SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Hoe zit het in Friesland met die pieten?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Niks ten nadele van Neef_Wuppie en het is een leuke vent verder ongetwijfeld maar ik ga niet in de (Henk) bres springen voor iemand die met een zwarte piet UI loopt.
#koudbad
Ik heb ook wel eens de boel van nazimeuk ondergekotst.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als je de boel onder komt kotsen met nazimeuk.
Een hoop gezeur wat ik allemaal langs mij heen laat gaan het liefst.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe zit het in Friesland met die pieten?
NEEF WUPPIE IS EEN VAN ONSquote:Op woensdag 22 december 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Niks ten nadele van Neef_Wuppie en het is een leuke vent verder ongetwijfeld maar ik ga niet in de (Henk) bres springen voor iemand die met een zwarte piet UI loopt.
#koudbad
Ik ben jaren geleden al gestopt met volgen van die kansloze discussie.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hoop gezeur wat ik allemaal langs mij heen laat gaan het liefst.
Mensen moeten ophouden met zich daar zo ontiegelijk druk over maken. Het is ruim 75 jaar geleden, dat overgevoelige sentiment is vrij ongepast. Er zijn inmiddels zo 40 a 45 ergere dingen om je druk over te makenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als je de boel onder komt kotsen met nazimeuk.
Bagatelliseren van de oorlog is wel erg zwakzinnig zeg.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen moeten ophouden met zich daar zo ontiegelijk druk over maken. Het is ruim 75 jaar geleden, dat overgevoelige sentiment is vrij ongepast. Er zijn inmiddels zo 40 a 45 ergere dingen om je druk over te maken
Volgens mij is @Neef_Wuppie ook geen voorstander van Zwarte Piet en doet ie dit om bewust het vuurtje op te stoken.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
#koudbad
Nou ja, een klein beetje context speelt ook wel mee en we hebben het hier wel over iemand die de racistische bagger onder z'n Ctrl + V heeft staan zodra Lewis Hamilton op TV is ofzoquote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen moeten ophouden met zich daar zo ontiegelijk druk over maken. Het is ruim 75 jaar geleden, dat overgevoelige sentiment is vrij ongepast. Er zijn inmiddels zo 40 a 45 ergere dingen om je druk over te maken
Oh jee dit gaat weer de verkeerde kant opquote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer vergelijken. Tenzij je links stemt.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snel, darten kijken!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee dit gaat weer de verkeerde kant op
Gaat dit laatste over Wuppie of over Nattekat? #dtvquote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een klein beetje context speelt ook wel mee en we hebben het hier wel over iemand die de racistische bagger onder z'n Ctrl + V heeft staan zodra Lewis Hamilton op TV is ofzo
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nu ook voor Aspinall. Nou was ik dat al, want ik kan niet zo goed naar Murnan kijken. Net als Murnan zelf, overigens.
Daar heb ik inderdaad een stuk minder begrip voorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een klein beetje context speelt ook wel mee en we hebben het hier wel over iemand die de racistische bagger onder z'n Ctrl + V heeft staan zodra Lewis Hamilton op TV is ofzo
Lewis - Hamilton was vroegah een HEER LUK AFFIESJEquote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook het tweede maar het eerste lijkt me eigenlijk ook vrij waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat dit laatste over Wuppie of over Nattekat? #dtv
Of een op een legoblokje staan.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Zeg Murnan
Stoot je teen eens even aan dat tafeltje van je ofzo
Net als Parijs tegen Nice.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lewis - Hamilton was vroegah een HEER LUK AFFIESJE
Dat moet lukken, het gaat hier immers over sportquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het waarderen als hier geen Ajax spoilers komen trouwens, ik kijk via stream.
(vriendelijk verzoek, geen verplichting uiteraard)
Ik onderstreep deze motiequote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het waarderen als hier geen Ajax spoilers komen trouwens, ik kijk via stream.
Ik kan je wel vertellen dat het nog niet is begonnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Zal het wat uitmaken qua spanning,?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ie aardig op gaan schieten nuquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Graag een beetje raybarmentaliteit bij Asp
Heeft een lichte peesontsteking en zijn eerste dart valt te vaak niet goed.quote:
Spoiler: Ajax wint dit met 5-0.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Geen probleem. Ik houd het wel bij Fortuna spoilers.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Het staat 0-0.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Laat zijn kapsel nu even hierbuitenquote:
oh is dat vandaag al hum ik skip het na het drama in Rotjeknorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Een bommelding doen?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan er een streaker het podium op komen ofzo
Doe iets, dit kan niet
Dan zouden de ogen van Murnan wel helpen, kan je met ieder oog op een ander scherm kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Maar we gaan zo wel POMPEN.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef Kopiko het volgende:
Tranendal incoming:
- ASP eruit
- Minimaal nog een partij Murnan
Mogelijk tegen Brendan Dolan, pffffquote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef Kopiko het volgende:
Tranendal incoming:
- ASP eruit
- Minimaal nog een partij Murnan
Murnan had tegen Lim ook aardig moeite met afmaken toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Misschien dat Murnan nog een soort Huntje doet qua omgaan met spanning
Dat zou leuk zijn
Kon zomaar eens een pot in een middagsessie wordenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mogelijk tegen Brendan Dolan, pffff
Jaquote:Op woensdag 22 december 2021 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Murnan had tegen Lim ook aardig moeite met afmaken toch?
Mijn moeder was er een keer zeker een jaar zoet meequote:Op woensdag 22 december 2021 20:58 schreef fetX het volgende:
Zo’n peesontsteking ben je sowieso niet snel van hersteld of wel?
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan er een streaker het podium op komen ofzo
Doe iets, dit kan niet
Ah, dat is wel zuur zeg.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:02 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Mijn moeder was er een keer zeker een jaar zoet mee
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:03 schreef Kopiko het volgende:
De dikke dame heeft nog niet gezongen!
O natuurlijk hoor (van mensen die hun situatie vergelijken met de tweede wereldoorlog zoals sommige ongevaccineerden doen word ik net zo goed pislink), het leed wat velen hebben geleden die tijd mag nooit onderschat worden, maar je nu nog vreselijk druk maken om Hitlergrapjes vind ik weer de andere kant van de munt. Daar zit een middenweg in natuurlijk maar dat lijkt mij zeker niet de discussie waard anders wordt dit bad snel ijskoudquote:Op woensdag 22 december 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bagatelliseren van de oorlog is wel erg zwakzinnig zeg.
Weet je wie vroeger ook onderschat werd?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O natuurlijk hoor (van mensen die hun situatie vergelijken met de tweede wereldoorlog zoals sommige ongevaccineerden doen word ik net zo goed pislink), het leed wat velen hebben geleden die tijd mag nooit onderschat worden, maar je nu nog vreselijk druk maken om Hitlergrapjes vind ik weer de andere kant van de munt. Daar zit een middenweg in natuurlijk maar dat lijkt mij zeker niet de discussie waard anders wordt dit bad snel ijskoud
Leuk woordgrapjequote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En hopelijk loopt dit ook met een sisser af.
Het oostfront.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet je wie vroeger ook onderschat werd?
Denk dat de meesten hier hem ook niet snappen eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was onopzettelijk :$
Deze mannen hebben ook bean gekekenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verwijzing naar BEAN van vanmiddag
Met een boot eroverheen of mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:08 schreef Szura het volgende:
Murnan springt in de Thames als hij nog verliest
Er zijn nog plekken bij de Brienenoord.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:08 schreef Szura het volgende:
Murnan springt in de Thames als hij nog verliest
Zolang de nazi's dat niet ooit gedaan hebben moet het wel kunnen lijkt mequote:Op woensdag 22 december 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een boot eroverheen of mag ik dat niet zeggen?
Wel denkenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een boot eroverheen of mag ik dat niet zeggen?
Extreem warm badquote:Op woensdag 22 december 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb drt nog nooit zo eensgezind gezien.
Niemand wil Murnan.
Iedereen wil Aspinall.
Zelfs Murnan zelf.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb drt nog nooit zo eensgezind gezien.
Niemand wil Murnan.
Iedereen wil Aspinall.
Rot alsjeblieft op met deze vorm van 'humor'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |