oh is dat vandaag al hum ik skip het na het drama in Rotjeknorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het waarderen als hier geen Ajax spoilers komen trouwens, ik kijk via stream.
(vriendelijk verzoek, geen verplichting uiteraard)
Een bommelding doen?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan er een streaker het podium op komen ofzo
Doe iets, dit kan niet
Dan zouden de ogen van Murnan wel helpen, kan je met ieder oog op een ander scherm kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het waarderen als hier geen Ajax spoilers komen trouwens, ik kijk via stream.
(vriendelijk verzoek, geen verplichting uiteraard)
Maar we gaan zo wel POMPEN.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef Kopiko het volgende:
Tranendal incoming:
- ASP eruit
- Minimaal nog een partij Murnan
Mogelijk tegen Brendan Dolan, pffffquote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef Kopiko het volgende:
Tranendal incoming:
- ASP eruit
- Minimaal nog een partij Murnan
Murnan had tegen Lim ook aardig moeite met afmaken toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Misschien dat Murnan nog een soort Huntje doet qua omgaan met spanning
Dat zou leuk zijn
Kon zomaar eens een pot in een middagsessie wordenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mogelijk tegen Brendan Dolan, pffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |