk pak "haar" Jaļr Ferwerda zat.
Maar ze kreeg niets aan de haak.
Meteen een goede reminder om voor echte onthullingen spoilertags te gebruikenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:18 schreef Magica het volgende:
Ik lees niet alles mee want ik wil niet alles meteen weten
oke duidelijk ik kijk morgen wel zodat ik stukken door kan spoelenquote:
De naam is genoemd!quote:
Hoe origineel ookquote:
Iedereen wil er aan mee doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou Raven hier serieus aan mee doen?
Ik probeerde te screenshotten, maar dat ging nietquote:
quote:
Hij houdt zich inquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef Poppejans het volgende:
Volgens mij zingt Douwe beter dan dit hoor
2 namen, net als de 2 in de koffie en een hoop tattoosquote:
ik dacht regio rotterdamquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef Malavita het volgende:
Toen die praatte dacht ik regio den haag
Met koffie dacht aan het cafe dat hij heeft (en heeft gehad)quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
2 namen, net als de 2 in de koffie en een hoop tattoos
Die armen passen nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |